Mam przejściówkę i podpinałem samochód pod VAG.
Na początku pokazywało błąd jakiegoś czujnika ( doczytałem ,że na włączonym zapłonie a wyłączonym silniku to normalne )
oraz błąd czujnik położenia przepustnicy ( tps )
Skasowałem błędy.
Po czym zrobiłem reset ECU , zaadaptowałem mapę wtrysków ( chodził na luzie do rozgrzania bez dodawania gazu )
Błąd nie powrócił.
Przedwczoraj z mechanikiem pozmieniałem kable oraz świece.
Samochód chodził normalnie.
Błędem było ( jak się później dowiedziałem dolanie oleju do starego zamiast wymiana na nowy ).. Wtedy auto zaczęło schodzić z obrotów i gasnąc , telepać. Przebieg ponad 200 tyś. to olej powinno się wymienić na mineralny a ja dolałem syntetyka do górnej kreski.
Wczoraj rozkręciłem i wyczyściłem cały monowtrysk bez ruszania krokowca.
Autko jak na razie chodzi dobrze, jedyny problem to duże spalanie i to ,że obroty skaczą od 950 do 1050.
[ Dodano: 2014-04-10, 00:34 ]
Jutro zrobię zdjęcia i wstawię.dzikx pisze:w moich stronach z mniej niż 50zł nikt cię nie podepnie, a do tego nie koniecznie wyjdą błędy winowajcy problemu, co da może nic ?
Ale niech zrobi dokładne zdjęcie tego co tam ma i może jest to rzecz zbędna jakaś.
Co do odpinania to przy wytartych ścieżkach daje się stwierdzić odpinając i nie koniecznie zgaśnie.
[ Dodano: 2014-04-10, 00:42 ]
Z tego co widzę to nic trudnego.Jarewa pisze:A ty znasz procedury ustawiania potem? nie po to bumblują żeby byle kto tego nie rozkręcał.rawendil2 pisze:Ogólnie miałem w planach czyścić TPS ( silniczek krokowy ) i nasmarować dobrym smarem.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1682899.html