witajcie, mam taki problem z moja niunią, posiadalem instalacje LPG II gen GRC ze sterownikiem komputerkiem BRC JUST instalacja zaczela mi swirowac, choinka robila sie na przelaczniku itp, w koncu pewnego dnia wogole przestal jezdzic na LPG pomimo wlaczonego na stale klawisza na GAZ auto jezdzilo na BENZYNIE; sam szukalem myslac ze to moze bezpieczniki czy zwarcie, nic nie znalazlem wiec podjechalem do gazowników - sugestia gazownika byla taka "wywalic ta stara instalacje i wstawic zwykly sterownik plus jeden przekaznik i bedzie OK" wiec na wlasna rękę zakupiłem STAG 2W podlaczylemwedlag dołączonego schematu i nadal taka sama sytuacja jak przy poprzedniej instalacji

tzn wogole nie jezdzi i nie odpala na gazie, jeśli klawisz jest przelaczony na stale na gaz, przekrecam kluczyk stacyjki slysze jak cyknal elektrozawory i zaswieci sie zielona kontrolka doslownie na 2 sekundy i rozlocza kontrolka zmienia sie na czerwona...

pomocy! nie ma zilonego pojecia co sie dzieje POMOCY
co do podlaczenia STAG 2W podpialem w nastepujacy sposob:
bialy - wskaznik stanu gazu
niebieski - pod elektozawory LPG
zółty - pod wtryski (i tu wstawilem przekaźnik tak jak zalecaja czyli rozciety przewod od wtrysków koloru w tej chwili nie pamietam napewno bialy z jakim paskiem i te przewody dalem pod 87 i 87a na przekaźniku, 85 pod mase i 86 pod niebieskie tu gdzie elektozawory LPG)
brązowy - pod cewke zaplonowa pod brazowy
czarny - masa
czerwony - +12V po stacyjce
proszę o pilna pomoc i porady - bo juz mi sie pomysly skonczyly co moze byc przyczyna
