[B4 2.8 AAH] Traci moc przy 5000obr
[B4 2.8 AAH] Traci moc przy 5000obr
Witam, mam problem kupiłem niecały miesiąc temu audi 80 i zauważylem spadek mocy przy 5000 obr, podłączony był pod komputer i nie wykazało żadnych błędów...
co moze byc przyczyną ??
pytajcie o co chcecie odpowiem na wszystkie pytania.
pozdrawiam
co moze byc przyczyną ??
pytajcie o co chcecie odpowiem na wszystkie pytania.
pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie, skupcie się na rozwiązaniu problemu, a nie na udowadnianiu słuszności własnych poglądów.
NiKiEL, nie miałem takich problemów ze swoim silnikiem, więc nie za bardzo mogę Ci pomóc, ale poczytaj jeszcze ten temat
https://audi80.pl/aah-problem-z-jazd ... t72405.htm
NiKiEL, nie miałem takich problemów ze swoim silnikiem, więc nie za bardzo mogę Ci pomóc, ale poczytaj jeszcze ten temat
https://audi80.pl/aah-problem-z-jazd ... t72405.htm
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Tak właśnie czytam i oczom nie wierze. Jak może moc rosnąć ze wzrostem obrotów...to ja zaraz kręce swojego do 11k
Wracając do sedna. Sprawdź czujnik wałka rozrządu (jest na prawej głowicy stojąc przodem do silnika). Może wygladać na cały ale...lubi się wycierać oraz łapać wilgoć. Powoduje przestawienie się zapłonu co może powodować utratę mocy.
Kolejna sugestia to sprawdzenie ustawienia rozrządu. Mam przeczucie, ze się wykrzaczył o jeden lub dwa ząbki.
Wracając do sedna. Sprawdź czujnik wałka rozrządu (jest na prawej głowicy stojąc przodem do silnika). Może wygladać na cały ale...lubi się wycierać oraz łapać wilgoć. Powoduje przestawienie się zapłonu co może powodować utratę mocy.
Kolejna sugestia to sprawdzenie ustawienia rozrządu. Mam przeczucie, ze się wykrzaczył o jeden lub dwa ząbki.
Cześć Tak już napiszę z książki dla potomnych i przyszłych posiadaczy AAH 174ps osiąga przy 5500tyś/min tak jak ABC 150ps.Maksymalny moment obrotowy AAH 250Nm przy 3000 tyś/min,ABC 225Nm przy 3500 tyś/min.
Przy wymianie pompy rozrząd miałem przestawiony o jeden lewa o dwa prawa przez poprzedniego gościa co to robił.Mogę tyle powiedzieć że auto dobrze paliło i gnało do przodu.Jedyne co można było wyczuć to skok mocy przy 4000 tyś kiedy dolot skracał się.Efekt jak przy turbo.Teraz wszystko płynnie działa z minimalnym uczuciem przejścia.Pozdrawiam
Od tego bym zaczął choć problem z zapalaniem też by mógł wystąpić.Są jeszcze dwa ten od położenia koła zamachowego przy skrzyni (też po prawej jak pisze Bloku) oraz czujnik położenia wału to ten do którego wkręca się blokadę rozrządu hmm też pod prawą głowicą. Moje auto też mnie ciągle zaskakuje na różne sposoby mniejsze czy większe. Błędów nie miałeś więc coś z podciśnieniem,wężami,gruszką lub siłownikiem skracania dolotu.Może to być jakiś banał jak np zabrudzony filtr powietrza,nieszczelny dolot.bloku pisze:Wracając do sedna. Sprawdź czujnik wałka rozrządu (jest na prawej głowicy stojąc przodem do silnika).
Przy wymianie pompy rozrząd miałem przestawiony o jeden lewa o dwa prawa przez poprzedniego gościa co to robił.Mogę tyle powiedzieć że auto dobrze paliło i gnało do przodu.Jedyne co można było wyczuć to skok mocy przy 4000 tyś kiedy dolot skracał się.Efekt jak przy turbo.Teraz wszystko płynnie działa z minimalnym uczuciem przejścia.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2014, 02:27 przez Slawo777, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 26 cze 2013, 14:37
Sprawdź dokładnie czy działa skracanie dolotu. Musisz sprawdzić czy są podłączone podciśnienia, pod elektrozawór i pod gruszkę. Możesz też possać przewód od gruszki i zobaczyć czy sie poruszy <ok>
Poszukaj na forum jest mnówstwo tematów o o tym razem ze schematami podłączenia...
Może to tez być wina pompy/filtra paliwa...
Poszukaj na forum jest mnówstwo tematów o o tym razem ze schematami podłączenia...
Może to tez być wina pompy/filtra paliwa...