[B4/1.9TDI 1Z] Wtryski AFN .
Polecam MUNIORA bylem w poniedzialek zmieniony program + graty nastawnik indukcyjny przeplywka i komp auto jedzi az milo auto nie do poznania co prawda byl zamulony dzieki poprzenim "mechanikom ale munior ogarnol wszystko w 5 min. spalanie na powrocie na nowym programie wynioslo 5,8l tankowane po korek i nie byla to jazda 90km/h
Pytanie do użytkowników modzonych 1z. Mam okazję zakupić sprawdzone wtryski zafn w przystępnej cenie. Jak się to ma do używania bez wirusa? Są tego jakieś negatywne skutki? I czy jak w najbliższym czasie wgram wirusa a co za tym idzie spory przyrost mocyw stosunku do seri, to czy konieczna jest modyfikacja układu hamulcowego? Nie chce robić moda po to by się ścigać tylko głównie o elastyczność motoru mi tu chodzi. Celem moc w okolicach 120 kucy. Auto na pirburgu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Same wtryski bez chip'sa jak założysz to auto będzie żwawsze i elastyczne od samego dołu, po montażu sprawdź sobie dawke vag'iem.kamsta pisze:Pytanie do użytkowników modzonych 1z. Mam okazję zakupić sprawdzone wtryski zafn w przystępnej cenie. Jak się to ma do używania bez wirusa? Są tego jakieś negatywne skutki? I czy jak w najbliższym czasie wgram wirusa a co za tym idzie spory przyrost mocyw stosunku do seri, to czy konieczna jest modyfikacja układu hamulcowego? Nie chce robić moda po to by się ścigać tylko głównie o elastyczność motoru mi tu chodzi. Celem moc w okolicach 120 kucy. Auto na pirburgu.
Pozdrawiam
Niektórzy jeżdżą na ori hamulcach czyli litej tarczy, po kilku hamowaniach suteczność jest już słabsza, najlepsza opcja to przejście na wentylowaną tarcze 280 z 2.6 V6 lub wersja droższa to dwu tłoczkowy zacisk Girling 60 ( 2.8 V6 / S2 ) i tarcza 276x25 z 2.8 V6
Do wtrysków potem zamówisz sobie Ecu 16 bit, wsad może być nawet 130/300
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Po zmianie odczujesz róznicę na plus w dynamice auta ,ale szału się nie spodziewaj ,bo po zmianie samych wtrysków ,szału nie ma ...a co do pytania "jaki wpływ ma wymiana wtrysków na silnik " ,to spokojnie 8-) bo na silnik nie ma i mieć nie może ,żadnego negatywnego wpływu .Nie takie mody ten silnik wytrzymuje :mrgreen: zmiana wtrysków na ciut większe ,to mod ,z tych najdelikatniejszych ....w sumie to dużo lepiej byś zrobił ,robiac program na ori wtryskach,niż wymieniając wtryski na AFN -y i pozostawiając ori program ...efekt w pierwszym przypadku duuuużo bardziej odczuwalny ,niż powiedzmy symboliczny w porównaniu ,efekt w drugim przypadku ,gdzie zmieniamy tylko wtryskikamsta pisze:A jaki wpływ na silnik będzie miała jazda na wtryskach afn bez chipa?
nie chcąc zakładać nowego tematu, zapytam tutaj:
B4/1.9TDI 1Z na BOSCHu
sprawa ma się u mnie następująco: chip od kostrza/zaślepiony EGR/oil catch tank/wywalony katalizator/lekko zmodyfikowane dolot powietrza w obudowie
co da założenie AFNów do powyższego 'zestawu' ?? jak z mocą/przyspieszeniem/co się zmieni ??
B4/1.9TDI 1Z na BOSCHu
sprawa ma się u mnie następująco: chip od kostrza/zaślepiony EGR/oil catch tank/wywalony katalizator/lekko zmodyfikowane dolot powietrza w obudowie
co da założenie AFNów do powyższego 'zestawu' ?? jak z mocą/przyspieszeniem/co się zmieni ??
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Witajcie Panowie,
mam pytanie odnośnie końcówek o rozmiarze tych z AFN.
Z racji tego, że znalezienie w pełni sprawnych wtrysków AFN graniczy z cudem, postanowiłem, że chcę zmienić końcówki wiosną na nowe.
I tutaj pytanie do kogoś kto dokładnie zna budowę wtryskiwaczy:
Czy zmiana końcówek na nowe da nam taki sam efekt jak założenie nowych wtryskiwaczy?
mam pytanie odnośnie końcówek o rozmiarze tych z AFN.
Z racji tego, że znalezienie w pełni sprawnych wtrysków AFN graniczy z cudem, postanowiłem, że chcę zmienić końcówki wiosną na nowe.
I tutaj pytanie do kogoś kto dokładnie zna budowę wtryskiwaczy:
Czy zmiana końcówek na nowe da nam taki sam efekt jak założenie nowych wtryskiwaczy?