Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4/1.9TDI 1Z] Wtryski AFN .

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
figo525
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 22 cze 2011, 03:15
Lokalizacja: Krakow

Post autor: figo525 » 19 mar 2014, 23:49

Polecam MUNIORA bylem w poniedzialek zmieniony program + graty nastawnik indukcyjny przeplywka i komp auto jedzi az milo auto nie do poznania co prawda byl zamulony dzieki poprzenim "mechanikom ale munior ogarnol wszystko w 5 min. spalanie na powrocie na nowym programie wynioslo 5,8l tankowane po korek i nie byla to jazda 90km/h

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 23 kwie 2014, 23:34

Pytanie do użytkowników modzonych 1z. Mam okazję zakupić sprawdzone wtryski zafn w przystępnej cenie. Jak się to ma do używania bez wirusa? Są tego jakieś negatywne skutki? I czy jak w najbliższym czasie wgram wirusa a co za tym idzie spory przyrost mocyw stosunku do seri, to czy konieczna jest modyfikacja układu hamulcowego? Nie chce robić moda po to by się ścigać tylko głównie o elastyczność motoru mi tu chodzi. Celem moc w okolicach 120 kucy. Auto na pirburgu.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 kwie 2014, 10:49

kamsta pisze:Pytanie do użytkowników modzonych 1z. Mam okazję zakupić sprawdzone wtryski zafn w przystępnej cenie. Jak się to ma do używania bez wirusa? Są tego jakieś negatywne skutki? I czy jak w najbliższym czasie wgram wirusa a co za tym idzie spory przyrost mocyw stosunku do seri, to czy konieczna jest modyfikacja układu hamulcowego? Nie chce robić moda po to by się ścigać tylko głównie o elastyczność motoru mi tu chodzi. Celem moc w okolicach 120 kucy. Auto na pirburgu.
Pozdrawiam
Same wtryski bez chip'sa jak założysz to auto będzie żwawsze i elastyczne od samego dołu, po montażu sprawdź sobie dawke vag'iem.

Niektórzy jeżdżą na ori hamulcach czyli litej tarczy, po kilku hamowaniach suteczność jest już słabsza, najlepsza opcja to przejście na wentylowaną tarcze 280 z 2.6 V6 lub wersja droższa to dwu tłoczkowy zacisk Girling 60 ( 2.8 V6 / S2 ) i tarcza 276x25 z 2.8 V6

Do wtrysków potem zamówisz sobie Ecu 16 bit, wsad może być nawet 130/300

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 24 kwie 2014, 13:59

A jaki wpływ na silnik będzie miała jazda na wtryskach afn bez chipa? Są jakieś negatywne skutki?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 kwie 2014, 22:18

kamsta pisze:A jaki wpływ na silnik będzie miała jazda na wtryskach afn bez chipa?
Po zmianie odczujesz róznicę na plus w dynamice auta ,ale szału się nie spodziewaj ,bo po zmianie samych wtrysków ,szału nie ma ...a co do pytania "jaki wpływ ma wymiana wtrysków na silnik " ,to spokojnie 8-) bo na silnik nie ma i mieć nie może ,żadnego negatywnego wpływu .Nie takie mody ten silnik wytrzymuje :mrgreen: zmiana wtrysków na ciut większe ,to mod ,z tych najdelikatniejszych ....w sumie to dużo lepiej byś zrobił ,robiac program na ori wtryskach,niż wymieniając wtryski na AFN -y i pozostawiając ori program ...efekt w pierwszym przypadku duuuużo bardziej odczuwalny ,niż powiedzmy symboliczny w porównaniu ,efekt w drugim przypadku ,gdzie zmieniamy tylko wtryski ;-)

Awatar użytkownika
DaMaGe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 353
Rejestracja: 16 paź 2013, 12:26
Lokalizacja: BĘDZIN

Post autor: DaMaGe » 26 kwie 2014, 20:40

nie chcąc zakładać nowego tematu, zapytam tutaj:

B4/1.9TDI 1Z na BOSCHu
sprawa ma się u mnie następująco: chip od kostrza/zaślepiony EGR/oil catch tank/wywalony katalizator/lekko zmodyfikowane dolot powietrza w obudowie


co da założenie AFNów do powyższego 'zestawu' ?? jak z mocą/przyspieszeniem/co się zmieni ??

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 kwie 2014, 22:12

DaMaGe pisze:
co da założenie AFNów do powyższego 'zestawu' ?? jak z mocą/przyspieszeniem/co się zmieni ??
Napewno troszke żwawszy zrobi sie, ale nie licz na podwójny efekt w ponownym przyroście mocy jak po chip'sie

Awatar użytkownika
DaMaGe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 353
Rejestracja: 16 paź 2013, 12:26
Lokalizacja: BĘDZIN

Post autor: DaMaGe » 27 kwie 2014, 09:44

Krzysiek 84 pisze:
DaMaGe pisze:
co da założenie AFNów do powyższego 'zestawu' ?? jak z mocą/przyspieszeniem/co się zmieni ??
Napewno troszke żwawszy zrobi sie, ale nie licz na podwójny efekt w ponownym przyroście mocy jak po chip'sie
a liczbowo ?? ktoś hamował może powyższa konfigurację ??

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 kwie 2014, 22:39

Pierburgi hamowane były z wtryskami afn i softami 130/300 i po tyle miały.

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 01 maja 2014, 20:08

panowie a pytanie odwrotne: standardowe wtryski z kompem z softem pod afn podołają sytuacji?

edok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 16 cze 2013, 22:37

Post autor: edok » 01 maja 2014, 20:54

Witam ostatnio wymieniłem u siebie wtryski na te z silnika afn i chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być wartość dawki i kąta wtrysku na deltascanie.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 21 gru 2014, 06:51

Witajcie Panowie,
mam pytanie odnośnie końcówek o rozmiarze tych z AFN.
Z racji tego, że znalezienie w pełni sprawnych wtrysków AFN graniczy z cudem, postanowiłem, że chcę zmienić końcówki wiosną na nowe.
I tutaj pytanie do kogoś kto dokładnie zna budowę wtryskiwaczy:
Czy zmiana końcówek na nowe da nam taki sam efekt jak założenie nowych wtryskiwaczy?

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 21 gru 2014, 09:45

Dokładnie tak. Zmieniając końcówki na swoich obsadach jak założysz końcówkę 0.205 to będziesz miał wtryski afn.

sylar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 28 mar 2013, 10:36
Imię: Szymon
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Szczecin/Koszalin

Post autor: sylar » 21 gru 2014, 12:19

Jak chcesz zmieniać na nowe to już lepiej kupić np 216. Koszt ten sam a mocy więcej :mrgreen:

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 21 gru 2014, 13:21

sylar, ten temat już omawiany. Nie chcę modyfikować znowu programu pod 216. 205 mi spokojnie wystarczą. Są tańsze i lepiej dopasowane do ori gratów.
No i moje pytanie było odnośnie tego, czy rzeczywiście nowe końcówki dają jakość nowych wtrysków...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl