Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[B4/1.9TDI 1Z] Wtryski AFN .

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 gru 2014, 14:03

Tak, bo masz nowe końcówki i ustawione ciśnienia 190/300

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 21 gru 2014, 14:22

Krzysiek 84 pisze:Tak, bo masz nowe końcówki i ustawione ciśnienia 190/300
Nie do końca tak jest. Ale prawie jak nowy wtrysk. Gdyby zmienić jeszcze przekładke to w ten czas jest jak nowy.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 21 gru 2014, 14:25

kamsta, przekładkę? Jaki jej koszt?

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 21 gru 2014, 14:51

Część robocza wtrysku to jakieś 350 zł za sztukę. Ale pompiarz który będzie składał wtrysk na nowej końcówce to jest w stanie ocenia stan przekładki. Więc jak będziesz robił wtrysk to można zrobić na samych końcówkach.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 gru 2014, 14:57

drivtens pisze:kamsta, przekładkę? Jaki jej koszt?
Zależy z jakiej firmy bierzesz końcówki. Bosch daje trzpień i podkładkę i wtedy jest to kompletny zestaw naprawczy wtryskiwacza.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 21 gru 2014, 15:02

Krzysiek 84, zastanawiałbym się nad firmą Firad i WZM. Którą polecacie bardziej? Bosch jest zbyt drogi.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 gru 2014, 16:11

drivtens pisze:Krzysiek 84, zastanawiałbym się nad firmą Firad i WZM. Którą polecacie bardziej? Bosch jest zbyt drogi.
Wzm będą lepsze. Filip od niedawna śmiga na 216-tkach wzm
https://audi80.pl/audi-b4-tdi-avant- ... 61,330.htm

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 21 gru 2014, 22:35

Ja na 210 wzm przejechałem jakieś 3000 km i nie powiem złego słowa. Dobra cena i jakość też ok.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 22 gru 2014, 15:27

kamsta, a jaki masz program? Od Muniora/kostrza? Ile Ci pali?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 gru 2014, 16:21

drivtens, Albo oszczedzamy na paliwie, albo chipujemy.
Jeżdżąc spokojnie spalanie zostaje bez zmian. W 6 litrach zmieścisz się spokojnie na trasie.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 22 gru 2014, 22:42

drivtens pisze:kamsta, a jaki masz program? Od Muniora/kostrza? Ile Ci pali?
Kolego munior nie pisze programów. On tylko sprzedaje gotowce z wkładem od kostrza. Tak więc czy kupisz u muniora czy u kostrza to będzie dobrze. Program mam 47 mg. Pisany przez kostrza i ładnie to jeździ teraz:-) a spalanie bez zmian. Przy dawce 3.5 zamyka się w 5.5 l na sto.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 24 gru 2014, 00:38

kamsta, wiem, że sprzedaje, bo sam od niego kupowałem :) Chodziło mi raczej jaka jest korekta w takim ECU w porównaniu do programu na 0.205 AFN :)

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 24 gru 2014, 10:02

Chodzi kolego o korektę pomiędzy chipem na 0.205 a na wtryski 1z? Jeśli tak to napewno jest inna mapa wtrysku. Napewno można też większe ciśnienie z turbo żądać bo jest więcej spalin. A te dwa czynniki wpływają znacząco na moc silnika.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 24 gru 2014, 10:58

kamsta, To zrozumiałe. Pytałem raczej konkretnie co się zmienia i o ile żeby było ok? I pomiędzy 0.205 i 0 210.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5506
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 gru 2014, 11:04

drivtens pisze: Pytałem raczej konkretnie co się zmienia i o ile żeby było ok? I pomiędzy 0.205 i 0 210.
Większy rozpylacz, więcej paliwa, więcej doładowania by dymu nie było, ewentualnie jeszcze zdjąć nastawnikiem by uzyskać optymalne proporcje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl