Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4/1.9TDI 1Z] Wtryski AFN .

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 gru 2014, 14:03

Tak, bo masz nowe końcówki i ustawione ciśnienia 190/300

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 21 gru 2014, 14:22

Krzysiek 84 pisze:Tak, bo masz nowe końcówki i ustawione ciśnienia 190/300
Nie do końca tak jest. Ale prawie jak nowy wtrysk. Gdyby zmienić jeszcze przekładke to w ten czas jest jak nowy.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 21 gru 2014, 14:25

kamsta, przekładkę? Jaki jej koszt?

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 21 gru 2014, 14:51

Część robocza wtrysku to jakieś 350 zł za sztukę. Ale pompiarz który będzie składał wtrysk na nowej końcówce to jest w stanie ocenia stan przekładki. Więc jak będziesz robił wtrysk to można zrobić na samych końcówkach.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 gru 2014, 14:57

drivtens pisze:kamsta, przekładkę? Jaki jej koszt?
Zależy z jakiej firmy bierzesz końcówki. Bosch daje trzpień i podkładkę i wtedy jest to kompletny zestaw naprawczy wtryskiwacza.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 21 gru 2014, 15:02

Krzysiek 84, zastanawiałbym się nad firmą Firad i WZM. Którą polecacie bardziej? Bosch jest zbyt drogi.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 gru 2014, 16:11

drivtens pisze:Krzysiek 84, zastanawiałbym się nad firmą Firad i WZM. Którą polecacie bardziej? Bosch jest zbyt drogi.
Wzm będą lepsze. Filip od niedawna śmiga na 216-tkach wzm
https://audi80.pl/audi-b4-tdi-avant- ... 61,330.htm

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 21 gru 2014, 22:35

Ja na 210 wzm przejechałem jakieś 3000 km i nie powiem złego słowa. Dobra cena i jakość też ok.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 22 gru 2014, 15:27

kamsta, a jaki masz program? Od Muniora/kostrza? Ile Ci pali?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 22 gru 2014, 16:21

drivtens, Albo oszczedzamy na paliwie, albo chipujemy.
Jeżdżąc spokojnie spalanie zostaje bez zmian. W 6 litrach zmieścisz się spokojnie na trasie.

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 22 gru 2014, 22:42

drivtens pisze:kamsta, a jaki masz program? Od Muniora/kostrza? Ile Ci pali?
Kolego munior nie pisze programów. On tylko sprzedaje gotowce z wkładem od kostrza. Tak więc czy kupisz u muniora czy u kostrza to będzie dobrze. Program mam 47 mg. Pisany przez kostrza i ładnie to jeździ teraz:-) a spalanie bez zmian. Przy dawce 3.5 zamyka się w 5.5 l na sto.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 24 gru 2014, 00:38

kamsta, wiem, że sprzedaje, bo sam od niego kupowałem :) Chodziło mi raczej jaka jest korekta w takim ECU w porównaniu do programu na 0.205 AFN :)

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 24 gru 2014, 10:02

Chodzi kolego o korektę pomiędzy chipem na 0.205 a na wtryski 1z? Jeśli tak to napewno jest inna mapa wtrysku. Napewno można też większe ciśnienie z turbo żądać bo jest więcej spalin. A te dwa czynniki wpływają znacząco na moc silnika.

Awatar użytkownika
drivtens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 210
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:18
Lokalizacja: Wrocław/Lubań

Post autor: drivtens » 24 gru 2014, 10:58

kamsta, To zrozumiałe. Pytałem raczej konkretnie co się zmienia i o ile żeby było ok? I pomiędzy 0.205 i 0 210.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 gru 2014, 11:04

drivtens pisze: Pytałem raczej konkretnie co się zmienia i o ile żeby było ok? I pomiędzy 0.205 i 0 210.
Większy rozpylacz, więcej paliwa, więcej doładowania by dymu nie było, ewentualnie jeszcze zdjąć nastawnikiem by uzyskać optymalne proporcje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl