[B4 2.0 ABT] Dławi i nie jedzie
[B4 2.0 ABT] Dławi i nie jedzie
Witam od jakiegoś czasu borykam się z problemem w moim Audi jest to już denerwujące ponieważ samochód na zimnym silniku szarpie i nie chce jechac. A więc problem objawia się tylko na zimny silniku lub gdy jest nie dogrzany, najcześciej rano gdy wyjeżdżam daje gazu a samochód po prostu nie przyspiesza wyglada to tak jakby nie mial paliwa gdy zaczne pulsowac pedalem gazu samochod sie wkreca...Jak wyrzuce auto na luz i dodam gazu to po puszczeniu strzela z wydechu, czasem tez nie rowno pracuje i przygasa jednak to nie zdarza się często. Prosze was o pomoc bo nw co to juz moze być swiece wymienione kopułka filtr powietrza kable są dobre a dalej nw co to moze być...Dodam że jak ruszam na zimnym i odrazu na jedynce go nakręce to nie przerywa jednak jak chce wyjechać normalnie powoli to objaw jest taki jak przedstawilem samochód dlawi się i nie jedzie (
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 sty 2014, 22:06
Było wiele razy na forum, szukanie zajeło niecałą minute:
Od wentylatorów jest oddzielny czujnik w chłodnicy. Często jest jakaś przerwa w obwodzie i nie załączają się wiatraki. Zdejmij wtyczkę od czujnika z chłodnicy i jakimś drucikiem zewrzyj w przewody. Jeżeli się włączą problem jest w czujniku, jeśli nie to możliwe, że w innym miejscu.
Osobiście jak mierzę wartości czujnika wyjmuję go z króćca, wkładam do wody wraz z termometrem od pieca i mam dokładną temperaturę przy ktorej wykonuję pomiary.to charakterystyka czujnika temp. silnika dla ECU
temp
[Celc] - opor[om]
50 - 700-900
60 - 525-650
70 - 380-490
80 - 290-350
90 - 200-275
100 - 175-225
Od wentylatorów jest oddzielny czujnik w chłodnicy. Często jest jakaś przerwa w obwodzie i nie załączają się wiatraki. Zdejmij wtyczkę od czujnika z chłodnicy i jakimś drucikiem zewrzyj w przewody. Jeżeli się włączą problem jest w czujniku, jeśli nie to możliwe, że w innym miejscu.