Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z 90KM] uszkodzona turbina:(

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 kwie 2014, 18:38

Słychać że trochę za bardzo "klekocze " przy dodaniu gazu ....ale gdybanie o przyczynach, na podstawie nagrania ,to strata czasu .Chcesz zrobić z tym porządek ,udaj się do kogoś sprawdzonego z forum ,bo jazda po psudo-specjalistach ,to strata pieniędzy i czasu .Skoro to "pierburg " to podstawa , podpiąć vaga ,sprawdzić statyczny kąt wtrysku i dynamiczy w czasie jazdy ...bo wygląda mi to na problem z dynamicznym przestawianiem kąta wtrysku
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 27 kwie 2014, 18:52

Kiedyś kolega miał taki problem w pasku też mu kat był 255 ale kolega Munior temu zaradził podesłał sprawną pompę i śmiga teraz elegancko ;-)
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 kwie 2014, 19:02

bozmek pisze:Kat wtrysku poza granicami za pewne słychać jak twardo chodzi pod vag i próbować ustwaic prawidłowe wartości. Dlatego też i zetor osłabł <ok>
Obawiam się że to nie pomoże ,bo kąt sam się nie przestawił...prawdopodobnie coś nie halo z ciśnienieniem wewnętrznym pompy ,a co się ściśle z tym wiąże ,z dynamicznym przestawianiem kąta przez pompę .Podpiecie vaga przez kumatą osobę ,powinno potwierdzić diagnozę
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 27 kwie 2014, 19:24

MUNIOR pisze:
bozmek pisze:.Podpiecie vaga przez kumatą osobę ,powinno potwierdzić diagnozę
Tylko weź takiego znajdź jak Ci jakś powie to star auto i sie nie da podpiąć :-P
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

Awatar użytkownika
mlodzian149
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: mlodzian149 » 27 kwie 2014, 19:33

Myślę ze,znajde kogoś kumatego. Dzięki za diagnozę, napisze czy pomoglo.Pozdr.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 kwie 2014, 19:34

bozmek pisze:Tylko weź takiego znajdź jak Ci jakś powie to star auto i sie nie da podpiąć :-P
Nie no jak ma przejsciówke ,to pierburga podłaczy każdy ,tak samo jak A4 czy inne nowsze
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 27 kwie 2014, 19:55

Kiedyś kolega wtryski afn założył i podjechał na taka stacje z kompem zeby mu dawke ustawili bo mnie nie bylo to mu pow ze on podłączy ale musi mu powiedzieć gdzie to jest i ile ustawić bo oni nie wiedza :mrgreen:
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

Awatar użytkownika
mlodzian149
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 27 kwie 2014, 10:31
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: mlodzian149 » 27 kwie 2014, 20:08

Bo w tych czasach nie ma mechaników którzy wogule cos kumają tylko kombinują jak zarobic nic wiecej. Dobrze ze istnieją jeszcze takie fora w których można sie cos dowiedzieć:)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 kwie 2014, 21:09

bozmek pisze:Kiedyś kolega wtryski afn założył i podjechał na taka stacje z kompem zeby mu dawke ustawili bo mnie nie bylo to mu pow ze on podłączy ale musi mu powiedzieć gdzie to jest i ile ustawić bo oni nie wiedza :mrgreen:
Dobre :roll: ,mistrzostwo świta i kompletna żenada :roll: .... można by o tym długo gadac i podawać przykłady totalnej niekompetencji i ewidentnego naciagactwa,ale takie mamy czasy ...rządzi ,rządza pieniądza :-/ .Nie mam nic do fachowców którzy się cenią ,jeśli w parze do tego idzie wiedza ,ale wszystkich pozostałych "specjalistów z bożej łaski " ,naciągaczy -wymieniaczy ,bez pojęcia ,rozgonił bym w piz..u :evil:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
vitja07
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 187
Rejestracja: 25 lut 2010, 13:02
Lokalizacja: Podkarpacie RSR

Post autor: vitja07 » 27 kwie 2014, 21:34

MUNIOR pisze:Nie mam nic do fachowców którzy się cenią ,jeśli w parze do tego idzie wiedza i profesjonalne podejście ,takie czasy że utrzymanie warsztatu kosztuje ,ale wszystkich pozostałych "specjalistów z bożej łaski " ,naciągaczy -wymieniaczy ,bez pojęcia ,rozgonił bym w piz..u :evil:
dobrze gada polać mu, większość tych partaczy ma że tak powiem jednorazowych klientów ale z racji ilości wszelkiego rodzaju szrotu jeżdżącego po naszych drogach, tego rodzaju popaprańcy będą dalej próbować naprawiać auta :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga