[1.9 TDI 1z] mocniejsze turbo-jakie kupic?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No wiem ocb :mrgreen: w ciągu 3 lat ,35 sztuk już tak przełożyłem ,i po takim treningu ,ostatnio jakoś tak w 3,5 godzinki przekładam 8-) Pierwszą którą przełożyłem ,widzę co dzień w pracy ,bo koledze przekładałem i choć piewszy raz robiłem to 3 dni ,to auto śmiga od tamtego czasu do dziś , bez najmniejszych problemów 8-) Masz do mnie jakieś 175 km ,więc stosunkowo bliziutko ,biorąc pod uwagę ,że rekordziści ,mieli w jedną stronę dalej ,niż Ty w obieZtnkrk pisze:"MUNIOR" chodziło mi, czy da się założyć przepływke pierburg i kompa zmienić, aaa wracajac do nastawnika potencjometrycznego droga sprawa :?: wiem, że jakbym przyjechał do Ciebie to byś wyleczył mi audika <ok> ^^
[ Dodano: 2013-12-22, 20:01 ]
przekładke z bosch -pierburg bym chciał zrobić wiesz ocb :lol:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
https://audi80.pl/80-b3-b4-dtdtdi-ud ... t35093.htmbrabus124 pisze:Panowie, kiedyś był temat na forum z wykresami z hamowni i wynikami oraz opisem zrobionych modyfikacji, a teraz niestety nie mogę tego znaleźć, jeśliby ktoś mógł podać link bo chciałbym jeszcze to zobaczyć. Chyba że to było na forum VW i pomyliłem coś.
O to chodzi :?:
Witam,
założyłem, nowy filtr paliwa, nowy filter powietrza, zrobiłem jazde próbna, dalej to samo mi się działo, na 3cim biegu rozpedzajac się w audiku odcieło paliwo. i nie chce zapalić, myślałem, że paliwa brakuje, wlałem z rezerwy 5l. na wszelki wypadek, sprawdziłem w filtrze paliwo i było, natomiast paliwo mi nie chce przejsc przez pompe, auto kreci kreci a pompa jakby paliwa nie zaciagała... MUNIOR HELP :cry:
[ Dodano: 2013-12-29, 10:45 ]
co on w niej zmodził takiego -----> <------
założyłem, nowy filtr paliwa, nowy filter powietrza, zrobiłem jazde próbna, dalej to samo mi się działo, na 3cim biegu rozpedzajac się w audiku odcieło paliwo. i nie chce zapalić, myślałem, że paliwa brakuje, wlałem z rezerwy 5l. na wszelki wypadek, sprawdziłem w filtrze paliwo i było, natomiast paliwo mi nie chce przejsc przez pompe, auto kreci kreci a pompa jakby paliwa nie zaciagała... MUNIOR HELP :cry:
[ Dodano: 2013-12-29, 10:45 ]
co on w niej zmodził takiego -----> <------
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Skromnie wtrącę się...MUNIOR HELP :cry:
Po puszczeniu przewodów wysokiego ciśnienia, idących do wtrysków, leci z nich paliwo przy próbie odpalania? Zamontuj gruszkę do paliwa na przewód zasilający pompę i podpompuj. Jak pompa nie może zassać paliwa, to paten z gruszką powinien pomóc.
A powiedz mi kiedy dzieje się tak, że brakuje silnikowi paliwa? Czy jak rozpędzasz go z pedałem w podłodze, czy dzieję się to też w przypadku gdzie spokojnie dodajesz "gazu"?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zrób tak jak radzi misiekdzwon, <ok>Ztnkrk pisze:paliwo mi nie chce przejsc przez pompe, auto kreci kreci a pompa jakby paliwa nie zaciagała... MUNIOR HELP :cry:
Jak nie pomoże ,to podłacz na krótko zasilanie n109 na pompie ....jak to nie pomoże ,to wygląda to na fiksujący nastawnik potencjometryczny ....To też możesz sprawdzić ściągając dekielek nastawnika ,po przekręceniu zapłonu ,palec nastawnika ma się przesunąć ...jak się nie przesunie to go poprzesuwaj ręcznie ,może złapie styk na ścieżkach ...mozesz też odsuwając palec ,swoim palcem przejechać po ścieżce ,poprawisz w ten sposób styk ,przy okazji zobaczysz ile brudu zostanie ci na palcu Zasadniczo nic więcej nie można tu już poradzić ...jak po tych zabiegach nie zagada ,to albo całkowicie padł nastawnik ,albo nalałeś jakiegoś suchego zajzajeru zamiast ropy ,i stanęła pompa wstępna ,w pompie wtryskowej ...jak stanęła ,to sama już raczej nie ruszy i trzeba rozebrać pompęmisiekdzwon pisze:Po puszczeniu przewodów wysokiego ciśnienia, idących do wtrysków, leci z nich paliwo przy próbie odpalania? Zamontuj gruszkę do paliwa na przewód zasilający pompę i podpompuj. Jak pompa nie może zassać paliwa, to paten z gruszką powinien pomóc.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2013, 11:09 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
ona mi paliła itp, tylko brakowało jej mocy, raz podrywała skrzydła a raz szła jak stekajacy maluch... po wymienie filtrow paliwa, filtra powietrza, wydawało się, ze jej przeszło, zrobiłem jazde probna i dalej to samo było, chciałem jej rure przeczyscic i na 3cim biegu, odcieło palilo auto zgasło, i nie chce juz zapalic, tylko raz cos takiego miałem wiesz. bezpieczniki sprawdziłem, ide teraz popatrzyć jak mówicie, zeby chociaz ja uruchomic. mam druga taka sama audi, ale nie chce przekrecać czesci z tej do tej. pozniej dwie pod domem mi beda stały he :lol:misiekdzwon pisze:Skromnie wtrącę się...MUNIOR HELP :cry:
Po puszczeniu przewodów wysokiego ciśnienia, idących do wtrysków, leci z nich paliwo przy próbie odpalania? Zamontuj gruszkę do paliwa na przewód zasilający pompę i podpompuj. Jak pompa nie może zassać paliwa, to paten z gruszką powinien pomóc.
A powiedz mi kiedy dzieje się tak, że brakuje silnikowi paliwa? Czy jak rozpędzasz go z pedałem w podłodze, czy dzieję się to też w przypadku gdzie spokojnie dodajesz "gazu"?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No jak masz drugą ,to najrozsądniejszm wyjściem ,byłoby przełozyć nastawnik ...bo prawdopodobnie on jest tu sprawcą...Jak masz ori plombę w nastawniku ,to prosta i szybka przekładka ,dawka zawsze taka sama Mam taki jeden testowy nastawnik z plombą ,szybka przekładka i diagnoza stuprocentowaZtnkrk pisze:mam druga taka sama audi, ale nie chce przekrecać czesci z tej do tej. pozniej dwie pod domem mi beda stały he :lol:
tak wracajac do tematu, moze on nie jest o T2 ale dzis mialem okazje sprawdzic audi z kolega z podobnym setupem, takie male wrazenia roznic miedzy t15 a t2,
3ci bieg i pedal w podloge, na starcie u mnie ogien, u niego deko slabiej, pozniej juz na 5tce widac znacznie roznice, u mnie 10te poty t15tki a u kolegi (klife z tego forum) auto "rwie", wydaje mi sie ze widac ze T2 lepiej zachowuje sie na wyzszych obrotach, troche kwas ze u mnie 11mm srednio dodala "koksu", u mnie bezdymnie a u kolegi dosc duzo, moze to wina softu?! nie wiem nie znam sie na tyle
ale trza pakowac T2!!!
3ci bieg i pedal w podloge, na starcie u mnie ogien, u niego deko slabiej, pozniej juz na 5tce widac znacznie roznice, u mnie 10te poty t15tki a u kolegi (klife z tego forum) auto "rwie", wydaje mi sie ze widac ze T2 lepiej zachowuje sie na wyzszych obrotach, troche kwas ze u mnie 11mm srednio dodala "koksu", u mnie bezdymnie a u kolegi dosc duzo, moze to wina softu?! nie wiem nie znam sie na tyle
ale trza pakowac T2!!!