pewnie jakaś uszczelka, czy do jej wymiany trzeba demontować pompę ??
za wszelkie rady dziękuję, do czasu zrobienia tego i tak muszę jakoś do roboty dojeżdzać...
Zapchało się :mrgreen: a na powaznie ,to samoistny wyciek z n108 ,to przypadek z kórym się nie spotkałem ,co nie znaczy że się nie może zdarzyć ...raz mi się zdarzyło ,że zapomniałem przy wymianie uszczelek ,posmarować smarem oringu na n108 i niestety go leciutko przycięło przy zakładaniu ...pompę niestety musiałem ponownie wyciągaćDaMaGe pisze: zresztą przestało cieknąć ( a ciekło na 100 % przy N108 )
mariusz8282 pisze:Panowie, tez mam wyciek paliwa przy pompie wtryskowej.
Robić przekładkę ,czy wymieniać pompę z powodu wycieku z pompy :shock: :roll: Słów mi zbrakło <uhh> chyba nie wiesz ,co z pieniędzmi robićmariusz8282 pisze:Poniewaz mam osprzet na Boschu, moje pytanie jest co najlepiej i najtaniej mnie wyjdzie? Robic przekładke na Pierburga, uszczelniac pompe czy szukac uzywki takiej samej?
Prucz tego że gubi litrami ropę ,śmierdzi i zwykle występuje problem z odpalaniem ,nic więcej stać się nie możemariusz8282 pisze:pytanie czy na takiej pompie mozna jezdzic jeszcze, czy raczej nie bo cos sie moze stac?
Nie ma takiego wycieku w tej pompie ,kórego by sie nie dało uszczelnić 8-)mariusz8282 pisze:Na dzien dzisiejszy nie wiem dokladnie co to za wyciek i czy da sie go uszczelnic.
Jedyne co mozna doradzić w takim przypadku ,to uszczelnić wyciek.Najczesciej cieknie z dekielka i nastawnika ,więc tu wielkich kosztów nie ma i robota względnie prosta ,choć nie koniecznie dla każdego,bo zdejmując nastawnik ,trzeba sobie zdawać sprawę ,że musi byc założony z powrotem idealnie co do dziesiątek mm jak był wczesniej ,a i tak dawke trzeba sprawdzić vagiem i zwykle poprawićmariusz8282 pisze:Wiec kolego MUNIOR co doradzasz?