Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

---WszyStkO o nIczYM czyli OffTopiC pełną gębą---

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi i nie tylko związane z motoryzacją.
ODPOWIEDZ
Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 10 kwie 2014, 13:56

dzięki aldi!!

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 kwie 2014, 19:08

Sposób na mierzenie luzu między częściami układu korbowego

Coś o oleju:


Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 22 kwie 2014, 21:20


Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 22 kwie 2014, 22:06

Panie i Panowie.
Szukam kto ma progi S2 (sedan/avant) i byłby w stanie pożyczyć element 34 i 35.
Obrazek
ASO niestety już go nie mają i chciałbym pożyczyć dosłownie na tydzień albo krócej aby tylko zrobić skan 3D tych elementów (szczególnie zależy mi na 34 lewa+prawa strona).

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 kwie 2014, 22:01

Chyba mam za dużo wolnego czasu...
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/yltDEuKk5kY?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 kwie 2014, 11:29

aldi, szykujesz podmiankę swojego ABC z nudów rzecz jasna :-P

lascik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 26 lip 2011, 09:41

Post autor: lascik » 27 kwie 2014, 14:54

Równo chodzi, nie to co u mnie i to zamontowany w aucie :P Przy okazji. Może ktoś wie czemu silnik raz trzyma obroty, a raz telepie nim. Elektroniki w nim to prawie żadnej. Sam gaz i gaźnik Keihin z mechanicznym ssaniem.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 kwie 2014, 15:34

lascik pisze:Równo chodzi,
Nie chodził zbyt równo bo ssał lewe powietrze przez rurkę od serwa i pewnie na jeden gar nie chodził. I jeszcze podawanie lpg z węża w przepustnicę nie było doskonałe raz że pewnie słabo się mieszało i jeszcze wiatrak dmuchał na nią.
Sam zobacz czy wężem serwa (i przyłączami w zaworze jednokierunkowym) nie ssie ci lewego powietrza. Albo podstawę gaźnika. Ewentualnie układ zapłonowy.

PieterB, Jeszcze się zastanawiam czy swapować czy sprzedać kuzynowi za 1500zł bo on też chce swapować (tylko też będę musiał mu to zmontować).
A mi trochę szkoda rozstawać się z dźwiękiem V6ki.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 28 kwie 2014, 21:54

Panowie, ogarnia ktoś z jakim momentem obrotowym dokręca się stopki korbowodów w 2.0 16v 6A?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 kwie 2014, 22:08

Pewnie 30 Nm + 90° tyle jest we większości 4 cylindrowych vagach. ABK, ABT, AEB. Dla 6A albo ACE nigdzie nie miałem wypisanego. W książce też jest tyle a tam wszystkie 4 cylindrowe są potraktowane tak samo.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 28 kwie 2014, 22:11

Też mi się jakoś nie rzuciły te dwa silniki i wolałem się upewnić, serdeczne dzięki <piwo>

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 maja 2014, 12:56

http://olx.pl/oferta/bardzo-ladne-audi- ... 1e4940ba08

<hmm> nie uważacie że to lekka przesada :mrgreen: rozumiem że może auto zadbane itd ale 9500 i do tego zwykły gaz :lol:

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 02 maja 2014, 21:59

PieterB pisze: nie uważacie że to lekka przesada rozumiem że może auto zadbane itd ale 9500 i do tego zwykły gaz
950pln bym za to dał.

highplayer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 15 wrz 2011, 11:47

Post autor: highplayer » 03 maja 2014, 02:05



Piękne Cabrio.. jeździłbym :shock:

lascik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 26 lip 2011, 09:41

Post autor: lascik » 04 maja 2014, 19:33

Mam takie pytanko. Czy silniczek krokowy i sterowanie elektroniczne wolnymi obrotami w pierburgu działają tak samo? Czy podpinając krokowy pod instalacje z takiego gaźnika będzie on pełnił swoją funkcję? Mają takie same wtyczki jak dobrze widziałem. Takie coś mi wpadło do głowy i się tak zastanawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl