Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] napinacz paska wieloklinowego

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 10 kwie 2014, 21:38

Napinacz ten z tylu na prętem napinającym?

martita8506
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 17 sty 2011, 23:50

Post autor: martita8506 » 11 kwie 2014, 21:03

dokładnie taki jak kolega wyżej napisał z prętem napinającym taki mi padł.

[ Dodano: 2014-04-11, 21:35 ]
fota czy to taki napinacze chodziło mozesz m doradzic ktory to z nich bozmek.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 11 kwie 2014, 21:43

Ten 1 od góry to jest napinacz z audi 80 1.9 tdi. <ok>

martita8506
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 17 sty 2011, 23:50

Post autor: martita8506 » 11 kwie 2014, 22:44

dziekuje za pomoc pozdrawiam.

mielarz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 11 sie 2010, 22:15

Post autor: mielarz » 29 kwie 2014, 22:14

Ja puki co jeżdżę na zapieczonym napinaczu, zauwarzyłem to przy wymianie rozrządu i stwierdziłem że jeżeli do tej pory wszystko działało ok to spróbuje to tak zostawić. Wymieniłem pasek (BOSCH) i rolkę napinacza (INA), pasek naciągnołem podbijając pręt napinacza do góry i wszystko jak narazie jest ok.

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 02 maja 2014, 14:34

UKI_XX pisze:dokładnie, z tego co się orientuję to za samą wymianę uszczelek pod nastawnikiem biorą ok 300zł :shock: a koszt uszczelek to 7-8zł/szt, a wymiana i ustawienie dawki to góra 30 minut roboty i wielkiej w tym filozofii nie ma
to chyba u ciebie tyle biora - bo ja za uszczelki i wymiane maksymalnie zaplaciłem 70 zl ... albo wam razrzad rozpinali i pompe na stol i wtedy wymiana uszczelek - bo inaczej nie da sie wytlumaczyc tych 300 zl xD
odgrzałem kotleta :D hehe

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

audi 80 b4[1z] Montaz paska wielorowkowego...

Post autor: Tomcionerwus » 04 maja 2014, 21:25

Witam...
Od wczoraj morduje si ez montazem paska wielorowkowego....
Mam sprezarke klimy... Teraz pytaniejak nalezy postepowac w trakcie montzau tego paska bo jedni mi tłumacza inaczej drudzy inaczej mozna oszalec juz zniszczyłęm jeden pasek i pieniadze i znowu musze wydac 40zł na nowy pasek....

Prosze o konkretne rady jak to zmontowac do kupy tak zeby nieuszkodzic paska....

Awatar użytkownika
pkrr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 11 sie 2012, 23:33

Post autor: pkrr » 04 maja 2014, 21:31

Ja ciagne 19stka oczkowa śrubę napinacza w dół a druga osoba zaklada pasek. Pewnie mozna samemu to zrobić ale ja mam lekko zapieczony napinacz i trochę nie idzie

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 04 maja 2014, 22:39

pkrr pisze:Ja ciagne 19stka oczkowa śrubę napinacza w dół a druga osoba zaklada pasek. Pewnie mozna samemu to zrobić ale ja mam lekko zapieczony napinacz i trochę nie idzie


aha dzienki za pomoc.. jutro kupie se pasek i moze uda mi sie samemu zamontowac....

krzysiek21_01_1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz

Post autor: krzysiek21_01_1989 » 05 maja 2014, 20:03

Jak jest zapieczony napinacz to proponowałbym wyłączyć zapłon wysoki bieg, np.5, dwoch ludzi do pomocy i pchać auto do tyłu, 5 minut roboty, ale uwaga na dłonie:)

Awatar użytkownika
kubaaabee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kubaaabee » 05 maja 2014, 22:38

Ja to robię inaczej ;-) zdejmuje osłonę silnika, odkręcam przednią poduszkę silnika (która na postoju nie trzyma) i mam idealny dostęp do napinacza, pasek założysz sam ale duże znaczenie ma stan napinacza, a raczej jego ramienia oraz tulejek :mrgreen:

martin186
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 18 paź 2009, 20:00
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: martin186 » 05 maja 2014, 23:11

A ja wciskam pasek zupełnie inaczej mam pręt zbrojeniowy lekko wygięty na jednym końcu wkładam miedzy ramie napinacza a śrubę rolki i ciągnę w stronę lewego błotnika wtedy rolka podnosi się na tyle że pasek można swobodnie wcisnąć.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 05 maja 2014, 23:33

kubaaabee pisze:Ja to robię inaczej ;-) zdejmuje osłonę silnika, odkręcam przednią poduszkę silnika (która na postoju nie trzyma) i mam idealny dostęp do napinacza, pasek założysz sam ale duże znaczenie ma stan napinacza, a raczej jego ramienia oraz tulejek :mrgreen:

włąsnie zrobiłęm tak jak kolega radzi bo naiwygodniej mi było i mam spokoj ale co mi sie wydaj e ze jeszcze raz bede to rozbierał bo jak go odpaliłem to piski mi sie pojawiaja... pasek kupiełe firmy gates....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl