[B4 1.9 TDI 1Z] napinacz paska wieloklinowego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:50
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 17 sty 2011, 23:50
Ja puki co jeżdżę na zapieczonym napinaczu, zauwarzyłem to przy wymianie rozrządu i stwierdziłem że jeżeli do tej pory wszystko działało ok to spróbuje to tak zostawić. Wymieniłem pasek (BOSCH) i rolkę napinacza (INA), pasek naciągnołem podbijając pręt napinacza do góry i wszystko jak narazie jest ok.
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
to chyba u ciebie tyle biora - bo ja za uszczelki i wymiane maksymalnie zaplaciłem 70 zl ... albo wam razrzad rozpinali i pompe na stol i wtedy wymiana uszczelek - bo inaczej nie da sie wytlumaczyc tych 300 zl xDUKI_XX pisze:dokładnie, z tego co się orientuję to za samą wymianę uszczelek pod nastawnikiem biorą ok 300zł :shock: a koszt uszczelek to 7-8zł/szt, a wymiana i ustawienie dawki to góra 30 minut roboty i wielkiej w tym filozofii nie ma
odgrzałem kotleta hehe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
audi 80 b4[1z] Montaz paska wielorowkowego...
Witam...
Od wczoraj morduje si ez montazem paska wielorowkowego....
Mam sprezarke klimy... Teraz pytaniejak nalezy postepowac w trakcie montzau tego paska bo jedni mi tłumacza inaczej drudzy inaczej mozna oszalec juz zniszczyłęm jeden pasek i pieniadze i znowu musze wydac 40zł na nowy pasek....
Prosze o konkretne rady jak to zmontowac do kupy tak zeby nieuszkodzic paska....
Od wczoraj morduje si ez montazem paska wielorowkowego....
Mam sprezarke klimy... Teraz pytaniejak nalezy postepowac w trakcie montzau tego paska bo jedni mi tłumacza inaczej drudzy inaczej mozna oszalec juz zniszczyłęm jeden pasek i pieniadze i znowu musze wydac 40zł na nowy pasek....
Prosze o konkretne rady jak to zmontowac do kupy tak zeby nieuszkodzic paska....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
kubaaabee pisze:Ja to robię inaczej zdejmuje osłonę silnika, odkręcam przednią poduszkę silnika (która na postoju nie trzyma) i mam idealny dostęp do napinacza, pasek założysz sam ale duże znaczenie ma stan napinacza, a raczej jego ramienia oraz tulejek :mrgreen:
włąsnie zrobiłęm tak jak kolega radzi bo naiwygodniej mi było i mam spokoj ale co mi sie wydaj e ze jeszcze raz bede to rozbierał bo jak go odpaliłem to piski mi sie pojawiaja... pasek kupiełe firmy gates....