Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 NE/JV] Gaśnie mocno rozgrzana.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Berooman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 03 gru 2013, 11:43

[B3 1.8 NE/JV] Gaśnie mocno rozgrzana.

Post autor: Berooman » 31 mar 2014, 16:40

W moim przypadku gaśnie gdy sporo pojeżdżę na Pb. Po prostu nagle traci obroty i ciąg. Muszę otwierać maskę i studzić. Świece sprawdziłem, przewody wyglądają dobrze jak mi się zdaje. Gdzie iść dalej tym tropem aby zlikwidować usterkę?

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 01 kwie 2014, 12:39

Sprawdź czy przy takim ostrym nagrzaniu jest dobra iskra. Cewka napięciowa może się kończyć i przy nagrzaniu dostaje skrutu.

Berooman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 03 gru 2013, 11:43

Post autor: Berooman » 01 kwie 2014, 12:54

to mierniczkiem uniwersalnym sprawdzę? Czy wizualnie iskrę? I gdzie jest owa cewka?

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 02 kwie 2014, 12:03

Cewka WN jest przykręcona do grodzi obok komory akumulatora . Miernikiem uniwersalnym iskry nie sprawdzisz , bez specjalnego przyrządu jedynie wizualnie po podłączeniu świecy do kabelka WN , gwint świecy dotykasz do silnika a druga osoba prubuje uruchomić silnik , tylko ostrożnie , tam jest kilkanaście kV.

Berooman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 03 gru 2013, 11:43

Post autor: Berooman » 06 kwie 2014, 21:55

Sprawdziłem. Daje iskrę. Wszystkie cztery świece. Czy to wyklucza problem z cewką, przewodami, kopułką i palcem rozdzielacza? Dodam, że silnik był rozgrzany po trasie. Co mogę sprawdzić dalej?

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 07 kwie 2014, 15:42

Tylko czy to sprawdzenie robiłeś jak zaczął słabnąć ?

Berooman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 03 gru 2013, 11:43

Post autor: Berooman » 08 kwie 2014, 08:54

Słabnie nagle bez żadnego ostrzeżenia. Podejrzewam, że nieprędko będę miał okazję sprawdzić jak zgaśnie, ale jeśli się stanie to od razu posprawdzam i napiszę efekty.

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 12 kwie 2014, 23:46

Sprawdz cewke czy daje iskre tak jak napisal marko, ale jak juz auto zgasnie. Dodatkowo możesz też sprawdzić z cewka normalnie podlaczoną do kopułki aparatu tylko zdjąć któryś przewód ze świecy przy głowicy i włożyc jakąś w ten kabel dodatkową świecę i przylożyć do np. głowicy i sprawdz czy wtedy tez bedzie iskra

Berooman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 03 gru 2013, 11:43

Post autor: Berooman » 06 maja 2014, 14:51

Ostatnio mi zgasł niestety nie miałem czasu sprawdzić cewki bo byłem w drodze do pracy. W każdym razie, zgasł mi na benzynie. Momentalnie przełączyłem na gaz, odpaliłem silnik i odjechałem. Dosłownie 25 sek. po tym jak mi zgasła na Pb ruszyła na gazie. Czy w ten sposób można wykluczyć cewkę? Bo jeżeli to w niej tkwi problem to czy nie powinno być jednakowych problemów niezależnie na jakim paliwie aktualnie jeżdżę??

[ Dodano: 2014-06-19, 22:10 ]
Sprawdzilem cewke w suytuacji gdy zgasla podczas jazdy i daje iskre na kazda swiece. Audi jak zgasla na benzynie tak juz nie dala sie odpalic. Udalo sie dopiero przy pryskaniu plakiem w zasys powietrza. To moze byc pompka?

P.S. Przepraszam za brak polskich znakow.

zmieniłem pompkę i póki co jest ok

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl