[B3 1.8 NE/JV] Gaśnie mocno rozgrzana.
[B3 1.8 NE/JV] Gaśnie mocno rozgrzana.
W moim przypadku gaśnie gdy sporo pojeżdżę na Pb. Po prostu nagle traci obroty i ciąg. Muszę otwierać maskę i studzić. Świece sprawdziłem, przewody wyglądają dobrze jak mi się zdaje. Gdzie iść dalej tym tropem aby zlikwidować usterkę?
Cewka WN jest przykręcona do grodzi obok komory akumulatora . Miernikiem uniwersalnym iskry nie sprawdzisz , bez specjalnego przyrządu jedynie wizualnie po podłączeniu świecy do kabelka WN , gwint świecy dotykasz do silnika a druga osoba prubuje uruchomić silnik , tylko ostrożnie , tam jest kilkanaście kV.
Sprawdz cewke czy daje iskre tak jak napisal marko, ale jak juz auto zgasnie. Dodatkowo możesz też sprawdzić z cewka normalnie podlaczoną do kopułki aparatu tylko zdjąć któryś przewód ze świecy przy głowicy i włożyc jakąś w ten kabel dodatkową świecę i przylożyć do np. głowicy i sprawdz czy wtedy tez bedzie iskra
Ostatnio mi zgasł niestety nie miałem czasu sprawdzić cewki bo byłem w drodze do pracy. W każdym razie, zgasł mi na benzynie. Momentalnie przełączyłem na gaz, odpaliłem silnik i odjechałem. Dosłownie 25 sek. po tym jak mi zgasła na Pb ruszyła na gazie. Czy w ten sposób można wykluczyć cewkę? Bo jeżeli to w niej tkwi problem to czy nie powinno być jednakowych problemów niezależnie na jakim paliwie aktualnie jeżdżę??
[ Dodano: 2014-06-19, 22:10 ]
Sprawdzilem cewke w suytuacji gdy zgasla podczas jazdy i daje iskre na kazda swiece. Audi jak zgasla na benzynie tak juz nie dala sie odpalic. Udalo sie dopiero przy pryskaniu plakiem w zasys powietrza. To moze byc pompka?
P.S. Przepraszam za brak polskich znakow.
zmieniłem pompkę i póki co jest ok
[ Dodano: 2014-06-19, 22:10 ]
Sprawdzilem cewke w suytuacji gdy zgasla podczas jazdy i daje iskre na kazda swiece. Audi jak zgasla na benzynie tak juz nie dala sie odpalic. Udalo sie dopiero przy pryskaniu plakiem w zasys powietrza. To moze byc pompka?
P.S. Przepraszam za brak polskich znakow.
zmieniłem pompkę i póki co jest ok