[B3 3A] Manualne włączanie pompki paliwa przed rozruchem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Hej,
mam identyczny problem, raz na jakiś czas odpali normalnie na PB a innym razem spadają obroty i muszę go odpalić 2-3 razy bez dodawania gazu wtedy obroty się stabilizują na około 1k/min. No a na gazie leci jak szalony żadnych problemów, spadków obrotów itp. po przełączeniu na PB po jeździe przeważnie gaśnie i muszę go ponownie odpalić żeby zaparkować na podwórzu.
mam identyczny problem, raz na jakiś czas odpali normalnie na PB a innym razem spadają obroty i muszę go odpalić 2-3 razy bez dodawania gazu wtedy obroty się stabilizują na około 1k/min. No a na gazie leci jak szalony żadnych problemów, spadków obrotów itp. po przełączeniu na PB po jeździe przeważnie gaśnie i muszę go ponownie odpalić żeby zaparkować na podwórzu.
Zrobiłem wczoraj ten przycisk włączający wtrysk rozruchowy i chyba to jest strzał w dziesiątkę. Wczoraj przed robotą zgasiłem na LPG po 8h i przyciśnięciu przycisku kilka razy odpalił bez zarzutu. Dzisiaj rano (stał 12h) przycisnąłem tyle samo razy i nie odpalił za pierwszym (jak nic przepuszcza reduktor). Ale nie ma już tego kilkukrotnego piłowania rozrusznikiem bez jakiegokolwiek "załapania". Tylko teraz muszę dobrać odpowiednio ile razy lub jak długo go przyciskać i powinien odpalać jak z nut
Ja w swoim 3A też mam zamontowany magiczny przycisk i robiłem to w taki sposób że jednocześnie kręcąc rozrusznikiem naciskałem przycisk. Jak załapał to od razu puszczałem. Po wymianie dolnego czujnika temp. na oryginał bosch, odpala bez wspomagania przyciskiem.
Ps. Syn w NG też ma ów przycisk.
Czujnik natomiast wymieniłem bez pomiaru, po prostu będąc na szrocie wpadł mi w ręce oryginał. Nie robiłem profesjonalnych pomiarów ale różniły się wskazani więc wymieniłem na próbę i bingo nie potrzeba używać dodatkowego przycisku, oczywiście pozostawiłem go na wszelki wypadek.
Ps. Syn w NG też ma ów przycisk.
Nie instalacji orginalnej nie ruszałem, tylko dołożyłem do niej dodatkowy kabelek.Ale miałeś wtryskiwacz odłączony od kompa
Czujnik natomiast wymieniłem bez pomiaru, po prostu będąc na szrocie wpadł mi w ręce oryginał. Nie robiłem profesjonalnych pomiarów ale różniły się wskazani więc wymieniłem na próbę i bingo nie potrzeba używać dodatkowego przycisku, oczywiście pozostawiłem go na wszelki wypadek.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2014, 20:10 przez marbaj, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mam czujnik dobry.
Wziąłbym taki oryginalny zestaw http://allegro.pl/lovato-lovtec-zestaw- ... 85273.html
Mój reduktor to Lovato RGE 92. Widzę zestawy naprawcze do niego są tanie tylko jaki wybrać.? Nigdy nie regenerowałem parownika. Kompensacja nie ma znaczenia w doborze zestawu?aldi pisze:Rób jak uważasz. W nowym i tak będziesz musiał przerobić albo przełożyć ten dekielek pod kompensację. Chyba że kupisz reduktor z fabrycznym króćcem kompensacji ale są one dosyć rzadkie.dawid91 pisze:Czyli wymienić te membrany i nie przejmować się wyglądem obudowy?aldi pisze:To pewnie pozostałość po zaklejaniu otworów aby zrobić kompensacje.
Wziąłbym taki oryginalny zestaw http://allegro.pl/lovato-lovtec-zestaw- ... 85273.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków