Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe B3 2.3 20V 7A] Jaki Blos do tego silnika

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 03 gru 2007, 11:01

Krzysiek89Q pisze:Dziękuję wszystkim z porady. Mam jeszcze pytanie co do aparatu zapłonowego. Jeździłem dziś rano po sklepach motoryzacyjnych i wszyscy byli wielce zdziwieni że pytam o zębatkę na aparat zapłonowy. Czy taka zębatka pasuje z innego aparatu? Albo jeśli macie numer katalogowy takiej części to napiszcie proszę. Za aparat po regeneracji żądają od 650 do 1100zł. Masakra. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Zębatki nigdzie nie kupisz - tylko dorabianie :)
To taka wada fabryczna, jak furka była na gwarancji i się posypała to zamiast plastiku wkładali metal. Niemniej jak słychać u Ciebie zębatkę, nie koniecznie musi być do wymiany, może już masz metalową, a ona będzie zawsze hałasować :)
Danek pisze:Nie wiem czy to chodzi o to kółko ale chyba tak :-)
[url=http://img521.imageshack.us/img521/545/kolozebaterozdzkc5.th.jpg]Obrazek[/URL]
To nie o tą chodzi Danek ;-)
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 03 gru 2007, 11:09

Przykro mi :-( chciałem dobrze :-) . Trudno, wywalam ten swój post, żeby nie mącić.

Krzysiek89Q
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 03 lis 2007, 23:07
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Krzysiek89Q » 03 gru 2007, 11:44

Więc panowie odkręciłem aparat zapłonowy i okazało się że zębatka jest metalowa i moim zdaniem w super stanie. Nie ma u mnie w Cieszynie żadnego mechanika który by coś poradził. Przyznaje że ten dzwięk denerwuje mnie. Jak silnik jest zimny to mniej to dzwoni. Jak się zagrzeje to słychać to od 1800obr i przy 2100obr zanika. Sprawdzałem już wszystko wokół silnika i wszystko jest dokręcone. Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to proszę o radę. Załączam zdjęcia zębatki.
Pozdrawiam Krzysiek

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 03 gru 2007, 17:54

To jest wykonane z bardzo twardego plastiku do złudzenia kolorem i strukturą przypominającego metal. Zeby się przekonac czy to metal trzeba nieomalże zważyc ją. Żartuję, ale wystarczy ją zarysowac np. końcem pilnika.
Tak jak napisał JMM będzie zawsze brzęczec :mrgreen: , czyli proponuje dobre radio. Możnaby pokombinowac jeżeli bardzo Cię drażni ponaspawywac trochę na zęby i zeszlifowac. Ale to musi byc precyzyjna robota. Poza tym szczerze mówiąc ja nie wiem jaki to jest metal. Moze byc mosiądz albo brąz lub jakiś stop. Nie koniecznie stal. Miałem raz w ręku oryginalną metalową i to jeszcze JMM-ma :mrgreen: trudno mi cokolwiek powiedziec. Mam też wykonaną z mosiadzu na zapas i drugą już palastikową w samochodzie, która dogorywa. To okropna wada tego silnika.
audi 90 było
audi coupe 7a Quattro Blos było
audi S4 2.2T jest

Krzysiek89Q
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 03 lis 2007, 23:07
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Krzysiek89Q » 03 gru 2007, 19:18

Dobrze że to tylko taka wada. Jeśli jest coś jeszcze w tym silniku na co trzeba uważać to proszę napisz. Na wiosnę kupiłem Chryslera 300M i wpakowałem się nieźle... Przed kupnem samochodu też siedziałem na forum Chryslera i dużo czytałem. Wykorzystałem wiedzę przy zakupie. Miałem uważać na często padające panewki korbowodowe... Uważałem ale po miesiącu zaczęło w silniku coś stukać. Diagnoza-panewka. Auto było przygotowane do sprzedaży. Pod panewką była podłożona blacha z konserwy. Sam w garażu wyremontowałem silnik. Zrobiony szlif w serwisie Boscha w Jastrzębiu Zdroju i reszta części z Inter Cars z Zabrza. Jazda super ale ta myśl że coś kiedyś może się przydarzyć.... Dziękuję. Dlatego jeśli silnik 7A ma jakąś słabą stronę to napiszcie... Zawsze Audi uważałem za wzór niezawodności i dalej tak zostaje...
Pozdrawiam Krzysiek

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 03 gru 2007, 19:44

Słabe strony... no zębtaka, czujniki z wiekiem szwankują i myślę, że są mało trwałe, bo górna granica to jakies 300-350kkm
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga