Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Problem z obrotami. Brak mocy

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 08 maja 2014, 16:09

Są od tego przyciski jeśli jakaś sugestia pomogła <ok>

Zasada jest jedna, prosta i bardzo skuteczna. Dla silnika jest najlepiej wówczas gdy go najmniej słychać. Na zbyt niskich obrotach będzie buczeć a na wysokich wiadomo... wyć.

Tyle, że styl jazdy to jedno a olej to drugie.

ABSOLUTNIE nic słabszego niż 10W40 i nie jakieś syfy z beczki lecz olej z oryginalnych opakowań. Polecam Valvoline bo sam stosuję.

Minerały zarzynają silniki w Audi.

A, że pojawi się wyciek to nie zmienia się oleju na minerał tylko uszczelnia się i leje olej dobrej jakości. niestety dalej szkoła FSO daje o sobie znać i ludzie zaczynają lać syfy gdy zaczyna coś cieknąć.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 08 maja 2014, 18:57

Daniel2202, jak pomogła wymiana filtra, to zobacz albo daj zdjęcie, czy czujnik ciśnienia gazu masz dobrze połączony. Bo jak ktoś wsadził przed filtr, to nie mierzy spadków powodowanych przez filtr co za tym idzie także nie mierzy ciśnienia, które w rzeczywistości dociera do wtryskiwaczy.

Co do obrotów na jakich należy jeździć, to jestem zdania, że zbyt niskie szkodzą wiele bardziej niż wysokie. I jeździj ostrożnie, gdy silnik jest zimny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl