Są od tego przyciski jeśli jakaś sugestia pomogła <ok>
Zasada jest jedna, prosta i bardzo skuteczna. Dla silnika jest najlepiej wówczas gdy go najmniej słychać. Na zbyt niskich obrotach będzie buczeć a na wysokich wiadomo... wyć.
Tyle, że styl jazdy to jedno a olej to drugie.
ABSOLUTNIE nic słabszego niż 10W40 i nie jakieś syfy z beczki lecz olej z oryginalnych opakowań. Polecam Valvoline bo sam stosuję.
Minerały zarzynają silniki w Audi.
A, że pojawi się wyciek to nie zmienia się oleju na minerał tylko uszczelnia się i leje olej dobrej jakości. niestety dalej szkoła FSO daje o sobie znać i ludzie zaczynają lać syfy gdy zaczyna coś cieknąć.
[B4 2.0 ABK] Problem z obrotami. Brak mocy
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Daniel2202, jak pomogła wymiana filtra, to zobacz albo daj zdjęcie, czy czujnik ciśnienia gazu masz dobrze połączony. Bo jak ktoś wsadził przed filtr, to nie mierzy spadków powodowanych przez filtr co za tym idzie także nie mierzy ciśnienia, które w rzeczywistości dociera do wtryskiwaczy.
Co do obrotów na jakich należy jeździć, to jestem zdania, że zbyt niskie szkodzą wiele bardziej niż wysokie. I jeździj ostrożnie, gdy silnik jest zimny.
Co do obrotów na jakich należy jeździć, to jestem zdania, że zbyt niskie szkodzą wiele bardziej niż wysokie. I jeździj ostrożnie, gdy silnik jest zimny.