Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Coupe Quattro AAH] by Żana

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 08 maja 2014, 22:50

quattroBandit pisze:[...
a w ogóle jałowa gadka, wiadomo że v6 to ani nie brzmi, ani nie jedzie. ;-) Ale lepsze to niż 2,0 abt :P No i do q jednak 200+ by się zdało...
3.0 TDI ma ok. 220 KM, ale jest jeszcze jedno V6 które coś tam jedzie. To benzynowe 2.7 V6 biturbo z RS4 B5.

:-D :mrgreen:

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 09 maja 2014, 20:13

saDżemik dlatego też u mnie 7a zostaje na miejscu, chociaż plany były różne ;)
KORU pisze: jest jeszcze jedno V6 które coś tam jedzie.
nie myl gó*na z tortem <ok>

i fakt, na kierowce (ten tego tamtego) i 500 koni nie pomoże, bo jeszcze w piechurów wjedzie, jak to było w poznaniu ;) I fajnie, że w końcu ktoś się wziął za te kolektory... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 10 maja 2014, 18:05

quattroBandit pisze:
arwam pisze:potrzebujena gwałt pompy wspomagania od B4 V6.
zboczeniec. pompy gwałcić by chciał :lol:

a w ogóle jałowa gadka, wiadomo że v6 to ani nie brzmi, ani nie jedzie. ;-) Ale lepsze to niż 2,0 abt :P No i do q jednak 200+ by się zdało.
Przemas80 pisze:Po kiego mocniejsze tego i tak nie wykorzystasz na normalnej drodze,
chyba Ty :lol: chociażby do sprawnego i bezpiecznego /szybkiego wyprzedzania na trasie. Do szybciej ucieczki spod świateł, gdy widzisz, że zaraz ci w dupę ciężarówka wjedzie bo mu heble padły, albo jakiś palant z boku... Dalej mam wymieniać? ;-)
Nie mówię o takich rzeczach bo to norma,i nie mówię że jeżdzę jak dziadek tylko po co psuć fajną ori konfigurację auta tym bardziej że takich coraz mniej no ,ale dobra co kto lubi i arwam nie porównuj diesla do beny bo to nie ma sensu jak i turbo do wolnossącego sory za ot

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 10 maja 2014, 18:32

Dobra bez jaj.

Silnik został wyjęty bo trzeba było zrobić pierdzące kolektory wydechowe, uszczelki pod pokrywami zaworów, uszczelniacze, uszczelkę pod miską olejową, uszczelkę kolektora ssącego, uszczelniacze wału i wałków. Na koniec go znów przepłucze i zaleje LM 5W40.

Przy okazji został konkretnie wymyty ( na razie wstępnie, żeby nie brudzić sobie narzędzi ), skrzynia też dostała mycie, do tego nowy olej. Przy okazji jak już jest wyjęty silnik umyjemy dokładnie całą komorę silnika, podwozie itd. Przed włożeniem silnika uspawam jeszcze nowy wydech i zmienię przewody paliwowe i hamulcowe, a w późniejszym czasie buda będzie mogła pojechać do poprawek i przelakierowania.

Z tym 3.0TDI to nawet przez chwile myśleliśmy poważnie, ale wiem że nie długo spotkać fajne ori coupe quattro będzie ciężko, także zostaje pełna fabryka!



I jakieś tam foto z tel po wstępnym umyciu silnika.

Pozdro ;)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 10 maja 2014, 18:47

Dobrze że został od początku wiedziałem że tak będzie pozdro dla Was <piwo> <ok>

Awatar użytkownika
KAROLEK22XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1053
Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: RADOM

Post autor: KAROLEK22XX » 10 maja 2014, 18:53

Dobrze przemyślane wyjąć porządnie ogarnąć i się nie pierniczyć ze coś przeszkadza że dojścia niema itp <piwo>
p.s
mam doby płyn do silników :D

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 10 maja 2014, 20:18

i dobrze że został ori V6 :mrgreen: na mody są inne fury <ok>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 13 maja 2014, 21:29

DEDHI pisze:i dobrze że został ori V6 :mrgreen: na mody są inne fury <ok>
Mody modami, tutaj chodzi o zrobienie po prostu fabryki, a nie dokładanie końcówek wydechu z tesco i polerowaniu rurek :-P

Dziś umyłem komorę silnika, poczyniłem trochę zakupów, rozebrałem trochę silnika i zacząłem wymieniać uszczelniacze.
Standardowo twardość uszczelniaczy porównywalna do plastiku.
Uszczelki pokryw górnych ori fabryczne, pękniete przy każdej śrubie, schodziłi szpachelką w 200kawałkach. Cała reszta też ori.. twarda i na wykończeniu. Zmieniam wszystko co uważam za zużyte, silnik będzie pracował jak nowy... mam nadzieje ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 14 maja 2014, 00:08

Widzę, że jednak poszło gładko ;-)

Podoba mi się patent z ogranicznikami na deklach...nie poprzekręcaj ich :mrgreen:

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 14 maja 2014, 17:12

po co to w ogole remontować, z takich silników to sie stoliki robi :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 lip 2014, 23:37

Silnik złożony, chodzi pięknie. Nie ma sensu tego składać, więc postanowiliśmy rozebrać auto i złożyć je od nowa.

Wstępnie rozebrane całkowicie auto, przygotowanie do całkowitego malowania bez papraniny.
Przy okazji nowe wygłuszenia, nowa podsufitka.
Całe zawieszenie zostanie wypiaskowane, ławy, stabilizatory, wahacze, kolumny, zwrotnice, zaciski, jarzma, osłony tarcz, po czym wszystko będzie pomalowane proszkiem i zostanie złożone na nowych częściach.

Oddałem do obszycia fotel kierowcy wraz z wymianą gąbek.

Pod koniec roku, lub na przyszły, jak synek trochę podrośnie a żonę uda się przekonać, chciał bym przełożyć jakieś 4.2, chociażby ABZ, a wtedy faktycznie może zrobię stolik z 2.8 <ok>

Zawieszenie będą to ori amory -20mm oraz nowe sprężyny weitec - 40/40 - co by mały za bardzo nie skakał, jak mama będzie ruszać ze świateł :mrgreen:

Szybę przednią oczywiście wytnę, a tylna klapa będzie z szybą Quattro oraz bez wycieraczki. Kolor naturalnie zostaje ten sam : LZ5U


Deczku fot z dzisiejszych i wczorajszych prac.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
miki1133
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 467
Rejestracja: 17 sty 2010, 09:13
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: miki1133 » 18 lip 2014, 09:21

ładnie się dzieje ;-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 18 lip 2014, 23:17

Bardzo ładnie ;-) Mnie też to czeka... :roll:

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 19 lip 2014, 12:13

no to piknie, jak Wy się za to zabraliście przy małym dzieciaku to teraz pójdzie lawinowo już... ;) tęz się do tego czaje, czaje... i czasu nie ma

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 20 lip 2014, 16:49

Niezle....
Jak chcesz Weiteci nowe to wal na PW.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl