Convertible 2.8 V6 Summer Time by sir KENnY XVIII
to zależy od radia, ja w jednym miałem tak że nawet jak z radia na cd przełączałem to antena mi się chowała a obecnie mam tak że jak tylko radio jest włączone niezależnie od tego co słucham antena jest na górzedyras pisze:Oryginalna antenka wysuwa się gdy radio jest w trybie 'radio', czy wystarczy że właczone i np słucha się płyt z kufra to antena też leci do góry?
teraz o Cabie, bardzo fajna sztuka Ci się trafiła, jeśli ma w serii pozostać to niech tak będzie, wypierz fotele i ciesz się z niego, nie każdy ma tuningowe zachcianki
Bezdasznik gotowy do sezonu (przynajmniej mechanicznie)
ostatnio zrobiony full service ( olej, filtr, swiece, filtr paliwa, pollen filtr, plyn hamulcowy)
Dodatkowo wynieniona pompa wspomagania ukladu kierowniczego mino tego ze byla nowa jakies 2 lata temu to poszedl wtedy zamiennik ktory nie wytrzymal i nie tylko sie z niej lalo ale tez na lozysku juz latala. Niestety okazalo sie ze mam zamiast tanszej 2 wyjsciowej pompy za £240 drozsza i zadsza wersje z 3 podlaczeniami (dodatkowe zasilanie ukladu ABS) za £430 (pompa ori oczywiscie a w ASO koszt ok £900!!!)
Uszczelki pod pokrywani bo sie z niech tez troche lalo
i na deser kompletne sprzeglo LUK
Wymieniony tez srodkowy stop
i ogarniety bagażnik
zamontowana zmieniarka, ta pochodzi z A3 wiec trzeba bylo troche przerobic uchyt, wszystkie wyciszenia dopasowane i pozakladane 75% brakujacych kolkow, wkretow i zaczepow
Przepolerowane zostaly tez chromy i wyczyszczone wszystkie uszczelki i zabezpieczone preparatem Einszett Gummi Pflege
przejazdzka o zachodzie slonca - bezcenna
ostatnio zrobiony full service ( olej, filtr, swiece, filtr paliwa, pollen filtr, plyn hamulcowy)
Dodatkowo wynieniona pompa wspomagania ukladu kierowniczego mino tego ze byla nowa jakies 2 lata temu to poszedl wtedy zamiennik ktory nie wytrzymal i nie tylko sie z niej lalo ale tez na lozysku juz latala. Niestety okazalo sie ze mam zamiast tanszej 2 wyjsciowej pompy za £240 drozsza i zadsza wersje z 3 podlaczeniami (dodatkowe zasilanie ukladu ABS) za £430 (pompa ori oczywiscie a w ASO koszt ok £900!!!)
Uszczelki pod pokrywani bo sie z niech tez troche lalo
i na deser kompletne sprzeglo LUK
Wymieniony tez srodkowy stop
i ogarniety bagażnik
zamontowana zmieniarka, ta pochodzi z A3 wiec trzeba bylo troche przerobic uchyt, wszystkie wyciszenia dopasowane i pozakladane 75% brakujacych kolkow, wkretow i zaczepow
Przepolerowane zostaly tez chromy i wyczyszczone wszystkie uszczelki i zabezpieczone preparatem Einszett Gummi Pflege
przejazdzka o zachodzie slonca - bezcenna
autko z hartopem prezentuje się okazale <ok> ogólnie z tymi Bolero wygląda fajnie, klasycznie. Fajny silnik, tylko środek wygląda na zmęczony, chociaż fotele są bardzo fajne. Pomyśl może o zmianie tapicerki z A4 cabrio w takim samym kolorze a w Anglii kupisz je za rozsądne pieniądze
przejazdzka o zachodzie slonca - bezcenna +5 <ok>
przejazdzka o zachodzie slonca - bezcenna +5 <ok>
dzięki za miłe słowa
Recaro napewno zostają, nic nie zmieniam z A4 Ja szukałem auta z takimi stołkami... Czy są zmęczone? Hym raczej brudne i nie nawilżone Pasażer i tył są w super stanie, kierowca ma trochę wysiedziany boczek zewnętrzny Poczekajcie aż znajdę chwile zeby sie za nie zabrać i bedą jak nowe.
Próbowałem tez wypolerować tylna szybę w soft topie środkiem firmy Renovo ale słabe są tego efekty, raczej czeka mnie wymiana no chyba że ktoś ma cos godnego polecenia
Recaro napewno zostają, nic nie zmieniam z A4 Ja szukałem auta z takimi stołkami... Czy są zmęczone? Hym raczej brudne i nie nawilżone Pasażer i tył są w super stanie, kierowca ma trochę wysiedziany boczek zewnętrzny Poczekajcie aż znajdę chwile zeby sie za nie zabrać i bedą jak nowe.
Próbowałem tez wypolerować tylna szybę w soft topie środkiem firmy Renovo ale słabe są tego efekty, raczej czeka mnie wymiana no chyba że ktoś ma cos godnego polecenia