Witam.
Pozwolę sobie dodać do tematu opis mojego problemu. A nuż ktoś podpowie. Autko nie ma pilota. Otwieram je z klucza. Gdy otworzę/zamknę drzwi - w bagażniku słychać pracującą pompkę. Trwa to kilkanaście (ok. 10-15) sekund i ustaje. W tym czasie nieco utrudnione jest zamknięcie/otwarcie ponowne auta, ale da się zrobić. Ostatnio na myjni zaczęło się dziać coś innego. (Wilgoć?) Gdy auto jest otwarte i otworzę bagażnik - zamykają się wszystkie drzwi. Facet w myjni się mocno zdenerwował (po co chciał otwierać bagażnik? - nie wiem...), bo auto się zamknęło z kluczykami w stacyjce. Na szczęście miałem stamtąd 10 minut z buta do domu po zapasowe klucze. Facet się przejął, bo po numerach myślał, że wyprawa po zapasowe kluczyki to co najmniej 3 h blokowania stanowiska. Od tamtej pory pompka hałasuje kazdorazowo przy otwieraniu/zamykaniu auta - jak przed tą myjnią, i dodatkowo hałasuje podczas otwierania bagażnika, co owocuje zamykaniem auta. Czasem otwarcie bagażnika nie zamyka auta, ale następuje wtedy na pewno zamknięcie wszystkich drzwi, gdy bagażnik zatrzasnę. Full automat . Zamknięcie bagażnika zamyka całe auto i spokojnie mogę wracać z zakupami do domu... Czy Waszym zdaniem pompka - skoro słychać ją po użyciu kluczyka - hałasuje przez ok 10 s., bo ma nieszczelność? Czy jej usunięcie wyeliminuje problem z samozamykaniem drzwi przy otwieraniu/zamykaniu kufra? Jeszcze jedno: gdy auto otwarte i otwieram bagażnik, przycisk zamka bagażnika nie wyskakuje tylko pozostaje wciśnięty - pompka hałasuje ok 10 s., ale nie zawsze drzwi się wtedy zamkną. Jak pompka skończy hałasować, zamek bagażnika cofa się z wyraźnym stukiem i zamykają się wszystkie drzwi auta (o ile nie zamknęły się wcześniej). Można iść do domu. Gorzej, gdy kluczyki zostały w stacyjce, a do bagażnika, np. w podróży, była potrzeba zajrzeć po jakiś drobiazg. Bez zapasowych kluczyków w kieszeni, przerąbane! Muszę pamiętać, by za każdym razem wyjmować kluczyki, na wszelki wypadek, nawet gdy chcę wyjść z auta na kilka sekund. Trochę to uciążliwe, dlatego zwracam się o poradę na forum. Pozdrawiam i dzięki z góry za podpowiedzi, jak usunąć niedogodność.
[B3/B4] Naprawa centralnego zamka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 27 lut 2013, 19:33
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 07 sty 2014, 20:44
- Lokalizacja: Kwidzyn/Olsztyn
Witam,
Mam problem z otwieraniem centralnego zamka. Centralny jest seryjny pneumatyczny. Nie otwiera mi z kluczyka wszystkich zamków bez znaczenia czy od kierowcy czy pasażera. Przy otwieraniu kluczykiem słyszę jedynie kliknięcie przekaźnika z pompki i nic więcej. Najlepsze jest to, że zamyka cały samochód z kluczyka cały czas. Przekaźniki w pompie zmieniłem udało się zastosować zamienniki 1:1. Czy ktoś miał podobny problem?
Mam problem z otwieraniem centralnego zamka. Centralny jest seryjny pneumatyczny. Nie otwiera mi z kluczyka wszystkich zamków bez znaczenia czy od kierowcy czy pasażera. Przy otwieraniu kluczykiem słyszę jedynie kliknięcie przekaźnika z pompki i nic więcej. Najlepsze jest to, że zamyka cały samochód z kluczyka cały czas. Przekaźniki w pompie zmieniłem udało się zastosować zamienniki 1:1. Czy ktoś miał podobny problem?
Krzysiorek3000:
Ja miałem podobny problem. U mnie wyglądało to tak, że na początku w ogóle centralny nie działał. Zamontowałem sterownik na pilot i wszystko zaczęło działać. Podziałało ok miesiąc i zaczęło się właśnie robić tak, że z kluczyka zawsze mi zamykał ale nie zawsze otwierał. Różnie kombinowałem: wymieniałem siłowniki, przepatrywałem instalacje ale dalej nic. W końcu kupiłem nową pompkę i wszystko wróciło (prawie) do normy. Teraz z kluczyka mi zawsze otwiera i zamyka natomiast z pilota zawsze otwiera ale nie zawsze zamknie, tak jakby go coś blokowało bo ciągnie "bolec" w dół ale dochodzi do połowy i się wraca.
Także u ciebie również obstawiał bym pompkę mimo że wymieniłeś przekaźniki.
Ja miałem podobny problem. U mnie wyglądało to tak, że na początku w ogóle centralny nie działał. Zamontowałem sterownik na pilot i wszystko zaczęło działać. Podziałało ok miesiąc i zaczęło się właśnie robić tak, że z kluczyka zawsze mi zamykał ale nie zawsze otwierał. Różnie kombinowałem: wymieniałem siłowniki, przepatrywałem instalacje ale dalej nic. W końcu kupiłem nową pompkę i wszystko wróciło (prawie) do normy. Teraz z kluczyka mi zawsze otwiera i zamyka natomiast z pilota zawsze otwiera ale nie zawsze zamknie, tak jakby go coś blokowało bo ciągnie "bolec" w dół ale dochodzi do połowy i się wraca.
Także u ciebie również obstawiał bym pompkę mimo że wymieniłeś przekaźniki.