Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Wymiana Instalacji ?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
timolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 18 sty 2010, 11:04

[B4 2.0 ABT] Wymiana Instalacji ?

Post autor: timolo » 19 maja 2014, 11:07

Witam, mam instalację LPG II generacji która ma już 10 lat, w tym roku muszę wymienić butlę i reduktor gazownicy mi mówili że jest na wykończeniu. Oprócz tego problemy tez sprawia sonda lambda bo sie rozegulowywuje (samochód nie równo pracuje) po odłączeniu aku na jakies 30min, wszystko wraca do normy ale po kilku dniach znów to samo.
Teraz moje pytanie: czy wymieniać butlę i reduktor w tej instalacji koszt ~ 350zł -butla ~250zł reduktor. Czy lepiej i bezpieczniej wymienić całą instalacje (u mnie w mieście koszt ~1600zł za stag 200 sekwencje)
Musze także wymienić sonde lambda tak jak mi podpowiedzieli w warsztacie w zwiazku z tymi obrotami.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 maja 2014, 18:12

Nie wiem czy jest sens wsadzenia sekwencji do montowtrysku. Mało który gazownik też pewnie będzie chciał się podjąć montażu do sekwencji do monowtrysku.
Co do sondy to jak po odłączeniu akumulatora zaczyna dobrze pracować na benzynie to a po przejechaniu na gazie zaczyna źle chodzić na benzynie to problem jest ze złą emulacją sondy a nie samą sondą. Więc wymiana może nie pomóc. Tylko jak masz nowsze ABT z silniczkiem krokowym na 6 pinów to zmiana emulacji na masę może nie pomóc.

timolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 18 sty 2010, 11:04

Post autor: timolo » 19 maja 2014, 20:31

A więc trzeba znaleźć gazownika który podepnie komputer i ustawi emulacje sondy ? Bo mi regulowali na "ucho" ..

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 19 maja 2014, 20:35

i znajdź gazownika który ci zregeneruje reduktor koszt 80zł,a nie będzie ci pakował nowy
wymiana membrany i uszczelek to to samo co założenie nowego

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 maja 2014, 20:56

timolo pisze:A więc trzeba znaleźć gazownika który podepnie komputer i ustawi emulacje sondy ? Bo mi regulowali na "ucho" ..
Zależy co masz za komputer od tego gazu. Jak masz staga 2l to ustawia się to mikroprzełącznikami na obudowie.
Tutaj temat o emulacji masy przy użyciu przekaźnika: https://audi80.pl/b4-abt-lpg-emulato ... htm#440161

timolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 18 sty 2010, 11:04

Post autor: timolo » 25 maja 2014, 09:54

problem jeszcze jest z kontrolkami na przełączniku gazu, cały czas pali się czerwona zielona i żółta jeśli jeżdżę na gazie, jak na benzynie to dwie czerwone naraz się świecą, czy to może być wina tej złej emulacji sondy ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 maja 2014, 12:04

Napisz jaki przełącznik albo sterownik to poszukam od czego są te kontrolki.
I nie mają one nic wspólnego z emulacją.

timolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 18 sty 2010, 11:04

Post autor: timolo » 25 maja 2014, 22:20

Obrazek

[ Dodano: 2014-05-25, 22:22 ]

Kod: Zaznacz cały

http://www.lecholpg.pl/download/wr_instrukcja.pdf
czy to jest instrukcja do niego ? jesli tak, to jest cos nie tak bo ta czerwona dioda niby od rezerwy swieci sie caly czas nawet jak mam pelną butle gazu..

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 maja 2014, 22:24

Druga strona instrukcji: http://www.lecholpg.pl/upload/download/ ... rukcja.pdf

A to tylko przełącznik do I generacji. Do drugiej generacji musisz mieć dołożony pod maską osobny sterownik do tego przełącznika.

timolo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 18 sty 2010, 11:04

Post autor: timolo » 25 maja 2014, 22:26

dodam ze mam rozbita osłonę na butli tą od wskaźnika ile jest gazu, czy miałoby to jakiś wpływ ?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 maja 2014, 23:54

No może wpływać na świecenie się kontrolki rezerwy gazu. bo tam pewnie masz wkręcony czujnik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl