Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ACE] zmiana na digifanta

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 20 maja 2014, 18:13

Nie wierze że 16V wolnossace bez ruszania wałków (czytaj sportowych przynajmniej 276) ma 200 KM

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 20 maja 2014, 23:27

marszall pisze:Nie wierze że 16V wolnossace bez ruszania wałków (czytaj sportowych przynajmniej 276) ma 200 KM
+1

aldi szukałem króćca na allegro i właśnie taki od sekwencji kupię, są różne średnice jak będę miał ECU w ręku to zmierzę jaki tam jest króciec i kupię o takiej samej średnicy, wężyk, chyba dam silikonowy tani nie jest ale też nie majątek

Marcin145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 07 wrz 2013, 23:26
Lokalizacja: Kielce/Łopuszno

Post autor: Marcin145 » 21 maja 2014, 14:09

Kolego aldi digi chciałem zamontować do swojego audika b3 2.0 16V 6A. Włożylem mu główke KR, wałki ABF, no i tak sobie pomyślałem o tych tym digi żeby jeszcze umilić sobie jazde :-) Dzięki za schemacik wieczorem zajmę się za niego i postaram się cos wyskrobać ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 maja 2014, 16:52

Marcin145, nie wiem czy digi z 2E będzie ci dobrze pracował. Silnik 2E to jest 2.0 8V 115KM.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 21 maja 2014, 17:58

Ja uważam że digi I z PG albo Digi III z ADL i nie ma innej jazdy

Marcin145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 07 wrz 2013, 23:26
Lokalizacja: Kielce/Łopuszno

Post autor: Marcin145 » 22 maja 2014, 21:27

A od jakiego byłby lepszy? Kiedyś czytałem na jakimś forum, nie jestem pewiem czy na tym, że wkładali niby od 2E i była spora różnica. Też mnie to zastanawiało dlaczego od ośmio zaworowego silnika, któty na dodatek ma mniejszą moc od szesnastki będą depsze ofekty niż na ori? No ale tłumaczyłem sobie to tym, że może wtryski maja większą przepuszczalność a komputer niby bardziej dokładny bo nowszy, nie wiem, jak pisali tak zrobiłem. Podobno digi 1 z g60 zamiata super ale koszt jest praktycznie dwókrotnie większy dlatego postawiłem jednocześnie na troche mniejszy koszt i mniejszą moc.

[ Dodano: 2014-05-22, 21:38 ]
marszall mówisz, że digi I z PG albo III z ADL będą dużo lepsze? Ciekawe czy z nimi by mi łatwiej poszło...... raczej też oporowo :-/ zaraz wejdę na allegro albo tablice i sprawdze ceny. Jeśli nie bedą zle to już ogłaszam, że mam do opchnięcia digi od 2E z wiązką. Pewnie przepływke też musiał bym sprzedać i załatwić taką jaka jest oryginalna w ADL czy PG? Jeszcze jedno pytanie, adl to kojaże seata a PG z jakiego samochodu jest? jaki to motor?

[ Dodano: 2014-05-22, 22:10 ]
Ale jestem ciemniak! PG czyli G60 :oops:

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 23 maja 2014, 23:00

marszall pisze:Nie wierze że 16V wolnossace bez ruszania wałków (czytaj sportowych przynajmniej 276) ma 200 KM
He he.
W Audi takie opcje raczej nie występują w serii.
I bez ostrych modów nie ma na to szans:).

A wtryski w 2E do wydajnych nie należą 177ccm.

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 24 maja 2014, 11:44

2E ma takie same wtryski jak ADL/ABF i na nich robią ABFy pod 200KM, w ADLu 165-170KM, na dzień dzisiejszy jak DIGI do tylko ADL, wiązka elektryczna powinna podejść od ABK z ostatnich lat produkcji, wszystkie PINy się pokrywają tylko nie wiem na 100% czy wtyczki są takie same

dzilo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 05 maja 2011, 22:14

Post autor: dzilo » 24 maja 2014, 11:52

a nie lepiej jak kolega ma już digi z 2E to dokupić do tego deca zamiast szukać teraz trudnodpstępnego steownika ??

skwaromir
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 26 lis 2009, 07:33
Lokalizacja: LLU

Post autor: skwaromir » 24 maja 2014, 20:17

ABF ma większe z tego co patrzyłem ok 220.
Co i tak z moich obserwacji jest nie za dużo.
Te 200km to pewnie na styk albo na ubogo....
dzilo pisze:a nie lepiej jak kolega ma już digi z 2E to dokupić do tego deca zamiast szukać teraz trudnodpstępnego steownika ??
Niektórzy są zdania, że na ori gratach będzie prościej i taniej.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 24 maja 2014, 22:19

Ja tez bym chyba szedl w ADL, ale ze mam juz digi wiec pewnie wsadze digi I.
ADL ma niby w serii 130 ale na 9a + walki abf wychodzi na seri programie ponad 150 km

I tak trzeba modzic listwe wtryskowa i flansze pod przepustnice

Marcin145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 07 wrz 2013, 23:26
Lokalizacja: Kielce/Łopuszno

Post autor: Marcin145 » 25 maja 2014, 17:05

Sporo myślałem o tym digi i chyba zrezygnuje z niego. Po pierwsze mam sporo jazdy potrzebne mi auto a żona jeździ do roboty golfiną więc audi musi jeżdzic, po drugie jak czytam od was wszystkich posty kazdy kto ma digi II myśli o zmianie na PG i nie ukrywając spora większość mówi, że digi od g60 jest lepsze niz jakl w moim przypadku 2E. złóży, że załozył bym tego kompa i reszte flaków od passata to pociesze sie tym max dwa tygodnie (w zależności kto ile jeździ) i znowu będzie mi mało. Wiem, że tak będzie bo jak kiedyś jakies siedem lat temu miałem golfa 3 1.9TDI z 1Z na pokłoadzie, to 90 KM nie robiło szału więc podniosłem sobie dawke na nastawniku na pompie i fajniej sie jeździło ale tylko przez tydzień, poźniej mądry Marcinek znowu odkręcił dekielek i na fula. no i jeździło się znowu fajnie ale pezez nie całe dwa miesiące ale nie dla tego, że znowu było mi mało tylko dla tego, że mi rozerwało pompe :-/ głupi człowiek ze mnie bo za regeneracje z ustawieniem kata wtrysku na zegarze prawie tysiąc złotych. Wiec ucząc sie nie na cudzych tylko na swoich błędach po przemyśleniach założe od g60. Jest ktoś chętny na digi od 2E? Mam dwie wiązki, dwa kompy, przepływomież listwe 1.8t wtryski (chyba od 2E) i mikser do gazu z nierdzewki własnej roboty :-D razem z filtrem stozkowym :mrgreen: chyba, że ktoś założył sobie od PG ale dla niego za duża moc to niech strace zamienie się na moje <ok>

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 25 maja 2014, 22:31

Jak 16v nie ma ponad 150 km to nie warto modzic. Zreszta w budIe b4 to i tak za specjalnie nie bedzie jexdzilo

Marcin145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 07 wrz 2013, 23:26
Lokalizacja: Kielce/Łopuszno

Post autor: Marcin145 » 26 maja 2014, 08:46

Moja buda to b3 a nie b4

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 26 maja 2014, 16:17

to troche lepiej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl