[ACE] zmiana na digifanta
+1marszall pisze:Nie wierze że 16V wolnossace bez ruszania wałków (czytaj sportowych przynajmniej 276) ma 200 KM
aldi szukałem króćca na allegro i właśnie taki od sekwencji kupię, są różne średnice jak będę miał ECU w ręku to zmierzę jaki tam jest króciec i kupię o takiej samej średnicy, wężyk, chyba dam silikonowy tani nie jest ale też nie majątek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A od jakiego byłby lepszy? Kiedyś czytałem na jakimś forum, nie jestem pewiem czy na tym, że wkładali niby od 2E i była spora różnica. Też mnie to zastanawiało dlaczego od ośmio zaworowego silnika, któty na dodatek ma mniejszą moc od szesnastki będą depsze ofekty niż na ori? No ale tłumaczyłem sobie to tym, że może wtryski maja większą przepuszczalność a komputer niby bardziej dokładny bo nowszy, nie wiem, jak pisali tak zrobiłem. Podobno digi 1 z g60 zamiata super ale koszt jest praktycznie dwókrotnie większy dlatego postawiłem jednocześnie na troche mniejszy koszt i mniejszą moc.
[ Dodano: 2014-05-22, 21:38 ]
marszall mówisz, że digi I z PG albo III z ADL będą dużo lepsze? Ciekawe czy z nimi by mi łatwiej poszło...... raczej też oporowo zaraz wejdę na allegro albo tablice i sprawdze ceny. Jeśli nie bedą zle to już ogłaszam, że mam do opchnięcia digi od 2E z wiązką. Pewnie przepływke też musiał bym sprzedać i załatwić taką jaka jest oryginalna w ADL czy PG? Jeszcze jedno pytanie, adl to kojaże seata a PG z jakiego samochodu jest? jaki to motor?
[ Dodano: 2014-05-22, 22:10 ]
Ale jestem ciemniak! PG czyli G60 :oops:
[ Dodano: 2014-05-22, 21:38 ]
marszall mówisz, że digi I z PG albo III z ADL będą dużo lepsze? Ciekawe czy z nimi by mi łatwiej poszło...... raczej też oporowo zaraz wejdę na allegro albo tablice i sprawdze ceny. Jeśli nie bedą zle to już ogłaszam, że mam do opchnięcia digi od 2E z wiązką. Pewnie przepływke też musiał bym sprzedać i załatwić taką jaka jest oryginalna w ADL czy PG? Jeszcze jedno pytanie, adl to kojaże seata a PG z jakiego samochodu jest? jaki to motor?
[ Dodano: 2014-05-22, 22:10 ]
Ale jestem ciemniak! PG czyli G60 :oops:
ABF ma większe z tego co patrzyłem ok 220.
Co i tak z moich obserwacji jest nie za dużo.
Te 200km to pewnie na styk albo na ubogo....
Co i tak z moich obserwacji jest nie za dużo.
Te 200km to pewnie na styk albo na ubogo....
Niektórzy są zdania, że na ori gratach będzie prościej i taniej.dzilo pisze:a nie lepiej jak kolega ma już digi z 2E to dokupić do tego deca zamiast szukać teraz trudnodpstępnego steownika ??
Sporo myślałem o tym digi i chyba zrezygnuje z niego. Po pierwsze mam sporo jazdy potrzebne mi auto a żona jeździ do roboty golfiną więc audi musi jeżdzic, po drugie jak czytam od was wszystkich posty kazdy kto ma digi II myśli o zmianie na PG i nie ukrywając spora większość mówi, że digi od g60 jest lepsze niz jakl w moim przypadku 2E. złóży, że załozył bym tego kompa i reszte flaków od passata to pociesze sie tym max dwa tygodnie (w zależności kto ile jeździ) i znowu będzie mi mało. Wiem, że tak będzie bo jak kiedyś jakies siedem lat temu miałem golfa 3 1.9TDI z 1Z na pokłoadzie, to 90 KM nie robiło szału więc podniosłem sobie dawke na nastawniku na pompie i fajniej sie jeździło ale tylko przez tydzień, poźniej mądry Marcinek znowu odkręcił dekielek i na fula. no i jeździło się znowu fajnie ale pezez nie całe dwa miesiące ale nie dla tego, że znowu było mi mało tylko dla tego, że mi rozerwało pompe głupi człowiek ze mnie bo za regeneracje z ustawieniem kata wtrysku na zegarze prawie tysiąc złotych. Wiec ucząc sie nie na cudzych tylko na swoich błędach po przemyśleniach założe od g60. Jest ktoś chętny na digi od 2E? Mam dwie wiązki, dwa kompy, przepływomież listwe 1.8t wtryski (chyba od 2E) i mikser do gazu z nierdzewki własnej roboty razem z filtrem stozkowym :mrgreen: chyba, że ktoś założył sobie od PG ale dla niego za duża moc to niech strace zamienie się na moje <ok>