B4 1,9 TD
no dokładnie najprostszy jest pin na pompie z 1.6 td golfa 2, jak ja miałem aaz`a w golfie to szedł 170 i za nic więcej nie chciał, ja bym najpierw sprawdził pompę wtryskową, a później turbo. jeżeli nie masz takiej pompy do której pasował by pin z 1.6 to trochę lipa bo to jeden z pierwszych modów które się robi w aaz
no właśnie, ja wiem z tym pinem, tylko akurat ja tej pompy nie mam, mam płaską tą eco czy jak ona sie nazywa a do tego moda musi miec wypukłą ta kopułkę
[ Dodano: 2014-05-21, 22:49 ]
ten link znalazłam - http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... d-aaz-13km i tam są zdjęcia tych pomp, wiec ja mam ta płaską, zeby to podeszło bym musiała wymienić dekiel, ma dodać 13 KM, według opisu
[ Dodano: 2014-05-21, 22:50 ]
w sumie na przyszłosć, moze i sprawa otwarta, tylko tak sie zastanawiam, czy ma to sens, czy poczuję róznice i jakie spalanie będzie przy tym modzie
[ Dodano: 2014-05-21, 22:49 ]
ten link znalazłam - http://www.aditech.net.pl/index.php/pro ... d-aaz-13km i tam są zdjęcia tych pomp, wiec ja mam ta płaską, zeby to podeszło bym musiała wymienić dekiel, ma dodać 13 KM, według opisu
[ Dodano: 2014-05-21, 22:50 ]
w sumie na przyszłosć, moze i sprawa otwarta, tylko tak sie zastanawiam, czy ma to sens, czy poczuję róznice i jakie spalanie będzie przy tym modzie
nie gadaj głupot jak się nie znasz, czyli jak AAZ przy 140KM pali 9l to mój przy 240KM i to przy ustawieniach na max MOC a nie ekonomię to palił 18l/100km ?Wertyn pisze:z tym, że wtedy musisz się liczyć z tym, że będzie więcej palił.
diesel ma to do siebie że karmisz wykorzystywaną moc. jeśli jeździsz spokojnie pali mało, jak deptasz to daje fun, ale swoje spali.
ja mam 2.5TDI i jak zakładałme każdy mi prorokował że poniżej 10l ze spalaniem nie zejdę a jakoś w trasie spokojnie mieszczę się w 5,5l a jak chce zejść jeszcze niżej to i do 4,4l też się da zejść.
pojemność ani moc w dieslu nie są wyznacznikiem spalania przy spokojnej jeździe, dopiero jak deptasz to wlewasz do baku większe ilości paliwa.
diesel to nie benzyna że karmisz pojemność, i że jak masz dużą moc to dużo pali, a i w benzynie nie do końca jest to wysnacznikiem spalania.
ja nie piszę ze słyszenia że ktoś tak miał, tylko z doświadczenia, a jeżdżę od jakichś 12 lat tylko dieslami, w swoich autach, i to czy to 1.6TD, czy to 1.9TD 1.9TDI czy 2.5TDI to jakoś spalanie przy spokojnej jeździe w trasie oscyluje w okolicach 5l nawet w C4 z automatem, choć tam przy jeździe miejsckiej już nie jest tak wesoło i koło 8l trzeba wlać.
a jak Ci powiem że eco pompa też jest rozwojowa, to co, nie ma prawa bo nie ma pina ?
jak się nie wie gdzie dłubnąćto niestety tak jest
tylko ciekawe kto mając przerobionego aaz lata w trasy...arwam pisze:nie gadaj głupot jak się nie znasz, czyli jak AAZ przy 140KM pali 9l to mój przy 240KM i to przy ustawieniach na max MOC a nie ekonomię to palił 18l/100km ?Wertyn pisze:z tym, że wtedy musisz się liczyć z tym, że będzie więcej palił.
jak przerabiać silnik to po to, żeby coś z tego było a nie tak sobie dla fanu...
aaz do najoszczędniejszych diesli nie należy, od komentarza reszty twojej wypowiedzi się powstrzymam
no to ja jestetm tym wyjątkiemWertyn pisze:ak przerabiać silnik to po to, żeby coś z tego było a nie tak sobie dla fanu...
zarówno pod wzlgędem tras jak i tego że pełną moc wykorzystywałem żadko, natomiast co do oszczędności owszem nie należy do najoszczędniejszych ale w żadnym wypadku nie jest to żarłok
jak używasz pedału gazu tyle wlewasz, do baku.
zresztą AAZ nie nadaje się do upalania, jest zbyt mocno termicznie obciążonym silnikiem.
powtórzę to co napisałem wcześniej raz jeszcze w dieslu nie karmisz pojemności, karmisz dodatkowe punkty tarcia.
czyli dokładasz cylindry to spalanie idzie w górę.
dlatego silnikiem 2.5TDI nie uda mi się zejść do granic spalania minimalnego do jakiego udawało mi się schodzić z silnikiem 1.9TDI.
za to przy codziennej jeździe szczególnie w większych autach spalanie jest takie samo w 2.5TDI jak i w 1.9TDI lub nawet mniejsze z tego względu że większy silnik ma lżej.
i powyższy post nie miał na celu Ci w jaki kolwiek ubliżyć czy sprawić przykrości, a jedynie wyprowadzenie z błędu, duży nie znaczy żarłoczny,
motorek w podpisie i czesto gesto bywam w twoich rejonach smigam przez cala polskeWertyn pisze:tylko ciekawe kto mając przerobionego aaz lata w trasy...arwam pisze:nie gadaj głupot jak się nie znasz, czyli jak AAZ przy 140KM pali 9l to mój przy 240KM i to przy ustawieniach na max MOC a nie ekonomię to palił 18l/100km ?Wertyn pisze:z tym, że wtedy musisz się liczyć z tym, że będzie więcej palił.
jak przerabiać silnik to po to, żeby coś z tego było a nie tak sobie dla fanu...
mozna na prawde fajnie ekonomicznie smigac, a ten "fun" czasem wykozystac jak ktos mruga dlugimi z tylu <urodziny>
arwam pisze:no to ja jestetm tym wyjątkiemWertyn pisze:ak przerabiać silnik to po to, żeby coś z tego było a nie tak sobie dla fanu...
zarówno pod wzlgędem tras jak i tego że pełną moc wykorzystywałem żadko, natomiast co do oszczędności owszem nie należy do najoszczędniejszych ale w żadnym wypadku nie jest to żarłok
jak używasz pedału gazu tyle wlewasz, do baku.
zresztą AAZ nie nadaje się do upalania, jest zbyt mocno termicznie obciążonym silnikiem.
powtórzę to co napisałem wcześniej raz jeszcze w dieslu nie karmisz pojemności, karmisz dodatkowe punkty tarcia.
czyli dokładasz cylindry to spalanie idzie w górę.
dlatego silnikiem 2.5TDI nie uda mi się zejść do granic spalania minimalnego do jakiego udawało mi się schodzić z silnikiem 1.9TDI.
za to przy codziennej jeździe szczególnie w większych autach spalanie jest takie samo w 2.5TDI jak i w 1.9TDI lub nawet mniejsze z tego względu że większy silnik ma lżej.
i powyższy post nie miał na celu Ci w jaki kolwiek ubliżyć czy sprawić przykrości, a jedynie wyprowadzenie z błędu, duży nie znaczy żarłoczny,
dobra spoko OT się zrobił a właścicielka nic nie pisze
Witam
Dawno mnie tu nie było
Moja 80-tka cały czas jest - mam i trzymam, cały czas jest w serii silniczek fabryczne 75KM i taka zostaje jak Bóg ją stworzył, bez kręcenia silnika, bez gleby pozdrawiam
Z kolegami z Audi Club Łódź
Od lewej - projekt B4 1,8T quattro 220KM dalej V8 3.6, potem A4 B5 1,9TDI, B4 1.9 TD i B3 1,8
sama
i z młodszą kolezanką z którą dzieli zycie
Dawno mnie tu nie było
Moja 80-tka cały czas jest - mam i trzymam, cały czas jest w serii silniczek fabryczne 75KM i taka zostaje jak Bóg ją stworzył, bez kręcenia silnika, bez gleby pozdrawiam
Z kolegami z Audi Club Łódź
Od lewej - projekt B4 1,8T quattro 220KM dalej V8 3.6, potem A4 B5 1,9TDI, B4 1.9 TD i B3 1,8
sama
i z młodszą kolezanką z którą dzieli zycie
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
jak trafie w dobrej kasie z TD to wejdzie obrotek, tak zeby był ori bez regulacji potencjometrem... bo nie mam pewości, czy on wtedy będzie dokładny
[ Dodano: 2017-08-17, 13:33 ]
lepiej? obrotek własnie sie trafił
obrotek pochodzi od TD z B3 (gdzie oryginalnie iberze też sygnał obrotów z alternatora) - wymieniona jest płyta głowna na ori pod obrotek, reszta wskaźników wszystko przełozone z moich zegarów, no i ramka z ringami oczywiście moja
[ Dodano: 2017-08-17, 13:33 ]
lepiej? obrotek własnie sie trafił
obrotek pochodzi od TD z B3 (gdzie oryginalnie iberze też sygnał obrotów z alternatora) - wymieniona jest płyta głowna na ori pod obrotek, reszta wskaźników wszystko przełozone z moich zegarów, no i ramka z ringami oczywiście moja