Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5 1.9tdi AFN] raz zamulony raz idzie jak strzała

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 13 maja 2014, 12:38

a moze cos z pompa wtryskowa sie dzieje lub naprawde z tym nastawnikiem???

Awatar użytkownika
gigs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 27 gru 2008, 09:38
Lokalizacja: Żagań

Post autor: gigs » 16 maja 2014, 23:25

Padł mi kabel jak na złość cholera, ale kolega z A4 ma spotkać się ze mną w ten wekend i podłączyć swojego vaga.

Turbo powtórzę nie jest zapieczone na 100% bo od czyszczenia przejechało góra 1000km
Było robione w porządnym serwisie gdzie tylko zajmują się turbinami. Podłączane do maszyn itp. Sprawdzone jest na tip top.

Turbina była zamulona bo jeździła nim kobieta wcześniej przez 5 lat. Więc turbo jest ok.
Co zauważyłem to jak jest chłodno do rzadko mu się zdarzy przymulenie. Jak jest ciepło tak od 18 stopni to o wiele częściej.

Po odpięciu przepływki robi się bardziej mulasty i jest cały czas taki. W aucie nie ma żadnej rzeźby typu dioda za przepływke itp.

Zrobie te logi to wypowiecie się koledzy w temacie. Chociaż bardzo zaciekawił mnie ten trop z zaworem WG.

Awatar użytkownika
szymon_xd2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon_xd2 » 17 maja 2014, 08:05

gigs pisze: Jak jest ciepło tak od 18 stopni to o wiele częściej.

Zrobie te logi to wypowiecie się koledzy w temacie. Chociaż bardzo zaciekawił mnie ten trop z zaworem WG.
Zrób te logi to bedzie wszystko jasne ... posprawdzaj na vagu dosłownie wszystko -czujniki temperatur błędy itp itd . Mówisz,że auto chodzi okey dopóki się nie rozgrzeje ... no nie wiem jak inni ale dla mnie tu coś zajeżdza nastawnikiem albo coś z pompą się złego dzieje ... zgaduj zgadula :D

Awatar użytkownika
gigs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 27 gru 2008, 09:38
Lokalizacja: Żagań

Post autor: gigs » 24 maja 2014, 18:00

Oto logi w linkach mam nadzieje że są ok zrobione bo kolega Animal0911 z forum A4 który mi robił odrazu mówił że pierwszy raz robi dynamiczne :)

http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174188.html

http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174195.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 maja 2014, 19:13

gigs pisze:Oto logi
Krótka piłka <ok> przepływka delikatnie tnie ,więc albo nieszczelność między przepływką a wejsciem do turbiny ,albo wina samej przepływki 8-)

Awatar użytkownika
gigs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 27 gru 2008, 09:38
Lokalizacja: Żagań

Post autor: gigs » 24 maja 2014, 21:08

Ok rozumiem czyli nieszczelność powinna być ewentualnie na tym grubym wężu od przepływki do turbiny tak ? Jeżeli nie ma to podmienić trzeba przepływke i sprawdzić logi wtedy. Czy kolego Munior mógłbyś rzucić okiem na statyczne czy tam jest okej ?

http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174251.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174255.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174256.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174257.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174258.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174261.html

Nie mogliśmy zalogować 014 i 018. Nie wiem dlaczego. Nic nie pokazywało porostu.
Mam też je zapisane jakby co.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 maja 2014, 21:36

Dawka paliwa stanowczo za mała ,przeszło 6mg :shock: taka dawka zamula auto :roll: ...ma być ok.4 mg .Log 000 ,powinien być zrobiony w nastawach podstawowych ,czyli basic seting ...wtedy widać statyczny kąt wtrysku ...w blokach pomiarowych ,kąt widać poprawiony przez ECU 8-)

Awatar użytkownika
gigs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 27 gru 2008, 09:38
Lokalizacja: Żagań

Post autor: gigs » 24 maja 2014, 21:57

Jak poprawić tą dawke ? Ruszać nastawnik czy da rade to zrobić w opcjach VCDS 1.2 ?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 maja 2014, 22:19

gigs pisze:Jak poprawić tą dawke ? Ruszać nastawnik czy da rade to zrobić w opcjach VCDS 1.2 ?
Rusz nastawnikiem w strone szyby i ustaw ze 3 mg.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 maja 2014, 22:26

gigs pisze:Jak poprawić tą dawke ?
W adaptacjach jest pewien zakres regulacji ,fakt że w górę nie za wiele :roll: a czy vcds się da, nie wiem 8-) ,vagiem 3,11 na pewno ;-)

Awatar użytkownika
gigs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 27 gru 2008, 09:38
Lokalizacja: Żagań

Post autor: gigs » 24 maja 2014, 23:37

Ok poprawie nastawnikiem. Ale tą szczelność przewodu z przepływki do turbiny to mam sprawdzić swoją drogą prawda ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 maja 2014, 11:52

gigs pisze:Ale tą szczelność przewodu z przepływki do turbiny to mam sprawdzić swoją drogą prawda ?
Prawda 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl