[A4 B5 1.9tdi AFN] raz zamulony raz idzie jak strzała
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
Padł mi kabel jak na złość cholera, ale kolega z A4 ma spotkać się ze mną w ten wekend i podłączyć swojego vaga.
Turbo powtórzę nie jest zapieczone na 100% bo od czyszczenia przejechało góra 1000km
Było robione w porządnym serwisie gdzie tylko zajmują się turbinami. Podłączane do maszyn itp. Sprawdzone jest na tip top.
Turbina była zamulona bo jeździła nim kobieta wcześniej przez 5 lat. Więc turbo jest ok.
Co zauważyłem to jak jest chłodno do rzadko mu się zdarzy przymulenie. Jak jest ciepło tak od 18 stopni to o wiele częściej.
Po odpięciu przepływki robi się bardziej mulasty i jest cały czas taki. W aucie nie ma żadnej rzeźby typu dioda za przepływke itp.
Zrobie te logi to wypowiecie się koledzy w temacie. Chociaż bardzo zaciekawił mnie ten trop z zaworem WG.
Turbo powtórzę nie jest zapieczone na 100% bo od czyszczenia przejechało góra 1000km
Było robione w porządnym serwisie gdzie tylko zajmują się turbinami. Podłączane do maszyn itp. Sprawdzone jest na tip top.
Turbina była zamulona bo jeździła nim kobieta wcześniej przez 5 lat. Więc turbo jest ok.
Co zauważyłem to jak jest chłodno do rzadko mu się zdarzy przymulenie. Jak jest ciepło tak od 18 stopni to o wiele częściej.
Po odpięciu przepływki robi się bardziej mulasty i jest cały czas taki. W aucie nie ma żadnej rzeźby typu dioda za przepływke itp.
Zrobie te logi to wypowiecie się koledzy w temacie. Chociaż bardzo zaciekawił mnie ten trop z zaworem WG.
- szymon_xd2
- Forum Audi 80
- Posty: 247
- Rejestracja: 13 sty 2013, 11:07
- Lokalizacja: Suwałki
Zrób te logi to bedzie wszystko jasne ... posprawdzaj na vagu dosłownie wszystko -czujniki temperatur błędy itp itd . Mówisz,że auto chodzi okey dopóki się nie rozgrzeje ... no nie wiem jak inni ale dla mnie tu coś zajeżdza nastawnikiem albo coś z pompą się złego dzieje ... zgaduj zgadulagigs pisze: Jak jest ciepło tak od 18 stopni to o wiele częściej.
Zrobie te logi to wypowiecie się koledzy w temacie. Chociaż bardzo zaciekawił mnie ten trop z zaworem WG.
Oto logi w linkach mam nadzieje że są ok zrobione bo kolega Animal0911 z forum A4 który mi robił odrazu mówił że pierwszy raz robi dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174188.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174195.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174188.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174195.html
Ok rozumiem czyli nieszczelność powinna być ewentualnie na tym grubym wężu od przepływki do turbiny tak ? Jeżeli nie ma to podmienić trzeba przepływke i sprawdzić logi wtedy. Czy kolego Munior mógłbyś rzucić okiem na statyczne czy tam jest okej ?
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174251.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174255.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174256.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174257.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174258.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174261.html
Nie mogliśmy zalogować 014 i 018. Nie wiem dlaczego. Nic nie pokazywało porostu.
Mam też je zapisane jakby co.
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174251.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174255.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174256.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174257.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174258.html
http://vaglog.rtnet.pl/Grzeniu_174261.html
Nie mogliśmy zalogować 014 i 018. Nie wiem dlaczego. Nic nie pokazywało porostu.
Mam też je zapisane jakby co.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko