[B3 2.0 3A] Przepływomierz ?
[B3 2.0 3A] Przepływomierz ?
witam
z moją Audi są następujące bolączki, w poprzednim moim poście nic odp. ale teraz po oględzinach bardziej mam do opisania :
- na zimnym odpali od strzała ale po chwili go zalewa, jak nie zgaśnie to ma może z 400-600 obrotów (wymieniłem czujnik temp.) to samo, dodanie gazu nic nie daje, bo tylko przelewa go i czuć paliwem wszędzie
- odepnę kostke tego regulatora to obroty trzyma na zimnym, ale odpalanie bez tej kostki to troche kręcenie i jak już zaskakuje to jakby na plaku powoli powoli 200 i juz wskakuje na te 900 z hakiem
- na ciepłym podczas kręcenia śmierdzi strasznie paliwem i nie za bardzo z odpalaniem, coś odpinałem, chyba wtrysk rozruchowy i wtedy z problemami ale zapali.
i co robić ? na gazie chodzi lux ale odpalać musze na benz i tak..
mechanik mowi, ze jakiś ''artysta'' podlaczyl wtrysk rozr. do + akumulaora i dlatego on caly czas chodzi.
juz mam dość tego auta, wiecej stalo jak jeździlo, kupe kasy poszlo, jak nie bedzie dzialalo to wezme gumówke i na pol go przetne, nie mam sil juz
z moją Audi są następujące bolączki, w poprzednim moim poście nic odp. ale teraz po oględzinach bardziej mam do opisania :
- na zimnym odpali od strzała ale po chwili go zalewa, jak nie zgaśnie to ma może z 400-600 obrotów (wymieniłem czujnik temp.) to samo, dodanie gazu nic nie daje, bo tylko przelewa go i czuć paliwem wszędzie
- odepnę kostke tego regulatora to obroty trzyma na zimnym, ale odpalanie bez tej kostki to troche kręcenie i jak już zaskakuje to jakby na plaku powoli powoli 200 i juz wskakuje na te 900 z hakiem
- na ciepłym podczas kręcenia śmierdzi strasznie paliwem i nie za bardzo z odpalaniem, coś odpinałem, chyba wtrysk rozruchowy i wtedy z problemami ale zapali.
i co robić ? na gazie chodzi lux ale odpalać musze na benz i tak..
mechanik mowi, ze jakiś ''artysta'' podlaczyl wtrysk rozr. do + akumulaora i dlatego on caly czas chodzi.
juz mam dość tego auta, wiecej stalo jak jeździlo, kupe kasy poszlo, jak nie bedzie dzialalo to wezme gumówke i na pol go przetne, nie mam sil juz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 07 wrz 2008, 15:08
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Podepnij wszystkie wtyczki na swoje miejsca a odłącz tylko wtryskiwacz rozruchowy i wtedy spróbuj. Potrzebny jest tylko na zimnym silniku aby odpalić, na ciepłym zostaje odłączony. U Ciebie najprawdopodobniej wtryskiwacz leje paliwo przez cały czas. Posprawdzaj przewody idące do wtryskiwacza czy nie jest nic przerobione, możliwe, ze ktoś podał masę na stałe i przez to wtrysk leje.
emczy pisze:lać czy pryskać nie wiem, na ciepłym raz zakręci rozrusznikiem to czuć jakby ktoś wylał bańke paliwa... poradzcie coś; mam taki mętlik nie wiem co robic
Z tym, że w 3A nie ma wyłącznika termiczno-czasowego więc po prostu odepnij biały czujnik temperatury. Ale czy dochodzi do niego napięcie raczej sprawdzać nie musisz. Z tego co piszesz dochodzi. Wymontuj go tak jak w książce bez odłączania przewodu paliwa, środkowy przewód rozdzielacza podłącz dobrze do masy akumulatora przewodem o podobnym przekroju, odepnij biały czujnik temperatury, włóż między jego styki rezystancje 15 Om. Trzymaj wtryskiwacz nad jakąś miseczką by nie lał na silnik i poproś kogoś o pokręcenie rozrusznikiem przez 10 sekund lub trochę więcej. Ma pryskać taką mgiełką o kształcie regularnego stożka przez 8 sekund, przetrzyj jego dyszę niepylącą ściereczką i przez minutę nie ma prawa nic z niego kapnąć
- 12adriatexs15
- Forum Audi 80
- Posty: 140
- Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
- Lokalizacja: Lublin
Panowie, a w B4 2.0 ABK coraz ciężej odpala na zimnym, kompresja 4x12, i przy pracy na benzynie slychać cykanie, namierzone, na listwie wtryskowej. Domyślam się, że wtryski podumierają troszkę, jest jakiś sposób żeby je przeczyścić (np. te środki typu STP do wtrysków benzynowych), czy wymiana na nowe ?
Dodam, że na gazie odpala od pierwszego obrotu wału, ale to w lecie, w zimie odpalać musze na benzynie, czasem załapie łądnie cyk i już, a czasem trzeba te 2-3 sekundy kręcić
Dodam, że na gazie odpala od pierwszego obrotu wału, ale to w lecie, w zimie odpalać musze na benzynie, czasem załapie łądnie cyk i już, a czasem trzeba te 2-3 sekundy kręcić