Audi 90 quattro (B4) 2.5tdi
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
Nic nowego na froncie 90 quattro tdi.
Idzie jak zegarek.. spalanie 6.5L/100km srednia (miasto/trasa).
Mam poprawny filter powietrza.. gorna czesc obudowy z 2.0E B4 obrucona 180 stopni.. pracuje jak ulal.
W innym temacie szukam jeszcze jednego 80 quattro 2.3E, jesli ktos ma albo zna to prosze o kontakt.
Dziekuje bardzo!!
Idzie jak zegarek.. spalanie 6.5L/100km srednia (miasto/trasa).
Mam poprawny filter powietrza.. gorna czesc obudowy z 2.0E B4 obrucona 180 stopni.. pracuje jak ulal.
W innym temacie szukam jeszcze jednego 80 quattro 2.3E, jesli ktos ma albo zna to prosze o kontakt.
Dziekuje bardzo!!
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
Moc jest spoko, mam nowe sprzeglo i trzyma.arwam pisze:turboquattro, a jak z mocą u Ciebie Teraz jest?
ja dziś świeżo po zmianie nastawnika, i okaauje sie że albo był nie odpowiedni, albo uszkodzony, choć nie dawał żadnych objawów, teraz kopeć za autem jest konkretny, ale już na pół gazu sprzęgło się poddaje...
Nie uzywam auta dla mocy bo mam inne na to.. ale jak trzeba to rusza sie OK.
Moze nie tak jak 20vt ale spoko. 250kpa czyli 1.5bar doladowania
Nastepna faza jesli bedzie to k24 mam juz wszystkie czesci..
O i spala nadal 6.5 srednio (trasa 30% i miasto 70%).
co do doładowania, jesli teraz masz dawkę z dymkiem to jak zmienisz turbo na K24, to stwierdzisz że Ci auto podmienili
ja dziś jestem zszokowany jeszcze, po zmianie nastawnika,
i teraz jestem na 100% pewiem że wcześniejszy setup miał zbyt wczesny wtrysk w porównaniu do dawek, po zmianie nastawnika który ma wiekszy skok, dawka urosła a moment rozpoczęcia wtrysku został ten sam, teraz zostało zmienić sprzęgło na sprzęgło 240mm , opanować zostało dymienie, czyli nieco zmniejszyć dawkę maksymalną, i będzie torpeda, zresztą już jest, po raz pierwszy od dawna znów uśmiech zadowolenia zagościł na mojej Twarzy .
czego również i Tobie życzę.
pakuj turbo, nastawnik z renówki, i wtryski albo 230-tki albo 260-tki, na tych drugich ja odnotowywałem spalanie rzędu 4,5-5l w trasie i w miescie około 6,5-7l
[ Dodano: 2017-12-13, 06:08 ]
Witam. Jakieś nowe modyfikacje zostały poczynione
ja dziś jestem zszokowany jeszcze, po zmianie nastawnika,
i teraz jestem na 100% pewiem że wcześniejszy setup miał zbyt wczesny wtrysk w porównaniu do dawek, po zmianie nastawnika który ma wiekszy skok, dawka urosła a moment rozpoczęcia wtrysku został ten sam, teraz zostało zmienić sprzęgło na sprzęgło 240mm , opanować zostało dymienie, czyli nieco zmniejszyć dawkę maksymalną, i będzie torpeda, zresztą już jest, po raz pierwszy od dawna znów uśmiech zadowolenia zagościł na mojej Twarzy .
czego również i Tobie życzę.
pakuj turbo, nastawnik z renówki, i wtryski albo 230-tki albo 260-tki, na tych drugich ja odnotowywałem spalanie rzędu 4,5-5l w trasie i w miescie około 6,5-7l
[ Dodano: 2017-12-13, 06:08 ]
Witam. Jakieś nowe modyfikacje zostały poczynione