Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 quattro (B4) 2.5tdi

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 26 maja 2014, 22:10

szkoda że forumowicze z forumowiczami takie problemy mają :(

Awatar użytkownika
turboquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
Lokalizacja: Toronto, Canada
Kontakt:

Post autor: turboquattro » 12 wrz 2014, 06:46

Nic nowego na froncie 90 quattro tdi.
Idzie jak zegarek.. spalanie 6.5L/100km srednia (miasto/trasa).
Mam poprawny filter powietrza.. gorna czesc obudowy z 2.0E B4 obrucona 180 stopni.. pracuje jak ulal.

W innym temacie szukam jeszcze jednego 80 quattro 2.3E, jesli ktos ma albo zna to prosze o kontakt.

Dziekuje bardzo!!
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1985 Audi Ur-quattro, Euro mit 20vt
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro avant, to be 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock plus

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 13 wrz 2014, 20:16

turboquattro, a jak z mocą u Ciebie Teraz jest?
ja dziś świeżo po zmianie nastawnika, i okaauje sie że albo był nie odpowiedni, albo uszkodzony, choć nie dawał żadnych objawów, teraz kopeć za autem jest konkretny, ale już na pół gazu sprzęgło się poddaje...

Awatar użytkownika
turboquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
Lokalizacja: Toronto, Canada
Kontakt:

Post autor: turboquattro » 13 wrz 2014, 20:43

arwam pisze:turboquattro, a jak z mocą u Ciebie Teraz jest?
ja dziś świeżo po zmianie nastawnika, i okaauje sie że albo był nie odpowiedni, albo uszkodzony, choć nie dawał żadnych objawów, teraz kopeć za autem jest konkretny, ale już na pół gazu sprzęgło się poddaje...
Moc jest spoko, mam nowe sprzeglo i trzyma.
Nie uzywam auta dla mocy bo mam inne na to.. ale jak trzeba to rusza sie OK.
Moze nie tak jak 20vt ale spoko. 250kpa czyli 1.5bar doladowania ;)

Nastepna faza jesli bedzie to k24 mam juz wszystkie czesci.. ;)

O i spala nadal 6.5 srednio (trasa 30% i miasto 70%).
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1985 Audi Ur-quattro, Euro mit 20vt
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro avant, to be 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock plus

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 13 gru 2017, 06:08

co do doładowania, jesli teraz masz dawkę z dymkiem to jak zmienisz turbo na K24, to stwierdzisz że Ci auto podmienili :)
ja dziś jestem zszokowany jeszcze, po zmianie nastawnika,
i teraz jestem na 100% pewiem że wcześniejszy setup miał zbyt wczesny wtrysk w porównaniu do dawek, po zmianie nastawnika który ma wiekszy skok, dawka urosła a moment rozpoczęcia wtrysku został ten sam, teraz zostało zmienić sprzęgło na sprzęgło 240mm , opanować zostało dymienie, czyli nieco zmniejszyć dawkę maksymalną, i będzie torpeda, zresztą już jest, po raz pierwszy od dawna znów uśmiech zadowolenia zagościł na mojej Twarzy :).

czego również i Tobie życzę.
pakuj turbo, nastawnik z renówki, i wtryski albo 230-tki albo 260-tki, na tych drugich ja odnotowywałem spalanie rzędu 4,5-5l w trasie i w miescie około 6,5-7l

[ Dodano: 2017-12-13, 06:08 ]
Witam. Jakieś nowe modyfikacje zostały poczynione

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga