te kable sa wpierw zlaczone w calosc i ida na styk ktory dalej przelacza miedzy plusem i minusemaldi pisze:Podobnie jest w cabrio, tylko są dwa przekaźniki (zamykanie, otwieranie) wpięte w masy "normalnej" instalacji szyb.
na czerwono zaznaczylem kable ktore dochodza gdyby ktos chcial miec domykanie, na niebiesko, kable ktore sa podlaczone do masy, rozlaczamy je i laczac podajemy na przekaznik przelaczajacy rowniez zaznaczony na czerwono, te kable na niebiesko sa tylko przy panelu kierowcy, oczywiscie nie wolno zapomniec o wkladkach z przelacznikami lub o klamkach zewnetrznych ktore tez wystepowaly z przalacznikiem
tak wogole bez tego przekaznika z litera D na koncu ciezko bedzie to zrobic, procz tego musza byc dwa przekazniki ze stykiem przelaczajacym, w zalaczniku ori schemat kabrio, wlasnie z dwoma przelkaznikami co pisal aldi, w 100 wystepuje tylko jeden dodatkowy gdyz tam jest tylko domykanie, no ale bez tego glownego z litera D na koncu to lipa
ten przekaznik np od 100 ma 3 piny wiecej