Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3 2.0E]Problem z obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

[Audi 80 B3 2.0E]Problem z obrotami

Post autor: legenda » 04 maja 2014, 00:43

Witam mam taki problem mam Audi 80 B3 2.0 na pełnym wtrysku i po dodaniu lekko gazu obroty spadają do 500 często jest tak że mi gaśnie wymieniłem czujnik temperatury zmerzyłem miernikiem oporność stary miał 800om a nowy 1200om niewiem ile powinien mieć dobry proszę o pomoc gaśnie na gazie i na benzynie.

[ Dodano: 2014-05-04, 21:32 ]
Pomoże ktoś???

Awatar użytkownika
dawid91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 11 lis 2011, 12:11

Post autor: dawid91 » 06 maja 2014, 16:45

Rezystancja czujnika zmienia się wraz z temperaturą.
W tym temacie masz wykresy
https://audi80.pl/b4-ng-sprawdzenie- ... t39638.htm

Gaśnie gdy zimy czy ciepły czy ciągle? Te spadki obrotów po dodaniu gazu to na wolnych obrotach?

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 10 maja 2014, 13:02

gaśnie ciągle i ma problemy z odpalaniem. A że jak na wolnych obortach bo nie rozumiem chyba że ci chodziło o bieg jałowy.

Awatar użytkownika
dawid91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 11 lis 2011, 12:11

Post autor: dawid91 » 12 maja 2014, 12:41

Tak o bieg jałowy.
Sprawdź szczelność dolotu powietrza. Czy węże i ta guma od przepływki nie ma nieszczelności. Wszystko musi być szczelne. Wymontuj regulator biegu jałowego i pomocz go dzień w benzynie ekstrakcyjnej ewentualnie podmień jak masz od kogo.

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 24 maja 2014, 21:35

Wiec robiłem tak jak kazałeś wymontowałem silniczek krokowy wymoczyłem go i dalej na gazie gaśnie wydaje mi się na na benzynie jakby mniej gaśnie , a na gazie nawet zaczoł falować tak 500obr do 1000 obr. Czasami się uspokaja i tylko raz spadną obroty.

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 25 maja 2014, 23:54

Masz gaz do wyregulowania zapewne ;) jak dolot szczelny i przewody WN ok, to musi działać. Jeszcze możesz sprawdzić filtr od gazu w parowniku.

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 26 maja 2014, 00:24

raczej dolot szczelny bo psikałem plakiem i nic filtr gazu wymieniany.

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 26 maja 2014, 00:33

A nie strzela Ci jak przegazujesz, albo depniesz podczas jazdy na gazie ? Ja bym podłączył centralkę gazową do komputera i zobaczył sobie jak tam spalanie wychodzi, może trzeba mu mieszankę zmienić na gazie ?

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 26 maja 2014, 21:27

Nic nie strzela

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 27 maja 2014, 21:39

A jaką masz instalację gazową ? Na silniku krokowy (akutatorze (czy jakoś tak) ) ??

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 28 maja 2014, 23:53

a sam niewiem ;] Może jakieś podpowiedzi

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 29 maja 2014, 11:14

zrób zdjęcie spod maski :) na przewodzie dolotowym od parownika masz śrubę, czy taki plastikowy silnik krokowy :) możesz mieć tak jak ja miałem 2 gen z silnikiem,a ktoś włożył śrubę i uciął kable od silniczka. Też mi wtedy falował :)

Awatar użytkownika
dawid91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 11 lis 2011, 12:11

Post autor: dawid91 » 29 maja 2014, 11:52

Falują też gdy parownik nadaje się do regeneracji czy jak kto woli wymiany.

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 29 maja 2014, 16:00

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe6 ... dcec2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/600 ... d3df8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac9 ... b0527.html

[ Dodano: 2014-05-29, 16:08 ]
mam 2 parownik ale brakuje jednego wejścia na wężyk i niewiem do czego jest ten 5

Awatar użytkownika
12adriatexs15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 12adriatexs15 » 29 maja 2014, 22:04

Stary, masz tu niezły bajzel, ale widzę, że to instalacja 2 gen. Na zdjęciu to co na czerwono powinno być zamiast tego co jest na zielono. Z tą różnicą, że powinno to być bliżej dolotu, a nie parownika. Jeżeli ktoś tak sobie rzucił silnik krokowy, to on już do wywalenia pewnie będzie. Zobacz na odpalonym na gazie, czy to co na czerwono zaznaczyłem chodzi i nagraj film jak. Ogólnie niezły bajzel, ciężko Ci będzie temat ogarnąć jak nie wiesz co do czego, lepiej by było żebyś z kimś na żywo pogadał lub oddał do naprawy to komuś kompetentnemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl