[Audi 80 B3 2.0E]Problem z obrotami
[Audi 80 B3 2.0E]Problem z obrotami
Witam mam taki problem mam Audi 80 B3 2.0 na pełnym wtrysku i po dodaniu lekko gazu obroty spadają do 500 często jest tak że mi gaśnie wymieniłem czujnik temperatury zmerzyłem miernikiem oporność stary miał 800om a nowy 1200om niewiem ile powinien mieć dobry proszę o pomoc gaśnie na gazie i na benzynie.
[ Dodano: 2014-05-04, 21:32 ]
Pomoże ktoś???
[ Dodano: 2014-05-04, 21:32 ]
Pomoże ktoś???
Rezystancja czujnika zmienia się wraz z temperaturą.
W tym temacie masz wykresy
https://audi80.pl/b4-ng-sprawdzenie- ... t39638.htm
Gaśnie gdy zimy czy ciepły czy ciągle? Te spadki obrotów po dodaniu gazu to na wolnych obrotach?
W tym temacie masz wykresy
https://audi80.pl/b4-ng-sprawdzenie- ... t39638.htm
Gaśnie gdy zimy czy ciepły czy ciągle? Te spadki obrotów po dodaniu gazu to na wolnych obrotach?
- 12adriatexs15
- Forum Audi 80
- Posty: 140
- Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
- Lokalizacja: Lublin
- 12adriatexs15
- Forum Audi 80
- Posty: 140
- Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
- Lokalizacja: Lublin
- 12adriatexs15
- Forum Audi 80
- Posty: 140
- Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
- Lokalizacja: Lublin
- 12adriatexs15
- Forum Audi 80
- Posty: 140
- Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
- Lokalizacja: Lublin
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe6 ... dcec2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/600 ... d3df8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac9 ... b0527.html
[ Dodano: 2014-05-29, 16:08 ]
mam 2 parownik ale brakuje jednego wejścia na wężyk i niewiem do czego jest ten 5
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/600 ... d3df8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac9 ... b0527.html
[ Dodano: 2014-05-29, 16:08 ]
mam 2 parownik ale brakuje jednego wejścia na wężyk i niewiem do czego jest ten 5
- 12adriatexs15
- Forum Audi 80
- Posty: 140
- Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
- Lokalizacja: Lublin
Stary, masz tu niezły bajzel, ale widzę, że to instalacja 2 gen. Na zdjęciu to co na czerwono powinno być zamiast tego co jest na zielono. Z tą różnicą, że powinno to być bliżej dolotu, a nie parownika. Jeżeli ktoś tak sobie rzucił silnik krokowy, to on już do wywalenia pewnie będzie. Zobacz na odpalonym na gazie, czy to co na czerwono zaznaczyłem chodzi i nagraj film jak. Ogólnie niezły bajzel, ciężko Ci będzie temat ogarnąć jak nie wiesz co do czego, lepiej by było żebyś z kimś na żywo pogadał lub oddał do naprawy to komuś kompetentnemu.