[B4 2.0 ABT] Prawidłowy montaż końcówek drążków kierowniczyc
[B4 2.0 ABT] Prawidłowy montaż końcówek drążków kierowniczyc
Witam. Mam pytanie dotyczące montażu końcówek drążków kierowniczych. Czy końcówka po dokręceniu kontr powinna zachowywać współosiowość ze zwrotnicą do której jest przykręcona? Lub inaczej zapytam. Czy podstawa końcówki powinna być równoległa do spodniej części zwrotnicy? (zaznaczone kolorem szarym)
Ostatnio zmieniony 31 maja 2014, 15:00 przez j.grud, łącznie zmieniany 1 raz.
Na razie problemu nie mam. Problem będzie jeśli te nowe końcówki drążków Lemforder zaraz szlag trafi w wyniku przetarcia się gumy o zwrotnicę. Montażu dokonał mechanik, a nie ja i dlatego pytam kolegów czy to jest prawidłowo zrobione. Zdjęcie robiłem na wyprostownaych kołach. Przy kołach skręconych guma jest jeszcze bardziej ściśnięta miedzy metalową częścią końcówki a zwrotnicą. Myślę, że jeżeli tak to zostawię to guma przetrze się bardzo szybko i za nie długi czas znowu przyjdzie zmieniać końcówki, a tego bym nie chciał.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2014, 14:29 przez j.grud, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest dobrze ustawione. Byłem przy ustawianiu i gapiłem się na ekran komputera. Z resztą nie pierwszy raz ustawiałem geometrię w tym warsztacie. Końcówki były zmieniane przez innego mechanika, ale ostatecznie to mechanik który ustawiał zbieżność ustalał położenie końcówek względem zwrotnicy i chyba źle to zrobił.luk448 pisze:To skad wgl pewnosc ze ja ustawil??Po kazdym ustawieniu zbieznosci nalezy Ci sie wydruk z kompa z wszystkimi danymi jakie parametry byly przed a jakie po pracy mechanika.To Twoj zaufany mechanik,znajomy,?