[B3 2.0 3A] Czujnik Przepływki [Film]
[B3 2.0 3A] Czujnik Przepływki [Film]
Panowie, jak mówilem, tak dodałem film
kręcenie rozrusznikiem długie, bo bez wciśniętego gazu zaczelem krecic, a potem deplem i zaskoczył.
wiec tak; odpalałem z odpiętym wtryskiem rozruchowym, jak i tą kostką - podpięcie kostki, jak widać powoduje zduszenie.
mam się rozglądać za przepływomierzem?
i w ogóle jak nazywa się ta kostka, od czego jest? czy to jest ten czujnik położenia klapki ?
ps. sory za tłumik brak środkowego
kręcenie rozrusznikiem długie, bo bez wciśniętego gazu zaczelem krecic, a potem deplem i zaskoczył.
wiec tak; odpalałem z odpiętym wtryskiem rozruchowym, jak i tą kostką - podpięcie kostki, jak widać powoduje zduszenie.
mam się rozglądać za przepływomierzem?
i w ogóle jak nazywa się ta kostka, od czego jest? czy to jest ten czujnik położenia klapki ?
ps. sory za tłumik brak środkowego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Na tyle co już tematów naklepałeś o swoich problemach to powinieneś z zamkniętymi oczami powiedzieć, która kostka do czego służy.
To co odpiąłeś to jest różnicowy regulator ciśnienia paliwa. Odpowiada za regulacje dawki paliwa przy rozruchu oraz na podstawie sygnałów z sondy lambda.
Tutaj masz temat: https://audi80.pl/ng-ke-jetronic-jak ... t55734.htm
Potencjometr położenia przepływomierza masz z drugiej strony.
To co odpiąłeś to jest różnicowy regulator ciśnienia paliwa. Odpowiada za regulacje dawki paliwa przy rozruchu oraz na podstawie sygnałów z sondy lambda.
Tutaj masz temat: https://audi80.pl/ng-ke-jetronic-jak ... t55734.htm
Potencjometr położenia przepływomierza masz z drugiej strony.
Bez przesady, że aż tyle tego dawałem, z resztą chyba po to jest to forum.
Tak czy siak, nadal nie wiem, czy mam wymienić cały przepływomierz, bo to jest jakby całość, czy w ogóle nic nie robić, bo na LPG chodzi ok, ale jak się nagrzeje parownik.
Proszę o konkretną odpowiedź, co trzeba wymienić wszystko pokazałem dopiero teraz, bo nie wiem co mam powiedzieć, osobie chętną na zamiane.
Tak czy siak, nadal nie wiem, czy mam wymienić cały przepływomierz, bo to jest jakby całość, czy w ogóle nic nie robić, bo na LPG chodzi ok, ale jak się nagrzeje parownik.
Proszę o konkretną odpowiedź, co trzeba wymienić wszystko pokazałem dopiero teraz, bo nie wiem co mam powiedzieć, osobie chętną na zamiane.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ten regulator ciśnienia można wymienić tylko później trudno o jego szczelność, może lać się benzyna spod niego. Ponoć trzeba przykręcić z umiarem bo jak za mocno się dokręci to też będzie nieszczelny.
Przed wymianą dobrze by było zobaczyć jakie dostaje sterownie przy pomocy amperomierza. Bo równie dobrze to ten nastawnik ciśnienia może być dobry a komputer źle nim steruje.
To wszystko twoje:
https://audi80.pl/b3-20-3a-przeplywo ... t89388.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-kostka-re ... t89230.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-zalewa-si ... t89138.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-ssanie-po ... t88721.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-ciezko-ch ... t88633.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-spadaja-o ... t88040.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-zamiana-k ... t87940.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-audi-80-c ... t87874.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-problemy- ... t87790.htm
Przed wymianą dobrze by było zobaczyć jakie dostaje sterownie przy pomocy amperomierza. Bo równie dobrze to ten nastawnik ciśnienia może być dobry a komputer źle nim steruje.
Jakby mniej pobłażliwy moderator zobaczył, ile tematów w ciągu trzech ostatnich miesięcy naprodukowałeś o tym samym to byś już miał ostrzeżenie koncie albo nawet bana.emczy pisze:Bez przesady, że aż tyle tego dawałem, z resztą chyba po to jest to forum.
To wszystko twoje:
https://audi80.pl/b3-20-3a-przeplywo ... t89388.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-kostka-re ... t89230.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-zalewa-si ... t89138.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-ssanie-po ... t88721.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-ciezko-ch ... t88633.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-spadaja-o ... t88040.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-zamiana-k ... t87940.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-audi-80-c ... t87874.htm
https://audi80.pl/b3-20-3a-problemy- ... t87790.htm
właśnie teraz przeglądałem, to jest na 4 śrubkach, jak pamiętam, zobaczę co się ogarnie, ale póki co można jeździć, tyle, że ma ponad 1000 obrotów.
a co do tematów, może przesadzałem, ale po prostu już łapie się czegokolwiek, bo każdy mówi co innego,
oby ten temat był ostatnim problemem, i tego sobie życzmy
dzięki i pozdrawiam.
a co do tematów, może przesadzałem, ale po prostu już łapie się czegokolwiek, bo każdy mówi co innego,
oby ten temat był ostatnim problemem, i tego sobie życzmy
dzięki i pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To jest mechaniczny wtrysk i tutaj wszystko może być przyczyną.emczy pisze:ale po prostu już łapie się czegokolwiek, bo każdy mówi co innego,
Zmieniałeś czujnik temperatury dla ecu? Chodzi mi o czujnik wyglądający tak: http://i1244.photobucket.com/albums/gg5 ... 93d772.png
Bo z tym wtryskiwaczem rozruchowym, nastawnikiem ciśnienia i podniesionymi obrotami wygląda jakby chodził cały czas na ssaniu.
Ewentualnie zdrutuj i zrób sobie w kabinie wyłącznik wtryskiwacza rozruchowego i tego nastawnika ciśnienia. Albo bardziej pro-drut, kup dwa wyłączniki termiczne (wersja normalnie rozwarta) na jakieś 40-50C przyklej gdzieś do bloku i wepnij jeden w obwód wtryskiwacza rozruchowego a drugi w obwód nastawnika ciśnienia. Wtedy po rozgrzaniu nie będzie odpalać tego wtryskiwacza i nastawnik nie będzie wzbogacał mieszanki.
Tak, zmieniałem ten czujnik (ale ja podłączałem kostke razem z przewodem i mogłem pomylić się przy łączeniu przewodów) czy obojętne jest to czy + czy - ?
odpięcie tej kostki powoduje wzrost obrotów do 1000-1200 (wtrysk nie podłączony) i co najważniejsze; dynamiczniejsze wdepnięcie pedału gazu nie powoduje zdławienia.
odpięcie tej kostki powoduje wzrost obrotów do 1000-1200 (wtrysk nie podłączony) i co najważniejsze; dynamiczniejsze wdepnięcie pedału gazu nie powoduje zdławienia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W przypadku tego czujnika jest obojętne. Jak się podłączy.
A zobacz miernikiem na pomiarze do 20kΩ czy masz jakiś odczyt między którymś z pinów tego czujnika a masą. Kostkę do pomiaru oczywiście odłącz.
Może ktoś sprzedał ci czujnik taki jak szedł do NG czyli podwójny, gdzie są dwa elementy pomiarowe połączone jednym końce z masą. A ty potrzebujesz czujnika pojedynczego gdzie oba końce termistora są podłączone do pinów.
A zobacz miernikiem na pomiarze do 20kΩ czy masz jakiś odczyt między którymś z pinów tego czujnika a masą. Kostkę do pomiaru oczywiście odłącz.
Może ktoś sprzedał ci czujnik taki jak szedł do NG czyli podwójny, gdzie są dwa elementy pomiarowe połączone jednym końce z masą. A ty potrzebujesz czujnika pojedynczego gdzie oba końce termistora są podłączone do pinów.
ojj ja nie posiadam takich rzeczy, w ogóle ja nie ruszam elektroniki.
aa możliwe jest, że zamawiany czujnik pod model pomylić? jakoś nie możliwe.
zastanawiam się nad tym :
http://olx.pl/oferta/przeplywomierz-roz ... 0a8ffb75a3
niby ryzyko, ale pieniądze nie duże, patrzyłem na inne przepływomierze to ceny 200 zł, może by to coś zaradziło, bez zbędnego kombinowania i tłumaczenia się ew. przyszłemu nabywcy
aa możliwe jest, że zamawiany czujnik pod model pomylić? jakoś nie możliwe.
zastanawiam się nad tym :
http://olx.pl/oferta/przeplywomierz-roz ... 0a8ffb75a3
niby ryzyko, ale pieniądze nie duże, patrzyłem na inne przepływomierze to ceny 200 zł, może by to coś zaradziło, bez zbędnego kombinowania i tłumaczenia się ew. przyszłemu nabywcy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Obsługa miernika do dobrej znajomości elektroniki ma się w skali trudności jak chodzenie do pilotowania samolotu pasażerskiego.aldi pisze:ojj ja nie posiadam takich rzeczy, w ogóle ja nie ruszam elektroniki.
To zostaje ci droga wymiany części na oślep z nadzieją, że części które kupisz są dobre i wymienisz część, która jest niesprawna w twoim samochodzie.
Jeszcze niedaleko ciebie jest polecany fachowiec od mechanicznego wtrysku: https://audi80.pl/k-jetronic-warszta ... t86322.htm
A tu masz namiary na innego fachowca. https://audi80.pl/k44761,u,2107.htm
Jak google maps dobrze znalazło mi właściwy Brzeg do obu masz jakieś 150km.
no nie wiem, czy mi się to opłaci.
samochód aktualnie zamienić chce i nie wiem czy nie najlepiej napisać ''auto ma walnięty różnicowy regulator ciśnienia'' koszt naprawy to... i właśnie sam nie wiem ile to wyniesie i co.
może zamówie ten cały przepływomierz za 50 zł, kto wie - może będzie działać.
też nie wiem czy ten przepływomierz to będzie naprawa typu ''zdejm załóż'' zawsze pewnie jakieś komplikacje mogą wystąpić
samochód aktualnie zamienić chce i nie wiem czy nie najlepiej napisać ''auto ma walnięty różnicowy regulator ciśnienia'' koszt naprawy to... i właśnie sam nie wiem ile to wyniesie i co.
może zamówie ten cały przepływomierz za 50 zł, kto wie - może będzie działać.
też nie wiem czy ten przepływomierz to będzie naprawa typu ''zdejm załóż'' zawsze pewnie jakieś komplikacje mogą wystąpić
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Klasyka ogłoszeń "klima sprawna ale do nabicia". A przy nabijaniu okazuje się, że trzeba wsadzić w nią sporo więcej kasy niż tylko za nabicie.emczy pisze:''auto ma walnięty różnicowy regulator ciśnienia'' koszt naprawy to... i właśnie sam nie wiem ile to wyniesie i co.
Ale powodzenia w szukaniu nabywcy. Na pewno są jeszcze ludzie którzy nie wiedzą o tym jakie problemy może przysporzyć zużyty mechaniczny wtrysk i do tego z instalacją gazową.
I właśnie tu sie mylisz bo ogarnąc ten wtrysk to nie tak łatwo co zresztą sam widzisz na swoim przykładzie. Na LPG Ci lepiej chodzi bo masz rozregulowany układ, sam mam w JN tylko, ze bez gazu i bez żadnych problemów chodzi. Ja jestem zdanie, że ten wtrysk jest niezniszczalny jak nie ma gazu i bardzo fajnie jeździ. U mnie jak sie nie myle to po odpięciu tej wtyczki silnik gaśnie, może po prostu masz za bogatą dawke paliwa i po odpięciu jej stabilizuje się i w miarę chodzi. Wkręt regulacyjny masz zaślepiony czy ktoś tam już kręcił?