[B4 2.3 NG] Czy ktos może zakładał kompressor ?
[B4 2.3 NG] Czy ktos może zakładał kompressor ?
Witam !
jak w temacie zabralem sie za dokladke kompressora do NG i am takie pytabko czy ktos to robił i ma jakies zdjecia bądz umie opisac jak poprowadzil caly dolot od przeplywomierza az do przepustnicy Jak wiadomo w NG w b4 straszny ścisk po stronie dolotu powietrza
jak w temacie zabralem sie za dokladke kompressora do NG i am takie pytabko czy ktos to robił i ma jakies zdjecia bądz umie opisac jak poprowadzil caly dolot od przeplywomierza az do przepustnicy Jak wiadomo w NG w b4 straszny ścisk po stronie dolotu powietrza
- anakonda1259
- Forum Audi 80
- Posty: 121
- Rejestracja: 13 lut 2010, 14:27
- Lokalizacja: Przemyśl
Najpierw probuję ogarnąc na mechanice, na niemieckich forach nawet do W123 zalozyli kompressor na ori wtrysku, jest tez pare 90 na mechanice i dziala. Jeśli nie bedzie chodzic to mam juz w zanadrzu kolektor 5 gaznikowy od motoru czyli cos na zasadzie ITB tyle ze na gaźnikach
[ Dodano: 2014-06-02, 09:14 ]
Pytanko jeszcze dodatkowe, czy do NG da się zamontowac p&p kolektor dolotowy od MC ? Wtryski normalnie sie zalozy, sruby pasują czy jakieś chińskie kombinacje trzeba uskuteczniać ?
[ Dodano: 2014-06-02, 09:14 ]
Pytanko jeszcze dodatkowe, czy do NG da się zamontowac p&p kolektor dolotowy od MC ? Wtryski normalnie sie zalozy, sruby pasują czy jakieś chińskie kombinacje trzeba uskuteczniać ?
Polecam te 2 tematy. 1 sam jestem autorem.
https://audi80.pl/23-ng-zmiana-wtrys ... t89312.htm
https://audi80.pl/audi-b4b3-coupe-ng ... t90899.htm
https://audi80.pl/23-ng-zmiana-wtrys ... t89312.htm
https://audi80.pl/audi-b4b3-coupe-ng ... t90899.htm
Hmmm dla mnie osobiscie uturbianie NG lub pakowanie kompresora do tego silnika to...nieporozumienie.ot taka sztuka dla sztuki.Bo sie da.Ok da sie ale jakim to kosztem??Leo dobrze napisal ze ludzie mowia o turbo, o kompresorze do NG a czasem nie sa w stanie pozbyc sie mechanicznego wtrysku.NG to wyjatkowy motor o zajebistym brzmieniu wiec czy nie lepiej go zostawic w serii?Odpowiednio dbany odwdzieczy sie dlugowiecznoscią i kapitalnym dzwiekiem.Osiagi Ng nigdy nie beda super powalajace na kolana bo to nie do tego ten silnik zostal stworzony.jak komus brak mocy to niech kupuje s2-tam mozna modzic do woli.I moze okazac sie w ogolnym rozeznaniu ze zakup s2 bedzie tanszy i mniej problematyczny.
luk448, Dobrze prawisz. Polejcie mu
Tyle że z serią się nie zgodzę. Lepiej wywalić mechaniczny wtrysk. Wsadzić elektroniczny. Ładnie zestroić i auto idzie jak wściekłe. Tyle że jak napisał
Teraz powiedz takiemu który chce wsadzić kompresor np z g60 lub z merca, że najpierw niech zrobi kompletnie głowicę (1200zł) a następnie wywali mech.wtrysk i wsadzi Digi (1000zł) to pomyśli sobie że ktoś tutaj majaczy. Ja do tego doliczyłem jeszcze sekwencję (2000zł). Bez sekwencji jest ponad 2tyś. Do tego 10-12tyś poskładanie kompresora lub turbo. Zależy czy nowe czy używane graty.
Już lepiej zestroić deca po przeróbce na bardziej bogatą mieszankę. Będzie palić z 16-20 ale będzie latać jak wściekła. Moja pali 16 gazu z moją nogą rozmiar 46 ale ile za to mam frajdy z jazdy :mrgreen:
I nie potrzebuję kompresora ani turbo do mojego quattro....
Tyle że z serią się nie zgodzę. Lepiej wywalić mechaniczny wtrysk. Wsadzić elektroniczny. Ładnie zestroić i auto idzie jak wściekłe. Tyle że jak napisał
Ja osobiście bardzo polubiłem NG z elektronicznym wtryskiem i po strojeniu nie szkoda mi zainwestowanej kasy w to i w sekwencje.Leo pisze:hehe, zapomnij, ludzie chcą kompresory , turbiny zakładać, a boją się i szkoda im kasy na założenie digifanta :DDD śmiech na sali... nikt sobie nie zdaje sprawy, że koszt digifanta to śliwka w morzu, w porównaniu do zakładania kompresora
Teraz powiedz takiemu który chce wsadzić kompresor np z g60 lub z merca, że najpierw niech zrobi kompletnie głowicę (1200zł) a następnie wywali mech.wtrysk i wsadzi Digi (1000zł) to pomyśli sobie że ktoś tutaj majaczy. Ja do tego doliczyłem jeszcze sekwencję (2000zł). Bez sekwencji jest ponad 2tyś. Do tego 10-12tyś poskładanie kompresora lub turbo. Zależy czy nowe czy używane graty.
Już lepiej zestroić deca po przeróbce na bardziej bogatą mieszankę. Będzie palić z 16-20 ale będzie latać jak wściekła. Moja pali 16 gazu z moją nogą rozmiar 46 ale ile za to mam frajdy z jazdy :mrgreen:
I nie potrzebuję kompresora ani turbo do mojego quattro....
Ostatnio zmieniony 31 sie 2014, 20:54 przez emanuel33, łącznie zmieniany 1 raz.