[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ooo nie wiedziałem że w ogóle jest, ja wszystkie jakie widziałem to tylko w nazwie miały pl a tak naprawdę to d..pa. stara wersja kiedyś chyba była 208 jak dobrze kojarzę to znalazłem w pl.dzikx pisze:ja mam kilka wersji vag com po polsku ale potrzeba do nich ori kabla w teorii,
A tak na marginesie, ten program jest taki prosty że szkoda szukać jego spolszczonej wersji
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
wersja 208 jest skromna 311 to już taka dość dobra można się pobawić w niej trochę a co nowsza to bardziej rozbudowana ( 409, 504, 607, 704 dwa ostatnie albo trzy są po polsku mam skompresowane instalki ) , problem niestety z kablem a raczej z ceną bo do garażowych napraw to trochę dużo niestety. Chyba że ktoś ma dojście do jakiegoś w przystępnej cenie :mrgreen:
[ Dodano: 2014-06-06, 23:29 ]
Francis1982 co jest w tej paczce ??
[ Dodano: 2014-06-06, 23:29 ]
Francis1982 co jest w tej paczce ??
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Zacznijmy od tego że ten vag 3.11 do 4,9 jest programem dosowym i z bezpośrednim dostępem do portu. Żaden system powyżej Visty nie posiada już dosa bo dos to bardzo stary system i z niego zrezygnowali całkowicie. I zablokowali bezpośredni dostęp do portów bo jest bezpieczniej.
Żeby taki program uruchomić w nowym systemie trzeba sobie zrobić w wirtualnej maszynie stary system. w przypadku 7 jest górki 8 tylko dwie edycje mają XPmode.
Żeby taki program uruchomić w nowym systemie trzeba sobie zrobić w wirtualnej maszynie stary system. w przypadku 7 jest górki 8 tylko dwie edycje mają XPmode.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
no panowie mnie to zaraz cos trafi :->
mam swoj kabel jakis chinol, jakis czas dzial i bylo git az tu nagle cos sie spartolilo i przestalo chodzic, dzis w depozyt dotalem od Leo 2 kable viaken w tym jeden na rs232 i tez nie chodza, mam windows xp sp3, wgralem tez win98 ori recovery wiec sterowniki rowniez odpadaja ze cos nie teges, na kostkach sa napiecia takze tez to odpada i jest masa w czarnej kostce gdzie trzeba
i teraz pytanie, u mnie miedzy linia K a masa jest okolo 10,2V a miedzy L a masa jest 10,9V mam silnik 1Z na boschu, diagnoza w liczniku na podstawie lampki czek dziala beproblemowo, czy moglby ktos zmierzyc u siebie napiecie w bialej koscte a masa?
i drugie pytanie czy ma znaczenie wpinanie kostek w auto ze najpierw kostka czarna a potem biala, i czy jak sie najpierw podlaczy kostke biala czy wtedy w tym ukladzie elektronicznym od interfejsu cos sie partoli, ktos to testowal?
mam swoj kabel jakis chinol, jakis czas dzial i bylo git az tu nagle cos sie spartolilo i przestalo chodzic, dzis w depozyt dotalem od Leo 2 kable viaken w tym jeden na rs232 i tez nie chodza, mam windows xp sp3, wgralem tez win98 ori recovery wiec sterowniki rowniez odpadaja ze cos nie teges, na kostkach sa napiecia takze tez to odpada i jest masa w czarnej kostce gdzie trzeba
i teraz pytanie, u mnie miedzy linia K a masa jest okolo 10,2V a miedzy L a masa jest 10,9V mam silnik 1Z na boschu, diagnoza w liczniku na podstawie lampki czek dziala beproblemowo, czy moglby ktos zmierzyc u siebie napiecie w bialej koscte a masa?
i drugie pytanie czy ma znaczenie wpinanie kostek w auto ze najpierw kostka czarna a potem biala, i czy jak sie najpierw podlaczy kostke biala czy wtedy w tym ukladzie elektronicznym od interfejsu cos sie partoli, ktos to testowal?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie, przynajmniej u mnieSzara80tkaTdi pisze:i drugie pytanie czy ma znaczenie wpinanie kostek w auto ze najpierw kostka czarna a potem biala, i czy jak sie najpierw podlaczy kostke biala czy wtedy w tym ukladzie elektronicznym od interfejsu cos sie partoli, ktos to testowal?
Znaczenie ma odpinanie najpierw od laptopa a później od auta bo można uszkodzić urządzonko ale to zapewne wiesz.
Właśnie wróciłem z pomiarów co prawda to abk, ale u mnie na jednym pinie jest 10,61 V a na drugim 0, nie wiem która to K a która L.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
no ja niewiedzialem o tym i chyba na to uwagi nie zwracalem, kurde ...PieterB pisze:Znaczenie ma odpinanie najpierw od laptopa a później od auta bo można uszkodzić urządzonko ale to zapewne wiesz.
co do napiec chyba we wszystkich autach sa takie same bo interfejsy sa standaartowe wiec i napiecia powinny, hmm a czemu u ciebie na jednym jest 0`V, a umnie na obu jest napiecie, ot zgadka
i tu tez mam pytanie, czy ktos reanimowal takie interfejsy bo kase znowu wyrzucac na zakup sie nie usmiecha
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
mysle ze linia K jest u ciebie pod napieciem bo np na tym vakenie jest taki rysunek e nie ktore auta maja uzywana linie K bez L, ale w ABK wg schematusa z kompa silnika dwie linie K i L, no mniejsza, zakladam ze ci dziala,
kurde mam dwa wyjscia wrzucic inny komp czy czasem cos sie nie spsulo od tego nie prawidlowego wyjmowania kabli albo inny fejs dzialajacy zapodac, z podziekowaniem za odp
kurde mam dwa wyjscia wrzucic inny komp czy czasem cos sie nie spsulo od tego nie prawidlowego wyjmowania kabli albo inny fejs dzialajacy zapodac, z podziekowaniem za odp
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
właśnie oglądałem jeszcze raz wychodzi na to że drugi pin tej kostki biały przewód podłączony jest do masy w skrzynce więc napięcia na tym raczej nie będzie, <hmm> dziwne jest tylko to że skoro to masa a nie ma napięcia między nimi, działać działa <ok>Szara80tkaTdi pisze:mysle ze linia K jest u ciebie pod napieciem bo np na tym vakenie jest taki rysunek e nie ktore auta maja uzywana linie K bez L, ale w ABK wg schematusa z kompa silnika dwie linie K i L, no mniejsza, zakladam ze ci dziala,