Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ACE] Problem z Odpalaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maslu888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 28 lis 2013, 12:04
Lokalizacja: Lębork

[2.0 ACE] Problem z Odpalaniem

Post autor: maslu888 » 19 cze 2014, 23:15

Witam posiadam audi 80 b4 avant 2.0 16v ACE z 1994r. kupilem go juz z tym problemem i nie wiem co robic. chodzi o odpalanie i nierowna prace silnika. odpala od cykniecia. pochodzi moze 30 sek i gasnie. potem tylko odpala i gasnie od razu. jedynie pochodzi jak go na wysokich obrotach przytrzymam. wtedy zeby chodzi rozlaczam ten czujnik przewod ten ( zaznaczony na zolto) Obrazek

i chodzi ,natomiast jest jakis slabszy,szarpie,faluja obroty.. nie wiem co to moze byc. dodam ze wymienilem silnik bo mialem okazje tanio kupic taki sam z calym osprzetem i wtryskiwaczami i dalej to samo..wymienilem przewody (NGK dedykowane do ACE) swiece (NGK do ACE) kopulke i palec. zaden mechanik nie wie. a nie chce zaplacic niewaidomo ile jesli to sie okaze ze to blachostka.pomocy
Ostatnio zmieniony 20 cze 2014, 13:58 przez maslu888, łącznie zmieniany 1 raz.

Dawid89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 07 maja 2014, 07:17

Post autor: Dawid89 » 19 cze 2014, 23:22

To jest rozdzielacz paliwa . silnik krokowy sprawdzales? gdzie jakies lewe powietrze bierze
jak auto zachowuje sie na na cieplym silniku? potrzymaj go troche na gazie niech sie nagrzeje
i zobacz czy bedzie gasł
pompa paliwa ok ? moze odcina mu paliwo przez to silnik gasnie
zapłon ustawiony ?

maslu888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 28 lis 2013, 12:04
Lokalizacja: Lębork

Post autor: maslu888 » 20 cze 2014, 00:53

Rozdzielac i krokowy wymieniony razem z silnikiem,a przypomonam ze w poprzednim bylo to samo wiec male prawdopodobienstwo,ze w nastepnym kompletnym silniku dokladnie ten sam problem. Jak zimny to chodzi ok. Ale po minucie gasnie. Wtedy idlaczam ten czujnik,odpalam trzymam go delikatnie na obrotach i chodzi,no ale jednak bez tego czujnika. Jak go nagrzeje i podlacze czujnik to rowniez odpala i gasnie. Zaplonu nie ustawialem przyznam.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 cze 2014, 07:19

maslu888, _uwaga

Dawid89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 07 maja 2014, 07:17

Post autor: Dawid89 » 20 cze 2014, 11:00

a sprawdzales czy gdzies lewe powietrze sie dostaje bo te silniki musze byc szczelne. Sa strasznie wrazliwe na lewe powietrze .podczas odpalenia nie slychac ze gdzie syczy ? podpinales go pod komputer? sprawdz jaka dawke paliwa dostaje i sprawdz tez czy przewody paliwowe nie sa sparciałe . Wydaje mi sie ze tak jakby odcinało mu paliwo. z Reszta jak wymieniales silnik to masz osprzet jeszcze? podmien rozdzielacz paliwa

maslu888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 28 lis 2013, 12:04
Lokalizacja: Lębork

Post autor: maslu888 » 20 cze 2014, 14:00

Dawid89 pisze:a sprawdzales czy gdzies lewe powietrze sie dostaje bo te silniki musze byc szczelne. Sa strasznie wrazliwe na lewe powietrze .podczas odpalenia nie slychac ze gdzie syczy ? podpinales go pod komputer? sprawdz jaka dawke paliwa dostaje i sprawdz tez czy przewody paliwowe nie sa sparciałe . Wydaje mi sie ze tak jakby odcinało mu paliwo. z Reszta jak wymieniales silnik to masz osprzet jeszcze? podmien rozdzielacz paliwa

Sprawdzalem,lewgo powietrza nie lapie. Zauwazylem ze na zimnym silniku pali olej, kopci i slychac stuki( jakby klawiatura) jak sie rozgrzeje to juz nie stuka i nie kopci. Ale jednak ciagle czujnik odlaczony:(

Dawid89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 07 maja 2014, 07:17

Post autor: Dawid89 » 20 cze 2014, 19:23

Trafny silnik kupiles. Dla pewności sprawdź kompresję

maslu888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 28 lis 2013, 12:04
Lokalizacja: Lębork

Post autor: maslu888 » 21 cze 2014, 01:16

Dawid89 pisze:Trafny silnik kupiles. Dla pewności sprawdź kompresję
Srednio 11.5 na kadym,silik z wloch przebieg 80tys 3900zl.

[ Dodano: 2014-06-29, 16:44 ]
dalej nic..

[ Dodano: 2014-06-29, 16:45 ]
juz nie wiem co moze byc:(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl