[80 B4] Licznik z a4 do b4
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Też spojrzałem że za 21zł z wysyłką można kupić 1 metr bieżący (auckja). A na jeden licznik potrzeba 27cm więc starczy na 3 i jeszcze zostanie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kontrolka immo da się opanować, dokonałem kosztem rozprogramowania transpondera w kluczyku z Audi A3 siostry. Co lepsze jedynego kluczyka, którego nie mogę zaprogramować z powrotem, bo liczniki w A3ce są uszkodzone albo ktoś je zepsuł przy cofaniu przebiegu i nie da się z nich wyciągnąć pinu a przywieszki z pinem też nie mam. Wychodzi na to, że będę musiał szukać nowego licznika do A3ki albo wsadzić emulator immo, bo bez pinu nie zaprogramuje immo.
A nawet nie chciałem go przypisywać do liczników A4ki, tylko zobaczyć na vagu czy jest zgodny. Tylko wcześniej skasowałem w tym liczniku wszystkie kluczyki bo chciałem zaprogramować kluczyk z Passata B5 z immo starszej generacji i zaprogramowało mi pierwszy zgodny, który wsadziłem czyli ten z A3ki.
A mogłem wylutować diodę od immo! Zawsze coś musi mi się spieprzyć, dlatego nie chce naprawiać ludziom samochodów poza tym nigdy nie dotrzymywałbym terminów.
A nawet nie chciałem go przypisywać do liczników A4ki, tylko zobaczyć na vagu czy jest zgodny. Tylko wcześniej skasowałem w tym liczniku wszystkie kluczyki bo chciałem zaprogramować kluczyk z Passata B5 z immo starszej generacji i zaprogramowało mi pierwszy zgodny, który wsadziłem czyli ten z A3ki.
A mogłem wylutować diodę od immo! Zawsze coś musi mi się spieprzyć, dlatego nie chce naprawiać ludziom samochodów poza tym nigdy nie dotrzymywałbym terminów.
Widzę że naraziłeś się na niezłe koszta. To ja wolę w swoim mieć wylutowaną kontrolkę imo, niż taki przejścia i nie potrzebne koszta. Dzięki za inf.
Wiem gdzie jest licznik z garbatej taki jak Twój angol i z golfa 4 też angol jakbyś potrzebował do czegoś. Jutro mogę się dowiedzieć ile za nie.
A da się do tego licznika od a4 wpiąć sygnał z radia żeby wyświetlał rds lub nr piosenki ?
Wiem gdzie jest licznik z garbatej taki jak Twój angol i z golfa 4 też angol jakbyś potrzebował do czegoś. Jutro mogę się dowiedzieć ile za nie.
A da się do tego licznika od a4 wpiąć sygnał z radia żeby wyświetlał rds lub nr piosenki ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Taki licznik na allegro w wersji europejskiej za 100zł z wysyłką można kupić na allegro, więc nie jest źle. Jeszcze można próbować uzyskać pin przynajmniej jednym rodzajem kabla którego nie mam, albo zczytać wsad bezpośrednio z pamięci. Ale chyba w podobnej cenie wyjdzie emulator albo inny licznik. I tak miałem zamiar kiedyś doprogramować zapasowy kluczyk. Kumpel ma licznik europa z Leona z FISem tylko że od diesla.emanuel33 pisze:Widzę że naraziłeś się na niezłe koszta.
Ma jakieś wejścia, chyba od radia. Nie wiem czy zadziała z oryginalnym radiem Audi 80 czy trzeba szukać odpowiedniego oryginalnego z A3/A4/A6/Golfa IV/Seata/Toledo II.emanuel33 pisze:A da się do tego licznika od a4 wpiąć sygnał z radia żeby wyświetlał rds lub nr piosenki ?
I tak pewnie twój kluczyk będzie niekompatybilny z tymi licznikami.To ja wolę w swoim mieć wylutowaną kontrolkę imo, niż taki przejścia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Już wiem czemu nie mogę wyciągnąć pinu immo z tych liczników <pomysl> . To jest licznik UN4 nie do ruszenia przez OBDII. Dobre jest to, że na allegro są dostępne tylko odpowieniki VDO o tym samym numerze.
Wspominałem już że to jest immo2 więc nie potrzebuje pinu ze starych liczników bo niema parowania ich z ECU.
Wspominałem już że to jest immo2 więc nie potrzebuje pinu ze starych liczników bo niema parowania ich z ECU.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Pewnie tak, choć z tyłu na osłonie licznika (która na pierwszy rzut oka różni się od VDO) jest jak byk UN4 (chyba że ten element licznika jest wyprodukowany przez tą firmę). Nawet w jednym z pól na vagu też jest napis UN4.Jarewa pisze:UN-KSI??
EDIT
Lokalny zakład zajmujący się elektroniką samochodową zczytał wsad i wyłuskał pin. Kosztowało to mnie jedynie 50zł + gratis dostałem transponder immo (więc zaoszczędziłem 20-25zł na zakupie nowego z alledrogo).
Polecam: https://plus.google.com/117933350997821 ... l=pl&hl=pl
Kiedyś znajomemu znajomego usunął immo w sterownika od ACK za 150zł, więc ceny ma naprawdę świetne bo w większym mieście chcą za to 300zł.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
widze ze na powaznie wzieliscie sie do tej przekladki licznika z A4, no a jak z reszta podswietlenia calym kokpicie, jak wiadomo licznik z a4 swieci na czerwono i wypadaloby aby caly wtedy kokpit byl w czerwonych swiatelkach, a nie ze reszta pozostanie bursztynowa
co do rdsu w "fisie" to faktycznie potrzebne ori radyjko te z a4
co do rdsu w "fisie" to faktycznie potrzebne ori radyjko te z a4
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dodatkowe zegary na tle tych liczników wyglądają blado (dosłownie i w przenośni). Sporo lepszy odcień mają przyciski tylko chyba świecą trochę słabiej i na zdjęciu nie wyszły zbyt dobrze. Odcień pokręteł ogrzewania odcień podobny do dodatkowych zegarów ale słabiej świecą. I jeszcze co do podświetlania wynikła taka sprawa, że coś z wyjścia podświetlania liczników nie działało podświetlanie reszty deski, musiałem podłączyć bezpośrednio więc teraz ściemniając licznik ściemnia się tylko licznik.
Tak więc przeróbka nie dla purystów bo raz licznik średnio pasuje w otwór to jeszcze odstaje od oryginalnego podświetlania.
Tak więc przeróbka nie dla purystów bo raz licznik średnio pasuje w otwór to jeszcze odstaje od oryginalnego podświetlania.