[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4
A może ktoś z forum podjąłby się wystrojenia Digi I ? albo zaproponował jakiś samodzielny sterownik do czterocylindrówki.
Det 3 ma możliwość cofania zapłonu wykorzystując knock sensor?
[ Dodano: 2014-06-16, 20:39 ]
Auto poskładane, jeżdzi
W linku umieszczam fotki mojego projektu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c32 ... 7302c.html
Det 3 ma możliwość cofania zapłonu wykorzystując knock sensor?
[ Dodano: 2014-06-16, 20:39 ]
Auto poskładane, jeżdzi
W linku umieszczam fotki mojego projektu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c32 ... 7302c.html
Jak zjadę do siebie na weekend to nagram filmik z jazdy. Auto dopiero niedawno odpalone i w piątek zarejstrowane.
Narazie nie dałem pełnego doładowania, bo seryjny digi tego nie ogarnia, nadmiar powietrza wylatuje rurką o średnicy około 1,5 cm. Jak zamontuję zegary to będę w stanie określić jakie mam teraz doładowanie.
Docelowo będzie doładowanie około 0,85 bara, trzeba zapodać większe wtryski i to wystroić.
Narazie nie dałem pełnego doładowania, bo seryjny digi tego nie ogarnia, nadmiar powietrza wylatuje rurką o średnicy około 1,5 cm. Jak zamontuję zegary to będę w stanie określić jakie mam teraz doładowanie.
Docelowo będzie doładowanie około 0,85 bara, trzeba zapodać większe wtryski i to wystroić.
filmiki
Wrzucam obiecane filmiki, niestety jakość jest dosyć słaba, ale tylko takie udało mi się nakręcić. Widać jak auto wygląda, odpala i jak silnik pracuje.
Na drugim filmiku widać przyspieszenie od 0 do 180 km/h bez przeciągania, zmianą biegów przy 5000 RPM, trochę spaliłem start . Widać też jak przyspiesza na 5 biegu od 100 km/h.
Na drugim filmiku widać przyspieszenie od 0 do 180 km/h bez przeciągania, zmianą biegów przy 5000 RPM, trochę spaliłem start . Widać też jak przyspiesza na 5 biegu od 100 km/h.
Ciężko określić ile teraz może mieć KM, ale powinno być te 170 -180 kucy. Patrzyłem na przyspieszenie Audi 80 B3 z motorem 2,3 20v i moja lepiej się zbiera. Mieliśmy okazję złapać się po trasie z Hondą Accord VII generacji S-type 190KM i nie miała najmniejszych szans, na odcinku około 2 kilometrów została z tyłu o kilka długości. :mrgreen:keczy pisze:Bardzo dobrze to auto przyśpiesza, wg mnie luzem powinno być 170hp, ile obstawiasz koni?
Docelowo wyliczone jest na okolice 200 KM, po zmianie wtryskiwaczy na większe i wystrojeniu będzie hamownia no i przydało by się zmienić licznik do 260.
Sprawdzę na strojeniu a narazie jest pewne ryzyko, olej nie wychodzi ponad 90 stopni i mam termostat wody 80 stopni także dobrze się chłodzi.Leo pisze:Dobrze idzie. Jak się ma AFR i EGT ?
[ Dodano: 2014-06-26, 22:21 ]
Pewnie żeby dało to zaadoptowaćkeczy pisze:Jestem pod wrażeniem tym bardziej, że ogarnąłeś silnik własnymi siłami, gratuluję Do 6A taki zestaw by poszedł?
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
arwam pisze:powiem szczerze że fajnie śmiga, jakie relacje z perspektywy czasu, jak spalanie przy spokojnej jeździe?
no i przedewszystkim czy projekt nadal się rozwija
Tak projekt nadal się rozwija, bo jeszcze nie jest ukończony. Przygotowuję auto do strojenia, muszę poprawić/wymienić niektóre elementy. Tylne gumy trzymające tłumik poprzepalały się od temperatury i zamieniłem je na sprężyny . Zegar już zmieniony na 260 .
Do wymiany jeszcze pompa paliwa i filtr paliwa.
DET-3 i wtryski 440 zakupione i czekają na montaż. Wiązkę w Ecumasterze już zrobiłem, muszę jeszcze podłączyć ja pod Digi 1 i można jechać na strojenie
Digi 1 mocno zuboża mieszankę powyżej 5000 RPM i auto wyrażnie mocno słabnie a jak wchodzi na doładowanie powyżej 0,7 bara to przestaje jechać.
Podleję się na górze tak na AFR 12 i powinno być git
Dopiero wtedy zacznie się zabawa jak pokręci się do 6500 RPM i wejdzie na max boost