Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PGT] projekt turbo T3/T4

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 22 kwie 2014, 21:56

A może ktoś z forum podjąłby się wystrojenia Digi I ? albo zaproponował jakiś samodzielny sterownik do czterocylindrówki.


Det 3 ma możliwość cofania zapłonu wykorzystując knock sensor?

[ Dodano: 2014-06-16, 20:39 ]
Auto poskładane, jeżdzi :-D

W linku umieszczam fotki mojego projektu

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c32 ... 7302c.html

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 18 cze 2014, 11:47

Nie podbiło Ci tematu więc nie widac aktualizacji :-D

Masz może filmik z aktualnych osiągów i z jazdy? Na hamowni byłeś ? Wrzucaj filmiki, zawsze to był ciekawy projekt :)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 18 cze 2014, 18:09

Jak zjadę do siebie na weekend to nagram filmik z jazdy. Auto dopiero niedawno odpalone i w piątek zarejstrowane.

Narazie nie dałem pełnego doładowania, bo seryjny digi tego nie ogarnia, nadmiar powietrza wylatuje rurką o średnicy około 1,5 cm. Jak zamontuję zegary to będę w stanie określić jakie mam teraz doładowanie.

Docelowo będzie doładowanie około 0,85 bara, trzeba zapodać większe wtryski i to wystroić.

luckash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 24 wrz 2012, 18:36
Lokalizacja: Bartniczka

Post autor: luckash » 21 cze 2014, 16:13

Zapodaj jakiś film z odpalenia

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

filmiki

Post autor: turbofin » 24 cze 2014, 20:29

Wrzucam obiecane filmiki, niestety jakość jest dosyć słaba, ale tylko takie udało mi się nakręcić. Widać jak auto wygląda, odpala i jak silnik pracuje.

Na drugim filmiku widać przyspieszenie od 0 do 180 km/h bez przeciągania, zmianą biegów przy 5000 RPM, trochę spaliłem start . Widać też jak przyspiesza na 5 biegu od 100 km/h.




Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 24 cze 2014, 22:13

Bardzo dobrze to auto przyśpiesza, wg mnie luzem powinno być 170hp, ile obstawiasz koni?

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 24 cze 2014, 22:54

ja piernicze jestem w szoku :shock: :shock: ale normalnie gratki za pomysł i zapał <ok>

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 26 cze 2014, 16:52

keczy pisze:Bardzo dobrze to auto przyśpiesza, wg mnie luzem powinno być 170hp, ile obstawiasz koni?
Ciężko określić ile teraz może mieć KM, ale powinno być te 170 -180 kucy. Patrzyłem na przyspieszenie Audi 80 B3 z motorem 2,3 20v i moja lepiej się zbiera. Mieliśmy okazję złapać się po trasie z Hondą Accord VII generacji S-type 190KM i nie miała najmniejszych szans, na odcinku około 2 kilometrów została z tyłu o kilka długości. :mrgreen:

Docelowo wyliczone jest na okolice 200 KM, po zmianie wtryskiwaczy na większe i wystrojeniu będzie hamownia ;-) no i przydało by się zmienić licznik do 260.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 cze 2014, 21:59

Dobrze idzie. Jak się ma AFR i EGT ?

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 26 cze 2014, 22:01

Jestem pod wrażeniem tym bardziej, że ogarnąłeś silnik własnymi siłami, gratuluję <piwo> Do 6A taki zestaw by poszedł? ;-)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 26 cze 2014, 22:20

Leo pisze:Dobrze idzie. Jak się ma AFR i EGT ?
Sprawdzę na strojeniu a narazie jest pewne ryzyko, olej nie wychodzi ponad 90 stopni i mam termostat wody 80 stopni także dobrze się chłodzi.

[ Dodano: 2014-06-26, 22:21 ]
keczy pisze:Jestem pod wrażeniem tym bardziej, że ogarnąłeś silnik własnymi siłami, gratuluję <piwo> Do 6A taki zestaw by poszedł? ;-)
Pewnie żeby dało to zaadoptować ;-)

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 27 cze 2014, 17:51

kompresor prawie wszędzie da się zamontować oczywiście przełożenie dobieramy z głową :-P

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 27 cze 2014, 20:25

to przyspieszenie na 5-tce mnie rozwaliło - <ok>

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 11 wrz 2014, 22:47

powiem szczerze że fajnie śmiga, jakie relacje z perspektywy czasu, jak spalanie przy spokojnej jeździe?
no i przedewszystkim czy projekt nadal się rozwija

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 13 wrz 2014, 17:09

arwam pisze:powiem szczerze że fajnie śmiga, jakie relacje z perspektywy czasu, jak spalanie przy spokojnej jeździe?
no i przedewszystkim czy projekt nadal się rozwija

Tak projekt nadal się rozwija, bo jeszcze nie jest ukończony. Przygotowuję auto do strojenia, muszę poprawić/wymienić niektóre elementy. Tylne gumy trzymające tłumik poprzepalały się od temperatury i zamieniłem je na sprężyny ;-) . Zegar już zmieniony na 260 :-D .
Do wymiany jeszcze pompa paliwa i filtr paliwa.

DET-3 i wtryski 440 zakupione i czekają na montaż. Wiązkę w Ecumasterze już zrobiłem, muszę jeszcze podłączyć ja pod Digi 1 i można jechać na strojenie ;-)


Digi 1 mocno zuboża mieszankę powyżej 5000 RPM i auto wyrażnie mocno słabnie a jak wchodzi na doładowanie powyżej 0,7 bara to przestaje jechać.

Podleję się na górze tak na AFR 12 i powinno być git :-D

Dopiero wtedy zacznie się zabawa jak pokręci się do 6500 RPM i wejdzie na max boost :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl