[Audi 80 B4] 2.0 90KM Ogoniastego DZWON
[Audi 80 B4] 2.0 90KM Ogoniastego DZWON
- Marka: Audi
- Model: 80 B4
- Rok produkcji: 1992
- Kolor: LZ5U
- Pojemność: 1984
- Moc: 66KW / 90KM
- Silnik: ABT
- Wyposażenie: wspomaganie kierownicy, centralny zamek, szyberdach...i jakieś bzdety
MODYFIKACJE:
- Car Audio: standardowe
- Felgi: standardowe 15''
- Opony: 195/65/15
- Zawieszenie: Sprężyny od avanta
- Opis zewnętrzny: kilka rzeczy do poprawy, oprócz tego elegancko
- Wnętrze: brudne, ale nawet zadbane
Witajcie Jest to moje pierwsze Audi a trzecie auto z grupy VAG. Po sprzedaży golfa III od ponad 3 tygodni szukałem Audi 80. Oglądałem kilka sztuk i wszystkie nadawały się na złom. Wreszcie trafiłem na coś konkretnego. Silnik żyleta, blacharka w kilku miejscach do poprawy, ale bez tragedii. Z wyposażenia tyle co nic, ale damy radę. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z zakupu
Na zdjęciach z zewnątrz lekko opłukany, wewnątrz jeszcze nie ruszony.
PLANY:
Nie mam konkretnych planów. Podstawa to zadbanie o lakier, doprowadzenie mechaniki do ideału, zmiana koła i może w przyszłości lekka gleba. Dodatkowo muszę zmienić licznik i kierownicę z wersji coupe
- Model: 80 B4
- Rok produkcji: 1992
- Kolor: LZ5U
- Pojemność: 1984
- Moc: 66KW / 90KM
- Silnik: ABT
- Wyposażenie: wspomaganie kierownicy, centralny zamek, szyberdach...i jakieś bzdety
MODYFIKACJE:
- Car Audio: standardowe
- Felgi: standardowe 15''
- Opony: 195/65/15
- Zawieszenie: Sprężyny od avanta
- Opis zewnętrzny: kilka rzeczy do poprawy, oprócz tego elegancko
- Wnętrze: brudne, ale nawet zadbane
Witajcie Jest to moje pierwsze Audi a trzecie auto z grupy VAG. Po sprzedaży golfa III od ponad 3 tygodni szukałem Audi 80. Oglądałem kilka sztuk i wszystkie nadawały się na złom. Wreszcie trafiłem na coś konkretnego. Silnik żyleta, blacharka w kilku miejscach do poprawy, ale bez tragedii. Z wyposażenia tyle co nic, ale damy radę. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z zakupu
Na zdjęciach z zewnątrz lekko opłukany, wewnątrz jeszcze nie ruszony.
PLANY:
Nie mam konkretnych planów. Podstawa to zadbanie o lakier, doprowadzenie mechaniki do ideału, zmiana koła i może w przyszłości lekka gleba. Dodatkowo muszę zmienić licznik i kierownicę z wersji coupe
Ostatnio zmieniony 27 sie 2014, 22:57 przez Ogoniasty, łącznie zmieniany 2 razy.
Tak, z lubelskiego
Tak, chodzi o obrotomierz. Nie jest on mi jakoś specjalnie potrzebny ale optycznie to wygląda lepiej niż ten zegarek.
Z zewnątrz jest kilka niedoskonałości. Od jutra trzeba będzie zacząć prace przy lakierze.
-----
EDIT
Rozpoczęte prace przy lakierze i ogarnianiu wnętrza. Aktualnie spolerowałem tylko tylną klapę ponieważ pogoda nie dopisuje.
Przed praniem
Po
Przed
Po
Oprócz tego trzeba zająć się wymianą oleju, filtrów, rozrządu. Jeżeli ktoś ma jakieś części blacharskie w lakierze LZ5U to PW.
Tak, chodzi o obrotomierz. Nie jest on mi jakoś specjalnie potrzebny ale optycznie to wygląda lepiej niż ten zegarek.
Z zewnątrz jest kilka niedoskonałości. Od jutra trzeba będzie zacząć prace przy lakierze.
-----
EDIT
Rozpoczęte prace przy lakierze i ogarnianiu wnętrza. Aktualnie spolerowałem tylko tylną klapę ponieważ pogoda nie dopisuje.
Przed praniem
Po
Przed
Po
Oprócz tego trzeba zająć się wymianą oleju, filtrów, rozrządu. Jeżeli ktoś ma jakieś części blacharskie w lakierze LZ5U to PW.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
Dzisiaj podczas naprawy nawiewu (działał tylko na IV) napotkałem takie coś i nie mam pojęcia co to jest.
I od tego idzie kabelek z masą.
Orientuje się ktoś co to może być?
I jak nazywa się ten plasticzek zaznaczony na zdjęciu? Troche wylatuje mi spod niego oleju :roll:
Aktualnie jeżdżę z oryginalnym radiem Alpha, ale gdy podłączam swoje Sony nie uruchamia się. Słyszałem coś o lutowaniu jakiś kabelków. Może ktoś coś wie więcej na ten temat?
I od tego idzie kabelek z masą.
Orientuje się ktoś co to może być?
I jak nazywa się ten plasticzek zaznaczony na zdjęciu? Troche wylatuje mi spod niego oleju :roll:
Aktualnie jeżdżę z oryginalnym radiem Alpha, ale gdy podłączam swoje Sony nie uruchamia się. Słyszałem coś o lutowaniu jakiś kabelków. Może ktoś coś wie więcej na ten temat?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź