Francis1982, Myślę że opłacałby się im ten biznes, gdyby zaczęli robić takie końcówki, bo jednak popyt na 216 i większe jest naprawdę duży Sam bym się skusił na 0.230 Bo w moim przypadku trochę zbyt mała różnica między 210 a 216, poza tym niektórzy twierdzą że ori 210 Boscha są wydajniejsze od nowych 216 włoskiej produkcji. :->
po primo to robi sie offtopic mialo bys o hybrydzie a nie wtryskach
po duo, my tu dlubiemy w VP' a ludzie na PD'kach po zmianie samej suszarni (BEZ INGERENCJI w uklad paliwowoy) robia po 200koni mechanicznych...
za ta kase ktora wpakowalem w 1z w PD mialbym na miekko to co wyzej...
_Dave pisze:napisz co bys chcial konkretniej zobaczyc, z porad to proponoiwal bym kupic kolektor ssacy z silnika BMM, dorobic flansze i pozniej zmienic calosc miedzy kolektor - icek, albo w ogole juz wpakowac intercooler z fiata grande punto albo frontery
Dzięki wielkie za foto. Chciałem większego ic jednak jeżeli muszę kupowac specjalnie Zderzak to słabo bo do swojego ori kupiłem plastiki na kierunki i teraz nawet mi się on podoba. Kolektor ssący dorwalem od jednego z forumowiczów od skody Octavia z flansza już przerobiona średnica wew 60mm. Chcę stworzyć mocniejszy dolot najlepiej z nierdzewki jak najmniej laczen może kojarzysz jakie są średnicę na ori ic. Oraz na turbo t-2. Nie będę musiał narazie rozbierać tego aby materiał zakupić. Jak rozwiazales miejsce na czujnik temp.? No i widziałem że masz stożek- z tego co mi wiadomo w takiej konfiguracji jaką posiadasz w okresie letnim bardziej przeszkadza niż pomaga bo ssie gorące powietrze pochodzące spod maski. Nie myślałeś o umieszczeniu go w jakiejś róże która będzie wyciągnięta na zewnątrz? Jakbyś chciał się podzielić większą ilością zdjęć swojego dolotu i projektu hybrydy byłbym wdzięczny za wysłanie na maila rodzynek87@gazeta.pl
rodzynek87 pisze:Dzięki wielkie za foto. Chciałem większego ic jednak jeżeli muszę kupowac specjalnie Zderzak to słabo bo do swojego ori kupiłem plastiki na kierunki i teraz nawet mi się on podoba.
icek z fiata grande punto pasi wg mnie bez zmiany zderzaka, jest gdzies na forum temat ze zdjeciami ale to juz zostawiam tobie
rodzynek87 pisze:Kolektor ssący dorwalem od jednego z forumowiczów od skody Octavia z flansza już przerobiona średnica wew 60mm. Chcę stworzyć mocniejszy dolot najlepiej z nierdzewki jak najmniej laczen może kojarzysz jakie są średnicę na ori ic. Oraz na turbo t-2.
jaki to kolektor ? moze jakies foto? ja mam ASZ i bede zmienial na BMM, niewiele mniejsze gardelko ale za to zgrabniejszy
ad srednicy, u mnie na t15 fi wew plastikowej rurki przed kolektorem bylo 43mm jesli dobrze pamietam, ori icek bedzie mial podobnie
rodzynek87 pisze:Jak rozwiazales miejsce na czujnik temp.?
czujnik temp trzeba zastapic opornikiem, szukam info jak to dokladnie zrobic, kostrz zasugerowal sie pozbycie go w ogole, wierze mu w ciemno
rodzynek87 pisze:No i widziałem że masz stożek- z tego co mi wiadomo w takiej konfiguracji jaką posiadasz w okresie letnim bardziej przeszkadza niż pomaga bo ssie gorące powietrze pochodzące spod maski. Nie myślałeś o umieszczeniu go w jakiejś róże która będzie wyciągnięta na zewnątrz?
stozek to bylo tylko rozwiazanie alternatywne gdyby nie udalo mi sie upchnac ori obudowe filtra ale jednak dalo rade, gardlo na wlocie za to znacznie zwiekrzylem, znajde fote to zapdam
edit:
Ostatnio zmieniony 05 lut 2016, 22:37 przez _Dave, łącznie zmieniany 1 raz.
brabus124 pisze:Mam już taki sam wlot do puszki filtra Dzięki _Dave, To tak na przyszłość żeby hybryda lepiej wstawała teraz cały czas myślę o przerobieniu wydechu
u mnie panie dzieju nie pojawilo sie buczenie i mam nadzieje ze u Ciebie tez jest fajnie czekam na foty
PS. Kpower na sucho: 150km/350nm
Lag moze i jest ale jakos tego sie nie odczuwa
Ostatnio zmieniony 05 lut 2016, 22:39 przez _Dave, łącznie zmieniany 1 raz.
brabus124 pisze:_Dave, Czekamy na film z przyspieszeniem 80-220km/h hehe jestem Ciekawy jak to CI chodzi :mrgreen:
Najpierw zawias do ogarnięcia z tego co słyszałem <ok> Ale miałem przyjemność siedzieć za pasażera i nie powiem... hybryda bardzo ładnie pracuje... Nowsze 130 KM PD-ki wysiadają <ok>
brabus124 pisze:_Dave, Czekamy na film z przyspieszeniem 80-220km/h hehe jestem Ciekawy jak to CI chodzi :mrgreen:
Najpierw zawias do ogarnięcia z tego co słyszałem <ok> Ale miałem przyjemność siedzieć za pasażera i nie powiem... hybryda bardzo ładnie pracuje... Nowsze 130 KM PD-ki wysiadają <ok>