Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] "Strzał" przy hamowaniu

ODPOWIEDZ
9imar9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2013, 21:13
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

[B3] "Strzał" przy hamowaniu

Post autor: 9imar9 » 06 cze 2014, 17:08

Witam, mam problem z prawdopodobnie układem hamulcowym. Dzisiaj podczas hamowania coś strzeliło gdzieś w podwizu, pedał hamulca poszedł trochę bardziej w dół, ale normalnie auto hamowało. Początkowo myślałem ze to jeden z przewodów hamulcowych, ale to samo powtórzyło sie jeszcze 2 razy.

I tu moja prośba, macie jakieś pomysły co to może być? Dodam ze niedawno zaczepiłem mocno podloga o kraweznik, nie wiem czy ma to coś wspólnego ale jestem w tym temacie zielony

Dziękuje z góry za odpowiedzi..

Awatar użytkownika
Rybson91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 238
Rejestracja: 19 sie 2012, 22:11
Lokalizacja: Częstochowa/Krk

Post autor: Rybson91 » 06 cze 2014, 18:38

jeśli strzela to znaczy, że ciśnienie gdzieś uchodzi razem z płynem. Natychmiast zejdź pod auto i sprawdź stan przewodów gumowych, zakuć i przewodów metalowych idących pod nogami kierowcy !

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 08 cze 2014, 09:19

a skoro zachaczyles zdrowo o kraweznik sprawdz stan wachacza i gum oraz co najwazniejsze wózek i jego stan :) sprawdz czy masz wszystkie sruby cale.BO mozliwe ze ktoras urwales i wozek lata i bedzie stukalo. Przy okazji sprawdz sworzen.

9imar9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2013, 21:13
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: 9imar9 » 09 cze 2014, 13:37

Rybson91 pisze:jeśli strzela to znaczy, że ciśnienie gdzieś uchodzi razem z płynem. Natychmiast zejdź pod auto i sprawdź stan przewodów gumowych, zakuć i przewodów metalowych idących pod nogami kierowcy !