[B4 1Z] Rezanie FMIC - nowe foty - rury w czarnym macie.
U mnie fmic poszedł jeszcze na dół jakieś 2cm żeby kolanka przeszły pod belką bez przeróbek
Jak klimy niema to można przsunąć do środka parę centów.Wszystko zależy od wielkości potem reszta Myslałem że będą wieksze kombinacje z tym ale spokojnie dało rade Pod ori na pewno będzie więcej gimnastyki w s2 dół jest prosty to tym bardziej więcej miejsca
Składaj graty reszta wyjdzie w praniu jeszcze parę fotek
Jak klimy niema to można przsunąć do środka parę centów.Wszystko zależy od wielkości potem reszta Myslałem że będą wieksze kombinacje z tym ale spokojnie dało rade Pod ori na pewno będzie więcej gimnastyki w s2 dół jest prosty to tym bardziej więcej miejsca
Składaj graty reszta wyjdzie w praniu jeszcze parę fotek
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
z twojego poprzedniego posta zrozumialem ze juz masz jakis icek, mialem na mysli jakies konkretne foto po zamontowaniu albo z allegroskwaromir pisze:Ale co ??_Dave pisze:
skwaromir, poka, poka
Poszukać Ci tego z wlotem i wylotem po jednej stornie ??
Na rf będzie prościej poszukać jak Ci potrzebny taki...
poza tym "chinczyk za 650zl" - stary to tylko icek, ten z fmic.pl wydaje mi sie OK, ten dwu-stronny (w wersji bez klimy powinien dac sie upchnac pod ori zderzak
Stary jest coś takiego jak przepływ, słyszałeś ??
Mam z daf-a (do s13) muszę go trochę przespawać bo ma małe wyjście przy przepustnicy, ale widzę że zostanie to na zimę, bo i tak mam inne rzeczy na głowie.
Ja mam 1Z poprzecznie to sobie to inaczej zrobię.
A poza tym 650 zł to dla mnie zdecydowanie za dużo, wolał bym różnice w kasie dołożyć do jakiś wtrysków 600ccm czy czegoś co jest cięższe do ogarnięcia.
Mam z daf-a (do s13) muszę go trochę przespawać bo ma małe wyjście przy przepustnicy, ale widzę że zostanie to na zimę, bo i tak mam inne rzeczy na głowie.
Ja mam 1Z poprzecznie to sobie to inaczej zrobię.
A poza tym 650 zł to dla mnie zdecydowanie za dużo, wolał bym różnice w kasie dołożyć do jakiś wtrysków 600ccm czy czegoś co jest cięższe do ogarnięcia.
Frano intercoolery chinskie maja rdzenie starego albo nowego typu, jesli chodzi o przeplyw to w obu przypadkach jest bardzo podobny i duzo lepszy od fabrycznych intercoolerow, sprawdzane na flow bench'u .
Znaczna roznica jest jesli chodzi o wydajnosc odprowadzania ciepla, te z naprzemian ułozonymi lamlekami oraz od zewnatrz nacinanymi maja znacznie wieksza wydajnosc jesli chodzi o odprowadzanie ciepla.
Zdjecia pierwsze lepsze z netu zeby pokazac o co chodzi wizualnie.
Naturalnie ja w ofercie posiadam te wydajniejsze .
Znaczna roznica jest jesli chodzi o wydajnosc odprowadzania ciepla, te z naprzemian ułozonymi lamlekami oraz od zewnatrz nacinanymi maja znacznie wieksza wydajnosc jesli chodzi o odprowadzanie ciepla.
Zdjecia pierwsze lepsze z netu zeby pokazac o co chodzi wizualnie.
Naturalnie ja w ofercie posiadam te wydajniejsze .
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Sprzedawałem do B4 jak i do innych.
Nie działa PW wiec napisz mi maila na adamwojda24@gmail.com
Jaki masz zderzak to przede wszystkim bo od tego zalezy co mozesz upchnac u siebie?
Na forum moge nie zagladac prze kilka dni dlatego lepiej mailowo pisac .
Nie działa PW wiec napisz mi maila na adamwojda24@gmail.com
Jaki masz zderzak to przede wszystkim bo od tego zalezy co mozesz upchnac u siebie?
Na forum moge nie zagladac prze kilka dni dlatego lepiej mailowo pisac .