[B4 2.0 ABT + LPG] zimny silnik ma niskie obtory i gaśnie
Ale ta maź na korku jeśli nie dymi na biało nie ubywa płynu i nie bombelkuje w zbiorniczku to o tej porze roku wcale nie jest objaw padnietej uszczelki oczywiście u ciebie mogło być inaczej a tak na marginesie to kiedy ostatnio zaglądałeś do filtra ze ci tyle oleju nazbierało się? a falowanie obrotów to pewnie jw krokowiec najlepiej nowy.
- Jack Herrier
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 lis 2007, 22:07
- Lokalizacja: Antwerpia
Miro1
Miro u mnie bombelkuje wpuszczając płyn do zbiorniczka wyrównawczego, zaobserwowalem ze leci plyn z bombelkami powietrza, czasem ubywa lekko plynu w zbiorniczku wyrównawczym i dymi lekko na biało, ale nie zawsze. To są oznaki padniętej uszczelki pod głowicą?Ale ta maź na korku jeśli nie dymi na biało nie ubywa płynu i nie bombelkuje w zbiorniczku to o tej porze roku wcale nie jest objaw padnietej uszczelki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 lis 2007, 21:11
- Lokalizacja: Warszawa
Danek, wymieniłem dzisiaj nastawnik przepustnicy (nie silniczek krokowy) - taka czarna płaska plastikowa płytka z wyjściem na 4-pinową wtyczkę. Błędy przestały się ukazywać, przy diagnostyce jest wszystko ok - nie ma już żadnych błędów. :mrgreen:
Jednak założony nastawnik nie ma takich samych numerów seryjnych. Czy można jeździć na tym nastawniku (stary ma poprzecierane ścieżki i nie nadaje się już do niczego)?
Jednak założony nastawnik nie ma takich samych numerów seryjnych. Czy można jeździć na tym nastawniku (stary ma poprzecierane ścieżki i nie nadaje się już do niczego)?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
wydaje mi się, że masz na myśli TPS (czujnik położenia przepustnicy) . Bardzo możliwe, że to była jego wina bo ECU dostaje z z TPS-u info o położeniu przepustnicy i na tej podstawie steruje nastawnikiem (krokowym).Bastek pisze:Danek, wymieniłem dzisiaj nastawnik przepustnicy (nie silniczek krokowy)
Może być, że pochodzi od jakiegoś VW albo jeszcze innego autka. Bo te TPSy były stosowane w bardzo dużej ilości marek (np. również w Citroenach ).Bastek pisze:Jednak założony nastawnik nie ma takich samych numerów seryjnych.
Dokładnie tak. Nie wiedziałem jak to nazwać. Z tego co przed chwilą widziałem to nie da rady na nim jeździć. Gaz działa ok, ale jak przełączyłem na benzynę to obroty zaczęły wariować. Muszę gdzieś poszukać oryginał. Mechanik uczulał mnie, że może się tak dziać.
[ Dodano: 2007-12-09, 13:49 ]
Jeszcze jedno. Po podłączeniu pod fejsa na włączonym zapłonie (silnik zgaszony) pojawiał się błąd czujnika Halla natomiast po włączeniu silnika błąd znikał. Czy ta sytuacja ma jakieś znaczenie? Gdzie znajduje się ten czujnik?
[ Dodano: 2007-12-09, 13:49 ]
Jeszcze jedno. Po podłączeniu pod fejsa na włączonym zapłonie (silnik zgaszony) pojawiał się błąd czujnika Halla natomiast po włączeniu silnika błąd znikał. Czy ta sytuacja ma jakieś znaczenie? Gdzie znajduje się ten czujnik?