[B4 ABK] Pracuje na dwoch cylindrach
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
[B4 ABK] Pracuje na dwoch cylindrach
Wiatm problem jak w temacie pojawił sie wczoraj, najpierw auto przestało chodzic na trzeci cylinder pozniej tez na drugi, obecnie pracuje tylko na pierwszym i czwartym. Na poczatku z okolic głowicy/klawiatury słychac było jakies stuki przy lekkim dodaniu gazu teraz juz nie stuka ale pracuje na dwoch cylindrach. Iskra jest na wszystkich swiecach. W czym moze lezec problem skoro nie w zapłonie? auto posiada instalacje gazową sekwencje i na obu paliwach jest to samo wiec zakładam ze nie jest to tez wina układu paliwowego/wtryskowego. Czyżby koniec głowicy?
- 12adriatexs15
- Forum Audi 80
- Posty: 140
- Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
- Lokalizacja: Lublin
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
Modlę się żeby to było tylko to Bo regenerować głowicę mi się nie uśmiecha.
Nigdzie nie mogłem kupic normalnego miernika sprezania na cylindrach i nikt tez nie chciał pozyczyc wiec musiałem zrobic sam ze straej swiecy i miernika cisnienia do kół który ma sklae tylko do 7.5 bar wyniki takie:
1cyl- 5 bar
2cyl- 1.9 bar
3cyl- 1.9 bar
4cyl- 5 bar
Miernik co prawda moze mnie sporo oszukiwac z racji tego ze to taka prowizorka ale widac wyraznie ze na drugim i trzecim garze jest za małe cisnienie pozatym słychac przedmuch gdy miernik jest wkrecony w drugi lub trzeci gar wiec to pewnie uszczelka pod głowica sie wypierdziala.
Nigdzie nie mogłem kupic normalnego miernika sprezania na cylindrach i nikt tez nie chciał pozyczyc wiec musiałem zrobic sam ze straej swiecy i miernika cisnienia do kół który ma sklae tylko do 7.5 bar wyniki takie:
1cyl- 5 bar
2cyl- 1.9 bar
3cyl- 1.9 bar
4cyl- 5 bar
Miernik co prawda moze mnie sporo oszukiwac z racji tego ze to taka prowizorka ale widac wyraznie ze na drugim i trzecim garze jest za małe cisnienie pozatym słychac przedmuch gdy miernik jest wkrecony w drugi lub trzeci gar wiec to pewnie uszczelka pod głowica sie wypierdziala.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
dzis juz wszystko rozebrałem jutro zdejme tylko głowice i sprawdze jak wyglada uszczelka i szczelnosc zaworow. Co do dymienia 2 razy słyszałem od znajomych ze dymek pusciła ale jakiego to koloru było to nie wiem. Lekko kopci na biało cały czas jak dam wiecej gazu ale to woda z wydechu paruje pewnie. Jedno jest pewne, głowice trzeba zdjąc i sie okaze wszystko.
- 12adriatexs15
- Forum Audi 80
- Posty: 140
- Rejestracja: 23 paź 2010, 18:30
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
- masteretsam
- Forum Audi 80
- Posty: 176
- Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46
no z tym ciagle to przesadziłem bo jak jest ciepło to fakt dymu nie ma dzis rozebrałem głowice i jednak uszczelka sie wypierdziała pomiedzy drugim i trzecim garem. Zalałem zawory benzyna gdy głowica do góry nogami i wyglada na to ze zawory szczelne bo benzyny nie ubyło, tłoki rowniez zalałem banzyna i tez jej nie ubyło wiec zakładam ze pierscienie tez w pozadku. Uwazam ze to mozliwe bo auto gaz posiada dopiero trzeci rok.