[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Witam. Logi Audi A6 C4 2.5 TDI AAT w automacie z Witaminką :mrgreen: :
BS grupa 0 : http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178970.html
Korekcje : http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178971.html
MB grupa 3 i 4 dynamicznie : http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178972.html
MB grupa 8 i 11 dynamicznie: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178974.html (coś patrze że słabo mi tu wyszło) :mrgreen:
A6 C4 1.9 TDI 1Z wybity katalizator, zaślepiony Egr, wyczyszczony IC i poskładane na nowych opaskach i nadal wywala błąd: Ciśnienie w kolektorze dolotowym:
3 i 4 grupa dynamicznie: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178975.html
8 i 11 grupa dynamicznie: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178976.html
BS grupa 0 : http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178970.html
Korekcje : http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178971.html
MB grupa 3 i 4 dynamicznie : http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178972.html
MB grupa 8 i 11 dynamicznie: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178974.html (coś patrze że słabo mi tu wyszło) :mrgreen:
A6 C4 1.9 TDI 1Z wybity katalizator, zaślepiony Egr, wyczyszczony IC i poskładane na nowych opaskach i nadal wywala błąd: Ciśnienie w kolektorze dolotowym:
3 i 4 grupa dynamicznie: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178975.html
8 i 11 grupa dynamicznie: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178976.html
Ostatnio zmieniony 09 lip 2014, 15:28 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W pierwszym przypadku logi wcięło
No a jak ma nie wywalać :?: jak na ori sterowniku ponad 1,3 bara pompuje :roll: Sprawdż czy cięgło i gruszka wogule pracują ,jak pracują ,to bajpasa zrobić ,albo N 75 zmienić 8-)Krzysiek 84 pisze:A6 C4 1.9 TDI 1Z wybity katalizator, zaślepiony Egr, wyczyszczony IC i poskładane na nowych opaskach i nadal wywala błąd: Ciśnienie w kolektorze dolotowym:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
- Lokalizacja: Olecko
[1.9 tdi Afn] Prośba o analizę logów
Witam proszę o analizę logów ,przy 120 km/h tnie doładowanie,czasami pracjue po zapaleniu na wyższych obrotach 1000,po zgaszeniu i uruchomieniu jest dobrze,z góry dzięki.Logi są od drugiego auta sharana.Logi dynamiczne robiłem od 1400 do 4000 obrotów
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179029.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179030.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179031.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179032.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179033.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179035.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179036.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179029.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179030.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179031.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179032.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179033.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179035.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179036.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tnie ,bo jest znacznie poniżej normy ,z ledwą bidą 0,3 bara :roll:Roberto 77 pisze:,przy 120 km/h tnie doładowanie,
Log statyczny 007 ,przed rozruchem i zaraz po , z temperaturami widzianymi przez ECU powinien wyjasnić sprawę 8-)Roberto 77 pisze:czasami pracjue po zapaleniu na wyższych obrotach 1000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
- Lokalizacja: Olecko
i co może być przyczyną tego ,logi robiłem jak muła dostał,po uruchomieniu jest dobrze do 110-120 km/h,turbina siada?Nie kopci ,oleju nie bierze,gruchę przy turbinie wymieniałem ale do tej pory było w miarę czasami go cieło ,ale po wymianie miałem odczucie jakby słabiej się zbierał.N75 zmieniałem i dalej to samo.Błąd wybija cały czas 00575 intake manifold pressure 17-10 control difference -intermittent.W sierpniu do Gdańska lecę i muszę zrobić ,bo taka jazda to tragedia
Na szybko to zobacz czy sie sztanga rusza:) jak nie to turbo do czyszczenia, przerabiałem to samo.Roberto 77 pisze:i co może być przyczyną tego ,logi robiłem jak muła dostał,po uruchomieniu jest dobrze do 110-120 km/h,turbina siada?Nie kopci ,oleju nie bierze,gruchę przy turbinie wymieniałem ale do tej pory było w miarę czasami go cieło ,ale po wymianie miałem odczucie jakby słabiej się zbierał.N75 zmieniałem i dalej to samo.Błąd wybija cały czas 00575 intake manifold pressure 17-10 control difference -intermittent.W sierpniu do Gdańska lecę i muszę zrobić ,bo taka jazda to tragedia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
- Lokalizacja: Olecko
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
- Lokalizacja: Olecko
Witam ponownie wymieniłem n75 było dalej to samo,a co dziwne wymieniłem n118 z którego leci przewód ciśnieniowy do egr a i auto fruwa ,daję do 5000 tyś i normalnie wchodzi na obroty,nie czaję tego co ma n118 do doładowania,skoro z n118 nie idzie żaden przewód do turbiny . Obeszło się bez czyszczenia turbiny :mrgreen: .Mam jeszcze jedno pytanko jak ustawić prawidłowo gruchę od turbiny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ano to ma ,że to AFN :mrgreen: i tak jak n18 ,n75 zasilany jest tym samym podciśnieniem ...więc jeśli gdziekolwiek jest nieszczelność i podcisnienie ucieka ,to gruszka sterująca kierownicami spalin w turbinie ,nie steruje nimi jak należyRoberto 77 pisze:nie czaję tego co ma n118 do doładowania,skoro z n118 nie idzie żaden przewód do turbiny .
Najlepiej to tam nie grzebać bez potrzeby ,bo fabryka ustawiła jak trzeba i nic się tam samo nie zmieniło ,ani nie rozregulowało ...gruszka po odpaleniu silnika ,ma wciągnąć sztangę do kóńca ,tak że nie powinno się dać , podciągnąć wiecej ręką .Tu na forum 80 tki raczej wiele na temat AFN -a się nie dowiesz ,bo mało kto posiada ten upierdliwy osprzęt w 80 tce wiec jak chcesz dowiedzieć się wiecej ,to proponuję forum choćby vw golfa <ok> http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35Roberto 77 pisze:Mam jeszcze jedno pytanko jak ustawić prawidłowo gruchę od turbiny?
[ Dodano: 2014-07-14, 00:01 ]
Kwestia czasuRoberto 77 pisze:Obeszło się bez czyszczenia turbiny :mrgreen:
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180029.html
http://www3.zippyshare.com/v/82022048/file.html
Witam koledzy pacjent audi 80 1z chip wtryski afn cos słabo jedzie w porównaniu do takiej samej z tymi samymi gratami. prosze o analize logow jeden troche po kombinacjach ale jakos poszlo
http://www3.zippyshare.com/v/82022048/file.html
Witam koledzy pacjent audi 80 1z chip wtryski afn cos słabo jedzie w porównaniu do takiej samej z tymi samymi gratami. prosze o analize logow jeden troche po kombinacjach ale jakos poszlo
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180085.html
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180086.html
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180087.html
Tu logi brata na 16 bit i afn dawka 4.4-4.6 zaczyna ciągnąc od 2 tyś tak czuć dopiero fajnie.
[ Dodano: 2014-07-19, 15:28 ]
A tu moje po poprawkach
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180106.html
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180107.html
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180108.html
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180109.html
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180086.html
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180087.html
Tu logi brata na 16 bit i afn dawka 4.4-4.6 zaczyna ciągnąc od 2 tyś tak czuć dopiero fajnie.
[ Dodano: 2014-07-19, 15:28 ]
A tu moje po poprawkach
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180106.html
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180107.html
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180108.html
http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180109.html