Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 lip 2014, 19:59

Witam. Logi Audi A6 C4 2.5 TDI AAT w automacie z Witaminką :mrgreen: :
BS grupa 0 : http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178970.html

Korekcje : http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178971.html

MB grupa 3 i 4 dynamicznie : http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178972.html
MB grupa 8 i 11 dynamicznie: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178974.html (coś patrze że słabo mi tu wyszło) :mrgreen:

A6 C4 1.9 TDI 1Z wybity katalizator, zaślepiony Egr, wyczyszczony IC i poskładane na nowych opaskach i nadal wywala błąd: Ciśnienie w kolektorze dolotowym:

3 i 4 grupa dynamicznie: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178975.html
8 i 11 grupa dynamicznie: http://vaglog.rtnet.pl/dyzio_1984_178976.html
Ostatnio zmieniony 09 lip 2014, 15:28 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 lip 2014, 08:31

W pierwszym przypadku logi wcięło ;-)
Krzysiek 84 pisze:A6 C4 1.9 TDI 1Z wybity katalizator, zaślepiony Egr, wyczyszczony IC i poskładane na nowych opaskach i nadal wywala błąd: Ciśnienie w kolektorze dolotowym:
No a jak ma nie wywalać :?: jak na ori sterowniku ponad 1,3 bara pompuje :roll: Sprawdż czy cięgło i gruszka wogule pracują ,jak pracują ,to bajpasa zrobić ,albo N 75 zmienić 8-)

Roberto 77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
Lokalizacja: Olecko

[1.9 tdi Afn] Prośba o analizę logów

Post autor: Roberto 77 » 09 lip 2014, 15:36

Witam proszę o analizę logów ,przy 120 km/h tnie doładowanie,czasami pracjue po zapaleniu na wyższych obrotach 1000,po zgaszeniu i uruchomieniu jest dobrze,z góry dzięki.Logi są od drugiego auta sharana.Logi dynamiczne robiłem od 1400 do 4000 obrotów

http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179029.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179030.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179031.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179032.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179033.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179035.html
http://vaglog.rtnet.pl/robertdorota_179036.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 lip 2014, 16:07

Roberto 77 pisze:,przy 120 km/h tnie doładowanie,
Tnie ,bo jest znacznie poniżej normy ,z ledwą bidą 0,3 bara :roll:
Roberto 77 pisze:czasami pracjue po zapaleniu na wyższych obrotach 1000
Log statyczny 007 ,przed rozruchem i zaraz po , z temperaturami widzianymi przez ECU powinien wyjasnić sprawę 8-)

Roberto 77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Roberto 77 » 09 lip 2014, 17:32

i co może być przyczyną tego ,logi robiłem jak muła dostał,po uruchomieniu jest dobrze do 110-120 km/h,turbina siada?Nie kopci ,oleju nie bierze,gruchę przy turbinie wymieniałem ale do tej pory było w miarę czasami go cieło ,ale po wymianie miałem odczucie jakby słabiej się zbierał.N75 zmieniałem i dalej to samo.Błąd wybija cały czas 00575 intake manifold pressure 17-10 control difference -intermittent.W sierpniu do Gdańska lecę i muszę zrobić ,bo taka jazda to tragedia

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 09 lip 2014, 18:09

Roberto 77 pisze:i co może być przyczyną tego ,logi robiłem jak muła dostał,po uruchomieniu jest dobrze do 110-120 km/h,turbina siada?Nie kopci ,oleju nie bierze,gruchę przy turbinie wymieniałem ale do tej pory było w miarę czasami go cieło ,ale po wymianie miałem odczucie jakby słabiej się zbierał.N75 zmieniałem i dalej to samo.Błąd wybija cały czas 00575 intake manifold pressure 17-10 control difference -intermittent.W sierpniu do Gdańska lecę i muszę zrobić ,bo taka jazda to tragedia
Na szybko to zobacz czy sie sztanga rusza:) jak nie to turbo do czyszczenia, przerabiałem to samo.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 lip 2014, 18:28

audki pisze:Na szybko to zobacz czy sie sztanga rusza:) jak nie to turbo do czyszczenia, przerabiałem to samo.
Niestety ,ale plaga ze zmienną geometrią ,jaką ma nieszczęście posiadać AFN , to zmora ,i wieczne utrapienie tych silników :roll: Na 10 AFN -ów 7 ma z tym problem ;-)

Roberto 77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Roberto 77 » 09 lip 2014, 18:56

czyli muszę wyciągac turbine i czyscic?

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 09 lip 2014, 19:14

Możesz jeszcze spróbować rozruszać sztangę może pomoże na jakiś czas:) ogólnie polecam co jakiś czas przepędzić :)

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 09 lip 2014, 23:05

audki pisze:Możesz jeszcze spróbować rozruszać sztangę może pomoże na jakiś czas:) ogólnie polecam co jakiś czas przepędzić :)
Auto winno jeździć w pełnym zakresie obrotów wtedy podejrzewam, że takich problemów by nie było - wiadomo wszystko z głową. :)

Roberto 77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Roberto 77 » 13 lip 2014, 23:28

Witam ponownie wymieniłem n75 było dalej to samo,a co dziwne wymieniłem n118 z którego leci przewód ciśnieniowy do egr a i auto fruwa ,daję do 5000 tyś i normalnie wchodzi na obroty,nie czaję tego co ma n118 do doładowania,skoro z n118 nie idzie żaden przewód do turbiny . Obeszło się bez czyszczenia turbiny :mrgreen: .Mam jeszcze jedno pytanko jak ustawić prawidłowo gruchę od turbiny?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lip 2014, 23:59

Roberto 77 pisze:nie czaję tego co ma n118 do doładowania,skoro z n118 nie idzie żaden przewód do turbiny .
Ano to ma ,że to AFN :mrgreen: i tak jak n18 ,n75 zasilany jest tym samym podciśnieniem ...więc jeśli gdziekolwiek jest nieszczelność i podcisnienie ucieka ,to gruszka sterująca kierownicami spalin w turbinie ,nie steruje nimi jak należy ;-)
Roberto 77 pisze:Mam jeszcze jedno pytanko jak ustawić prawidłowo gruchę od turbiny?
Najlepiej to tam nie grzebać bez potrzeby ,bo fabryka ustawiła jak trzeba i nic się tam samo nie zmieniło ,ani nie rozregulowało ...gruszka po odpaleniu silnika ,ma wciągnąć sztangę do kóńca ,tak że nie powinno się dać , podciągnąć wiecej ręką .Tu na forum 80 tki raczej wiele na temat AFN -a się nie dowiesz ,bo mało kto posiada ten upierdliwy osprzęt w 80 tce ;-) wiec jak chcesz dowiedzieć się wiecej ,to proponuję forum choćby vw golfa <ok> http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=35

[ Dodano: 2014-07-14, 00:01 ]
Roberto 77 pisze:Obeszło się bez czyszczenia turbiny :mrgreen:
Kwestia czasu ;-)

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 18 lip 2014, 20:19

http://vaglog.rtnet.pl/bozmek321_180029.html

http://www3.zippyshare.com/v/82022048/file.html

Witam koledzy pacjent audi 80 1z chip wtryski afn cos słabo jedzie w porównaniu do takiej samej z tymi samymi gratami. prosze o analize logow jeden troche po kombinacjach ale jakos poszlo

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 lip 2014, 21:40

Z tego co widać ,a widać niewiele :-P bo zrobiłeś mało istotne bloki ;-) ,to widać tylko że brakuje doładowania ,ile nie wiem ,bo nie widze specyfikacji ...zrób blok 003 ,008 ,011 ,tylko pojedynczo i wrzuć na vaglog 8-)

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 19 lip 2014, 12:10


ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl